• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти, (CPV) код ДК 021:2015 - 09130000-9

Завершена

100 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.30 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 15:30 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація потенційних учасників

Номер: 2fcb89580e9242cfbfcf4d93aa68c6f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-005146-b.a1
Назва: Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо: - наявності офісу/приміщення (власного або орендованого) в місті Луцьку або Луцького р-ну) у Учасника та надання належним чином завіреної копії або оригіналу документу на право власності або договору оренди офісу/приміщення); - надання оригіналу листа ВИКЛЮЧНО від власника /орендаря АЗС про гарантування цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС, що зазначені у листі переліку АЗС про гарантування цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці протягом 2021 року за талонами Учасника, додавши можливість надання гарантій зі сторони Учасника. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Вирішення: 1.Тендерна документація на проведення закупівлі Нафти та дистиляти, код ДК 021:2015 – 09130000 – 9, була складена Замовником КП «Луцьке електротехнічне підприємство - Луцьксвітло» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону. Зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність наступним кваліфікаційним критеріям (в тому числі): довідку, складену в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі про наявність офісу/приміщення (власного або орендованого) в місті Луцьку або Луцького р-ну) в Учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем і укладанні з ним Договору, виконати договірні умови (до довідки надається належним чином завірена копія або оригінал документу на право власності або договору оренди офісу/приміщення). Даний критерій був застосований, задля належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за умовами (проєкту) Договору (додаток 6 до ТД), в тому числі відповідно до п. 4.2. Договору, а саме Поставка Товару Постачальником здійснюється окремими партіями (талонами) за заявками Покупця протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання письмового замовлення від Покупця. Оскільки Замовник має гіркий та невдалий досвід щодо неналежного виконання учасниками своїх зобов’язань в тому числі, щодо передачі Талонів Замовнику згідно своїх заявок, які неналежно виконують свої обов’язки. Зокрема посилаючись в тому числі на погане надання поштових послуг різними компаніями (перевізниками). Також, враховуючи територіальне розміщення Об’єктів Замовника та цілодобовий режим роботи (без вихідних), зокрема диспетчерської служби та задля належного обслуговування мереж зовнішнього освітлення територіальної громади міста Луцька та оперативної взаємодії між Учасником та Замовником було встановлено дану вимогу. Оскільки невчасне оброблення заявок Замовника, що часто трапляється із учасниками, які територіально віддалено розташовані від Замовника тягне за собою невчасний відпуск пального, що в свою чергу зупиняє роботу Замовника. Додатково, повідомляємо, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, мета включення даного критерію до Тендерної документації – це отримання Замовником Товару в строки, які необхідні Замовнику для здійснення своєї основної діяльності за Статутом підприємства та належної життєдіяльності Луцької територіальної громади. 2.Щодо «копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС з оригіналом листа від власника /орендаря АЗС про гарантування цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС, що зазначені у листі переліку АЗС про гарантування цілодобового та безперебійного відпуску пального на АЗС, що зазначені у довідці протягом 2021 року за талонами Учасника. Лист повинен бути виданий на ім’я Замовника та містити ідентифікатор закупівлі». Оскільки КП «Луцьке електротехнічне підприємство - Луцьксвітло» здійснює обслуговування мереж зовнішнього освітлення територіальної громади міста Луцька цілодобово (без вихідних) через диспетчерську службу в котрій наявні автомобілі призначені для оперативного реагування щодо зовнішнього освітлення Луцької територіальної громади, а також для належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за умовами (проєкту) Договору, а саме п. 4.8. в якому зазначено, що передача Товару здійснюється Покупцю цілодобово по Талонах Постачальника, що є документом обов’язкової звітності і підставою для відвантаження Товару з АЗС. Також у зв’язку із тим, що у Замовника були випадки щодо талонів Учасника по яким не відпускали пальне із мережі - партнера АЗС, задля додаткових гарантій, що даних випадків більше не буде Замовник поставив дану вимогу, що жодним чином не є дискримінаційною умовою.
Статус вимоги: Відхилено