-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
299 897.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 498.46 UAH
мін. крок: 1.5% або 4 498.46 UAH
Період оскарження:
13.04.2021 14:05 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на усунення порушень
Номер:
14baefd38c544e17af6169db14d281ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-003922-a.c1
Назва:
Вимога на усунення порушень
Вимога:
ФОП Старинець Руслан Олегович, як Учасник процедури закупівлі «Поточний ремонт частини адмінприміщення, облаштування внутрішніх туалетів Андрушівської міської ради, Андрушівського району, Житомирської області» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-003922-a) ознайомився з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 20 від 05 травня 2021 року та повідомляю про незгоду з підставами відхилення моєї пропозиції.
Під час здійснення публічних закупівель, Замовники керуються положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
Так, ст. 1 Закону дає можливість Замовнику ознайомитись з основними термінами, які використовуються в Законі. Крім того законотворцями для більш конкретного направлення в правове русло представників виконавчої влади що виступають від їх імені (уповноважена особа відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону є відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі) Міністерством розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства видано наказ № 708 від 15.04.2020р., яким затверджено «Порядок визначення предмету закупівлі» (далі за текстом – Порядок).
Отже, відповідно ст. 1 Закон маємо визначення:
п. 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
п. 21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;
п. 3 Розділу ІІ Порядку має визначення: « Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.»
Тобто предметом закупівлі – є закупівля послуг з поточного ремонту адміністративного приміщення, що закуповується замовником у межах спрощеної закупівлі.
Кожен замовник визначає конкретний Код ДК 021:2015 на власний розсуд, дотримуючись вимог Порядку.
ФОП Старинець Руслан Олегович в складі своєї пропозиції надав копію виконаного договору про надання послуг з поточного ремонту адміністративного приміщення в рамках якого виконано аналогічні види робіт, що передбачено технічним завданням закупівлі, що повністю підтверджує досвід Учасника у виконанні послуг аналогічних до потреб Замовника.
Також Уповноваженою особою в рішенні зазначено про відсутність документа відповідно до п. 8 Додатку 6 Тендерної документації, що не є дійсною, оскільки в складі пропозиції ФОП Старинця Руслана Олеговича надано документ вих. № 10/4 від 28.04.2021р. з зазначенням відсутності ліцензії. Також в складі пропозиції міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що не вимагалось Замовником, але було надано для всебічного та об’єктивного вивчення Учасника (ФОП Старинця Руслана Олеговича).
Вказані вище аргументи повністю підтверджують відповідність пропозиції ФОП Старинця Руслана Олеговича вимогам Замовника та кваліфікаційним критеріям, що були висунуті в тендерній документації.
Рішення Уповноваженої особи Замовника, щодо не відповідності ФОП Старинця Руслана Олеговича кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та іншим вимогам Замовника та є таким що порушує мої права, визначені Законодавством України та загальним принципам здійснення закупівель закріплених статтею 5 Закону, а саме: порушено принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Старинця Руслана Олеговича, (стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення).
В звʼязку з наведеними аргументами, ВИМАГАЮ:
1) Скасувати прийняте рішення уповноваженою особою (Протокол № 20 від 05 травня 2021 року) про відхилення моєї пропозиції.
В разі упередженого ставлення до ФОП Старинця Руслана Олеговича та не усунення порушень у сфері публічних закупівлі, я буду змушений використати своє право на захист.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0001.pdf 06.05.2021 15:54
Дата подачі:
06.05.2021 15:54
Вирішення:
П.8 Додатку 6 Тендерної документації передбачено надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми в якій необхідно зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Дана вимога є правом замовника та висунута з метою отримання інформації про господарську діяльність учасників торгів та їхню спроможність виконувати роботи згідно предмету закупівлі.
Учасником закупівлі ФОП Старинець Р.О. дана вимога не виконана та достовірна інформація про господарську діяльність в складі тендерної пропозиції не надана. Відповідно до установчих документів наданих окремим файлом, які адресовані в складі тендерної пропозиції уповноваженiй особi Вiддiлу освiти молодi та спорту Любарськоi селищної ради, а не замовнику даної закупівлі Андрушівській міській раді основним видом економічної діяльності ФОП Старинець Р.О. є оптова торгiвля деревиною, будiвельними матерiалами та санlтарно-технiчним обладнанням . Згідно цієї інформації не можливо достовірно визначити безпосередньо яким видом господарської діяльності займається ФОП Старинець Р.О. та чи спроможний він виконати умови закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено