-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Кількість: під "штук" слід розуміти - "найменувань", згідно Додатку 3 Тендерної документації
Завершена
3 092 580.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 123.59 UAH
мін. крок: 0% або 123.59 UAH
Період оскарження:
14.04.2017 11:07 - 03.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога розділити Лот №1 у зв’язку з наявністю лікарських засобів, які не мають еквіваленту
Номер:
3949cd41448342eaa29c185d964a8b5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-14-000446-b.b3
Назва:
Вимога розділити Лот №1 у зв’язку з наявністю лікарських засобів, які не мають еквіваленту
Вимога:
Документація конкурсних торгів на закупівлю 33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) в частині об’єднання в Лоті №1 21 (двадцяти одного) лікарського засобу, серед яких наявні лікарські засоби, що не мають еквіваленту, складена з порушенням законодавства про державні закупівлі, що полягають у наступному.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – «Закон»), «закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
- запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Разом з тим, в Лот №1, з-поміж інших лікарських засобів, включені наступні:
- Фосфатидилхолін з соєвих бобів - Розчин для ін’єкцій, 50мг/мл, 5мл в ампулі, 5 ампул в упаковці. Л’есфаль або еквівалент;
- Антраль - Таблетки по 0.2г, 30 таблеток в упаковці. Антраль або еквівалент;
- Глюкозамін - Розчин для ін'єкцій 200мг/мл, 2 мл в ампулі, 5 ампул в упаковці. Сінарта або еквівалент.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.04.2017 18:09
Вирішення:
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже,
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Надання роз'яснень
Номер:
59c3cc27da8d4ce09bb77137ba7bd532
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-14-000446-b.a2
Назва:
Надання роз'яснень
Вимога:
Оскільки Вазопро не є оригінальним препаратом Мельдонію, вимога що "В разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 3, учаснику в складі пропозиції конкурсних торгів необхідно додатково надати скан-копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів та/або іншого документу який відображає однакові параметри (біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату) про біоеквівалентного та біодоступного засобу виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я", не може бути виконана з приводу того, що дослідження біоеквівалентності дженериків не проводиться.
Просимо надати роз'яснення про спосіб виконання наведених вище вимог при наданні у пропозиції препарату Мельдонію, відмінного від Вазопро, наприклад Мілдронат або Мілдрокард.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.04.2017 14:30
Вирішення:
Доброго дня!
Замовник має досвід використання препарату Вазопро серед своїх пацієнтів. Якщо еквівалентність цього препарату іншим, які пропонуються Учасником, не може бути доведена, то викликає сумнів щодо ефективності їх для нашого специфічного контингенту хворих і ми залишаємо за собою право придбати саме той препарат, який вважаємо найбільш доцільним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання роз'яснень
Номер:
71c86fca62d24c19b76690e204db810d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-14-000446-b.c1
Назва:
Щодо надання роз'яснень
Вимога:
У зв’язку з тим, що учасники в складі пропозиції повинен надати скан-копію з оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих відкритих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цих торгів та повну назву Замовника, просимо надати роз’яснення щодо можливості надання гарантийного листа від оптового дистриб’ютора, що здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України, про можливість поставки товару, який є предметом закупівлі або довідку від Учасника торгів про наявність на власному складі відповідної кількості товару, що є предметом закупівлі та який відповідає вимогам Замовника (кількість, строк придатності, термін поставки).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.04.2017 16:57
Вирішення:
Доброго дня!
Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro. Тобто якщо виробник є нерезидентом то дистриб’ютор у якого є підтверджуючі документи що засвідчують співпрацю, має право видавати листи авторизації. Якщо ж товар виробляється на території України то такий лист авторизації видається від виробника.
Довідка від Учасника торгів про наявність на власному складі відповідної кількості товару, що є предметом закупівлі та який відповідає вимогам Замовника (кількість, строк придатності, термін поставки) не може підтверджувати спроможність учасника поставити товар.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 02 червня 2017 року
Номер:
f128e985b81a4e0b80dbdeb8c727e2a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-14-000446-b.b5
Назва:
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 02 червня 2017 року
Скарга:
СКАРГА
відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення (далі – Замовник) розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2017-04-14-000446-b (33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) 3 лоти) (надалі – Процедура закупівлі).
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про призупинення Процедури закупівлі за Лотом №1 на строк до винесення рішення за цією скаргою.
3. За результатами розгляду цієї скарги прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника привести у відповідність до вимог чинного законодавства, в тому числі до вимог ст.ст. 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну документацію Процедури закупівлі.
4. Зобов’язати Замовника внести зміни до документації конкурсних торгів на закупівлю товару за Лотом №1 (оголошення № UA-2017-04-14-000446-b), встановивши кількість лотів у відповідності до кількості лікарських засобів, що закуповуються.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 02.06.2017.pdf 02.06.2017 19:55
- Платіжне доручення №2722 від 02.06.2017.PDF 02.06.2017 19:55
- Рішення від 07.06.2017 № 3588.pdf 08.06.2017 19:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2017 19:55
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.06.2017 19:38
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» До:Антимонопольного комітету України
Номер:
3c963ff9f92249c1afbf291f0e70b643
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-14-000446-b.b4
Назва:
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» До:Антимонопольного комітету України
Скарга:
СКАРГА
відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення (далі – Замовник) розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2017-04-14-000446-b (33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) 3 лоти) (надалі – Процедура закупівлі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.04.2017 16:26
- Платіжне доручення від 27.04.2017.pdf 28.04.2017 16:26
- Рішення від 04.05.2017 № 2600.pdf 05.05.2017 17:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2017 № 3104.pdf 23.05.2017 13:43
- рішення від 22.05.2017 № 3104.pdf 25.05.2017 22:48
- Пояснення по суті скарги.pdf 18.05.2017 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2017 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.05.2017 22:49
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2017 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом прийнято до уваги рішення АМК України та внесено зміни до Тендерної документації