• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Поточний ремонт фасаду будинку культури за адресою: вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області.

Завершена

143 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 439.22 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 12:04 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Акт обстеження

Номер: eece7b9d348f477b9c6041920426e42a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-001994-a.a1
Назва: Акт обстеження
Вимога:
Вимога щодо попередньго обстеження обїекту є дискримінаційною, щодо учасників з інших міст та областей. Також згідно Закону, Замовник та Учасник не мають права контактувати до завершення Закупівлі для запобігання корупційних домовленостей! У технічному завданні більш ніж достатньо інформації для складання кошторису. Вимога прибрати обов'зковий акт обстеження!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу від 16 квітня 2021 року № UA-2021-04-13-001994-a.a1 повідомляємо наступне. Права та обов’язки, якими володіє замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону. Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно із частиною четвертою статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Поточний ремонт фасаду будинку культури за адресою: вул. Миру, 35Б в с. Бондарівка, Коростенського району, Житомирської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-001994-a розроблено та оприлюднено в повній відповідності до частини третьої статті 14 Закону. Крім цього повідомляємо, що Державна Аудиторська служба України неодноразово повідомляла, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі в розумінні Закону, тому при проведенні спрощеної закупівлі замовник не керується статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Вимога щодо підтвердження обстеження учасником об’єкта дозволяє Замовнику зрозуміти, чи оцінив учасник обсяги робіт передбачені додатком № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Одночасно зазначаємо, що автором даної вимоги документально не доведено, чому він не може надати Акт обстеження об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено