-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
135 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2021 16:06 - 19.04.2021 16:11
Вимога
Вирішена
Щодо вилучення вимоги про наявність власного пункту централізованого спостереження, розташованого в радіусі не більше 30 км від об'єкта охорони та включення вимог про відповідність транспорту реагування вимогам ЗУ "Про охоронну діяльність" та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності
Номер:
c6f00a7091fb4428b9eacf6e30d1c951
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-005247-c.c1
Назва:
Щодо вилучення вимоги про наявність власного пункту централізованого спостереження, розташованого в радіусі не більше 30 км від об'єкта охорони та включення вимог про відповідність транспорту реагування вимогам ЗУ "Про охоронну діяльність" та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності
Вимога:
Добрий день! Предметом закупівлі UA-2021-04-13-005247-c є здійснення цілодобового патрулювання ГШР території м. Березань. Це видно з технічного завдання та зі змісту проекту договору. У зв'язку із цим незрозумілою є вимога про наявність власного пункту централізованого спостереження, адже вимоги про підключення до ПЦС та моніторинг тривожних сповіщень з будь-яких об'єктів у технічному завданні відсутні. З огляду на предмет даної закупівлі цієї вимоги у тендерній документації взагалі бути не має. Тим більше дивною є вимога про те, що ПЦС має знаходитися в радіусі не більше 30 км від об'єкта. Ліцензія на провадження охоронної діяльності діє на всій території України, а передавання сигналів здійснюється за допомогою мобільних операторів, а отже прийняти сигнал можна з будь-якого місця в Україні. З наведеного вбачається, що дана умова не відповідає предмету закупівлі, є необгрунтованою та дискримінаційною. Саме тому ми вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Окрім того, головною вимогою, з огляду на предмет закупівлі, є вимоги до транспортних засобів, за допомогою яких буде здійснюватися патрулювання, проте у даній тендерній документації такі вимоги взагалі відсутні. Відповідно до ЗУ "Про охоронну діяльність" транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами. Відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності); на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали.
Оскільки вищенаведені вимоги у технічному завданні відсутні, ми вимагаємо включити вимогу про відповідність автомобілів, за допомогою яких буде здійснюватися патрулювання територій, вимогам законодавства України у сфері охоронної діяльності, з наданням документації, що дані автомобілі є спеціалізованим, про що зазначається у технічному паспорті, перебуває на військовому обліку та має усі необхідні дозволи на спеціальні пристрої.
Ми вважаємо, що дана тендерна документація є дискримінаційною та порушує вимоги тендерного та антикорупційного законодавства, оскільки розроблена спеціально під конкретну охоронну компанію. Якщо дані вимоги не будуть задоволені, ми будемо вимушені звертатися до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 12:23
Вирішення:
Зміни внесено до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено