• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Паливо по паливним карткам за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» («Дизельне паливо» (Євро 5) за місцем заправки по всій території України).

Документація українською мовою

Завершена

182 342.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 823.42 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 15:30 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: 6a1c6c4590bb4f5f88e64a9cd6cbc0e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005143-b.a1
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - гарантійного листа в довільній формі ВИКЛЮЧНО від власника або орендаря АЗС, (оператора ринку, який здійснює господарську діяльність на АЗС відповідно до переліку з підписом та печаткою (за наявності)) на підтвердження здійснення цілодобово заправки автотранспорту Замовника на строк дії тендерного договору, додавши можливість надання листа гарантії від САМОГО УЧАСНИКА. - надання доступ до особистого кабінету на веб-сайті продавця в режимі онлайн 24/7 Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ, ДАСУ з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем та корупційної змови.
Вирішення: Шановний Учаснику, дякуємо за ваш інтерес, виявлений до даної закупівлі! Розглянувши вимогу, яка надійшла через електронну систему публічних закупівель за ідентифікатором закупівлі UA-2021-04-13-005143-b щодо дискримінаційних умов тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до норм пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою та третьою статті 22 Закону, зокрема іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Так, відповідно до умов тендерної документації (Додаток 1 «Технічне завдання») учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, які забезпечать виконання учасником своїх зобов’язань згідно розташування АЗС та гарантійні листи до цих документів, зокрема: - копії документів, які підтверджують право власності або оренду або інше право користування автозаправних станцій та які за своїм терміном дійсні протягом строку визначеного умовами Договору (до 31.12.2021 року). - лист в довільній формі з переліком та адресами АЗС та гарантійний лист в довільній формі від власника або орендаря АЗС, (оператора ринку, який здійснює господарську діяльність на АЗС відповідно до переліку з підписом та печаткою (за наявності)) на підтвердження здійснення цілодобово заправки автотранспорту Замовника на строк дії тендерного договору. Варто зазначити, що нами як замовником, при підготовці умов тендерної документації, було проаналізовано документи та можливості учасників в інших аналогічних закупівлях та встановлені вимоги, які максимально розширюють коло учасників до нашої закупівлі щодо відсутності обмежень по договорам, згідно умов використання/користування АЗС. Проте встановлені умови повинні забезпечити безперебійну заправку нашого автотранспорту та роботу нашого підприємства, а також з метою відсутності спірних питань під час здійснення заправок на вказаних у тендерній пропозиції АЗС, а тому було встановлено умову у вигляді надання зазначених вище документів та гарантійних листів визначеного формату. При цьому відпуск нафтопродуктів повинен здійснюватися цілодобово, а також з метою контролю за використанням палива та отриманням оперативної інформації встановлено вимогу щодо надання продавцем, яким є учасником закупівля, має надати покупцеві доступ до особистого кабінету на веб-сайті продавця в режимі онлайн 24/7. Необґрунтованим є посилання на те, що саме надання гарантійного листа та доступ до особистого кабінету на веб-сайті продавця в режимі онлайн 24/7 є дискримінаційною умовою та зазначені вимоги не відповідають Закону, оскільки за наявності в учасника діючих договорів (а їх види нами, як Замовником, не обмежувалося для забезпечення, як найбільшого кола учасників), які дадуть змогу безперебійно, протягом 2021 року виконати умови закупівлі згідно адрес базування, надання гарантійного листа виконує функцію підтвердження реальності та дійсності цих договорів та в багатьох закупівлях, які оголошуються іншими замовниками вказуються, як одна із вимог, що забезпечать в майбутньому виконання договору, та не викликають в учасників проблем по виконанню цих вимог, оскільки підтверджують те, що документ, який надає учасник щодо права на здійснення господарської діяльності на АЗС ( на умовах власності, або оренди, або іншого правочину/договору) діючий та не розірваний на дату подання пропозиції, що дозволяє гарантувати як найякісніше виконання. Гарантійний лист, вимога щодо надання якого викладена у Додатку 1 до Тендерної документації, передбачає надання учасником, що є власником, орендарем або ж безпосередньо здійснює господарську діяльність на АЗС на підставі інших договорів, гарантій виконання цілодобово умов тендерного договору в частині заправки автотранспорту та обслуговування довірчих документів (паливні картки) учасника до 31.12.2021 року включно. Тобто, учасник процедури закупівлі не обмежений обов’язком мати АЗС виключно у власності чи оренді, про що прямо зазначено у Додатку 1 до Тендерної документації, а може здійснювати власну діяльність на підставі інших договорів, у т.ч. партнерських. Відповідно, посилання на дискримінаційні обмеження є безпідставними. Звертаємо увагу на те, що дана вимога не стосується третіх осіб, як зазаначено Вами у вимозі та невірно трактується Вами, оскільки замовник не встановлює обмежень стосовно того, що АЗС згідно розташування можуть бути як у власності учасника чи в оренді, так і використовуватися на підставі інших договорів, які забезпечать виконання тендерного договору, а лише конкретизує вимоги до тієї частини здійснення цілодобової заправки на АЗС, де буде фактично гарантовано учасником здійснення відпуску нафтопродуктів відповідної якості на АЗС, які перелічені самим учасником, що ніяким чином не обмежує прав учасника. В свою чергу наявність партнерських договорів не позбавляє права учасника, як продавця забезпечити доступ до особистого кабінету на веб-сайті продавця в режимі онлайн 24/7, а неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції, що передбачено тендерною документацією та Законом. Слід додатково наголосити, що 23.03.2021 замовником було оголошено процедуру за номером оголошення UA-2021-03-23-010063-c, де тендерною документацією було встановлено аналогічні вимоги до учасників закупівлі в частині технічних вимог. У вищезазначеній процедурі закупівлі відкритих торгів прийняли участь 2 (дві) юридичні особи. Жоден з них не звертався до замовника з вимогою про усунення «дискримінаційних вимог» до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Це свідчить про відсутність дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, які б призвели до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників та підтверджує наявність на ринку значної кількості суб’єктів господарювання, які відповідають встановленим вимогам. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2021-04-13-005143-b.a1 претендента на участь у процедурі закупівлі. Принагідно інформуємо, що Замовник при проведенні процедури закупівлі не має наміру порушувати законодавство України та орієнтовано виключно на здійснення діяльності в межах законодавчого поля.
Статус вимоги: Відхилено