-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт тепломережі від котельні по вул. Грушевського, 170в до ТК-6а в м. Дубно Рівненської області
Завершена
1 337 436.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 687.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 687.18 UAH
Період оскарження:
13.04.2021 15:33 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
acdcdad1faf4417f9d5cb68f77d23921
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-004724-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Західмісьбуд» є Учасником у спрощеній закупівлі UA-2021-04-13-004724-c щодо закупівлі «Капітальний ремонт тепломережі від котельні по вул. Грушевського, 170в до ТК-6а в м. Дубно Рівненської області»
На участь у закупівлі було подано пропозиції наступними учасниками:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд»
2) Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
3) ТОВ «ОЛЕНВІТ»
4) ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
5) ТОВ «Кантар»
6) ФОП Гойник Олег Володимирович
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 08 від 26.04.2021 р. визначено переможцем процедури спрощеної закупівлі ТОВ «ОЛЕНВІТ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Товариство з обмеженою відповідальністю «Західміськбуд» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника закупівлі. Детально ознайомившись із пропозицією ТОВ «ОЛЕНВІТ» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника з огляду на наступне:
Згідно пункту 9.3 Відхилення пропозиції Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також серед загружених Замовником до процедури закупівлі документів міститься Додаток 4 Проект договору. Проте учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» даний додаток не поданий в складі пропозиції, що суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника.
Також згідно цього ж пункту вимагалося наступне: «Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.» Проте надані учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» договірна ціна в документі «Договірна ціна» та кошторисні розрахунки в документі «Кошторисна документація» завірені лише підписом та печаткою, і відсутні прізвище, ініціали та посада уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, як того вимагалося вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника.
Наступною невідповідністю є невірне написання суми цінової пропозиції словами, що вимагалося згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Форма «Цінова пропозиція». Тобто суму пропозиції учасник ТОВ «ОЛЕНВІТ» зазначив 1219832,40 грн, проте словами написано «Один мільйон двісті девятнадцять тисяч грн. 40 коп.», і дана помилка жодним чином не може трактуватися як формальна згідно Наказу Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”.
Згідно підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до предмета закупівлі» вимагалося наступне: «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), але не більше ніж відповідні показники згідно додатка Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для загальновиробничих витрат; та додатка Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 – для адміністративних витрат». Проте учасник ТОВ «ОЛЕНВІТ» не надав у складі своєї пропозиції розрахунку загальновиробничих витрат, як того вимагалося згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
І останнє, згідно пункту 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до предмета закупівлі» вимагалося: «Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». Учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний гарантійний лист.». Проте учасник ТОВ «ОЛЕНВІТ» не надав у складі своєї пропозиції такого гарантійного листа.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕНВІТ» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Викладене вище дає підстави стверджувати, що своїми діями Замовник порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власного Тендерної документації. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пропозиція ТОВ «ОЛЕНВІТ» подана не відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом. Визнаючи цього Учасника переможцем торгів – Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників, адже дискримінував інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких відповідають вимогам Тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст. 1, 3, 5, 11, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1) Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ОЛЕНВІТ» у спрощеній процедурі закупівлі «Капітальний ремонт тепломережі від котельні по вул. Грушевського, 170в до ТК-6а в м. Дубно Рівненської області» UA-2021-04-13-004724-c
2) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
У разі незадоволення вимоги, у порядку встановленому ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», будемо оскаржувати рішення у судовому порядку до Господарського суду Рівненської області із вжиттям заходів забезпечення позову у формі заборони Замовнику вчинення дій передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» направлені на завершення такої закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 28.04.2021 21:03
Дата подачі:
27.04.2021 13:10
Вирішення:
Вашу вимогу задоволено. Рішення уповноваженої особи про визнання переможцем ТОВ "ОЛЕНВІТ" скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.04.2021 21:18