-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна промислового використання)
Завершена
599 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2021 14:13 - 26.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
f5b5f28268bf4b9099f74c6494695fc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-004107-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Вихідний № 1
Від «22» травня 2021 року
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя
Липківського, буд. 45
Скаржник:
ФОП Сємікін Олександр Анатолійович
ІПН 3375004254
04053, Київ, вул. Вознесенський узвіз, 23а,
офіс 20
DrovaFop@gmail.com
тел. +38 (097) 575-92-06
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Миколаївської територіальної громади
Код ЄДРПОУ 41076631
42322, Україна, Сумська область, село Миколаївка, вул. Шевченка, буд. 1
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2021-04-13-004107-a
СКАРГА
на неправомірні дії замовника
13 квітня 2021 року Відділом освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Миколаївської територіальної громади (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-22-005121-a) щодо проведення відкритих торгів.
Предмет закупівлі – Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна промислового використання).
Запланована вартість закупівлі становить 599 250 грн з ПДВ.
Свої тендерні пропозиції подали: ФОП СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ФОП ГЕРМАН ІРИНА СЕРГІЇВНА та ДП Сумське лісове господарство.
Протоколом тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Миколаївської територіальної громади від 12 травня 2021 року було визначено переможцем закупівлі ДП Сумське лісове господарство.
Однак, ФОП Сємікін О. А. не може погодитися з вказаним рішенням Замовника з огляду на таке.
ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
ДП Сумське лісове господарство
Відповідно до абз. 2 п. 6 Додатку № до Тендерної документації Замовника, лісова продукція повинна надходити з лісів, ведення господарства в яких здійснюється на принципах невиснажливого, постійного і неперервного лісокористування, з врахуванням питань охорони довкілля, збереження біорізноманіття, інтересів місцевого населення.
На підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати інформацію у довільній формі про походження продукції лісозаготівлі із зазначенням даних суб’єкта господарювання, якому належать лісові угіддя, на яких ведеться рубка.
В складі тендерної пропозиції ДП «Сумське лісове господарство» відсутня інформацію у довільній формі про походження продукції лісозаготівлі із зазначенням даних суб’єкта господарювання, якому належать лісові угіддя, на яких ведеться рубка.
Натомість в складі тендерної пропозиції ДП «Сумське лісове господарство» було подано документ з назвою «4.2.1.Лісорубний квиток.pdf», а саме Лісорубний квиток серії СУ ЛРК № 005473 від 04 січня 2021 року.
Однак, вказаний документ не відповідає вимогам абз. 2 п. 6 Додатку № до Тендерної документації Замовника, оскільки із його змісту не можливо встановити факт походження продукції лісозаготівлі із зазначенням даних суб’єкта господарювання, якому належать лісові угіддя, на яких ведеться рубка.
В той час як, у вказаному вище документі міститься інформація у вигляді номерів (номер кварталу номер виділу, ділянки) — відсутні будь-які посилання на територію походження продукції (назва адміністративно-територіальної одиниці, країни, тощо).
В складі тендерної пропозиції ДП «Сумське лісове господарство» також відсутні і будь-які листи-пояснення з даного факту.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Сумське лісове господарство» не відповідає вимогам абз. 2 п. 6 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника.
Крім того, відповідно до п. 7 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника, якщо учасник закупівлі є виробником продукції, що складає предмет закупівлі, такий учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства. У випадку, якщо учасник не є виробником, він зобов’язаний окремою довідкою у довільній формі повідомити про статус трейдера без можливості здійснювати заготівлю/виробництво товару.
В складі тендерної пропозиції ДП «Сумське лісове господарство» не подано жодного документа, який би документально підтверджував державну реєстрацію його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства.
Також відсутня і довідка у довільній формі щодо повідомлення про статус трейдера без можливості здійснювати заготівлю/виробництво товару, якщо ДП «Сумське лісове господарство» не є виробником продукції закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ДП «Сумське лісове господарство» також відсутні і будь-які листи-пояснення з даного факту.
Таким чином, тендерна пропозиція ДП «Сумське лісове господарство» не відповідає вимогам п. 7 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника.
Слід зауважити, що визнання переможцем закупівлі ДП «Сумське лісове господарство» на підставі поданих ним в складі тендерної пропозиції документів без виконання ДП «Сумське лісове господарство» вимог абз. 2 п. 6 та п. 7 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовника призводить до порушення прав ФОП Сємікін О. А., оскільки такі дії Замовника призводять до порушення принципів здійснення закупівель у відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно із ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника – Відділом освіти, молоді та спорту Миколаївської сільської ради Миколаївської територіальної громади скасувати своє рішення щодо визнання переможцем закупівлі ДП «Сумське лісове господарство».
Фізична особа-підприємець Сємікін О.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Відділ освіти Миколаївської ради Сумської області.pdf 22.05.2021 22:31
- Рішення від 26.05.2021 № 11612 (+лист Замовнику).pdf 26.05.2021 22:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 № 12668.pdf 07.06.2021 21:06
- Рішення від 04.06.2021 № 12668.pdf 09.06.2021 21:02
- Лист №604 АМКУ.pdf 31.05.2021 15:33
- Лист№604.docx 31.05.2021 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2021 22:39
Дата розгляду скарги:
04.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2021 22:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.06.2021 21:02