• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво дошкільного дитячого закладу на 144 місця по вул. Лесі Українки в м. Буча Київської області»

Торги відмінено

666 642.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 333.21 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 11:32 - 19.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: e4dab0a3573e488293ca9adaab18e00b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-002047-b.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Детальний опис вимоги знаходиться в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Після розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кудряшова Є.М. Замовником було виявлено порушення щодо невідповідності наданих документів учасником відповідно Таблиці 1 пункту 3 (Додаток 1 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі), де вимагалося підтвердити наявність кваліфікованого персоналу: інженерів з технічного нагляду відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в кількості не менше ніж 2 особи. Оскільки учасником не було надано документу/інформації щодо підтвердження 2-ї особи, інженера з технічного нагляду, який працює за Договором ЦПД №3 від 01.03.2021 року, наявності досвіду роботи на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт (чи в складі комплексу будівельних робіт) з капітального ремонту, або нового будівництва, або реконструкції закладів освіти), тендерну пропозицію учасника відхилено відповідно ст. 14 пункту 13 Закону України Про публічні закупівлі. Замовник погоджується з пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічнізакупівлі» 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи; Замовник звертає увагу учасника на те, що відповідно до Документації замовника спрощеної закупівлі не вимагалося надання аналогічних договорів на кожного з інженерів технічного нагляду, окрім того у замовника не було жодних причини щодо відхилення учасника в цьому пункті. Але в документації зазначалося, що Учасник для здійснення технічного нагляду повинен підтвердити наявність кваліфікованого персоналу: інженерів з технічного нагляду відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в кількості не менше ніж 2-і особи. Тобто ЧІТКО зазначено, що учасник повинен ПІДТВЕРДИТИ наявність КВАЛІФІКОВАНОГО персоналу, а саме не менше 2-х інженерів з технічного нагляду відповідної кваліфікації, ЯКІ мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД. Учасником не було наданого жодного підтвердження досвідуроботи другого інженера, який працює з 1 березня 2021 року на ФОП Кудряшов Є.М. відповідно Договору ЦПД №3 від 01.03.2021 року. Аналогічні договори підтверджують виконання робіт ФОП Кудряшова Є.М., а саме інженера з технічного нагляду Кудряшова Євгена Михайловича до 2021 року, і це жодним чином не підтверджує досвід роботи другого інженера, який був зазначено в довідці учасника і почав працювати з 01.03.2021 року. Відповідно до цивільно-правовового договору №3 від 01.03.2021р. Вовчок не є працівником ФОП Кудряшов, а виконавцем послуг для Кудряшова Є.М. Чинним законодавством передбачено: порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців - чи то юридична особа, чи фізична особа-підприємець (ФОП). У замовника немає жодних підстав, а саме документу/інформації/довідки/, на підтвердження наявності досвіду роботи другого інженера технічного нагляду, щодо спроможності виконання робіт здійснення технічного нагляду на об'єкті замовника, тобто у замовника немає жодної можливості оцінити кваліфікацію, досвід роботи та професійність іншого інженера. Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, а головне досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю, що є дуже важливим для замовника, при об'єктивному та неупередженому визначенні переможця закупівлі/спрощеної закупівлі. Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених Законом 13 пунктів, оголошення може містити іншу інформацію. Прийняття рішення стосовно складу документації залишається за Замовником. Окрім цього вимоги Замовника не суперечать статті 5 Закону та відповідають принципам здійснення закупівель . До відома учасника, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону відповідно статті 1 п. 13 Закону України Про публічні закупівлі, щодо ст. 8 Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель, аудитории можуть проводити моніторинг виключно лише процедур закупівель, які визначені у ст. 13 Закону: відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу, переговорної процедури. Проаналізувавши вимогу ФОП Кудряшова Є.М. до замовника щодо спрощеної закупівлі на закупівлю ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво дошкільного дитячого закладу на 144 місця по вул. Лесі Українки в м. Буча Київської області») стверджуємо, що учасником не було жодним чином доведено та обґрунтовано неправомірне відхилення пропозиції, тому дану вимогу відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.05.2021 10:52
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Кудряшов Є.М.

Номер: 6dc76708939149bd8338301c315a4f39
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-002047-b.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції ФОП Кудряшов Є.М.
Вимога:
Детальний опис вимоги наданий у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Після розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кудряшова Є.М. Замовником було виявлено порушення щодо невідповідності наданих документів учасником відповідно Таблиці 1 пункту 3 (Додаток 1 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі), де вимагалося підтвердити наявність кваліфікованого персоналу: інженерів з технічного нагляду відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в кількості не менше ніж 2 особи. Оскільки учасником не було надано документу/інформації щодо підтвердження 2-ї особи, інженера з технічного нагляду, який працює за Договором ЦПД №3 від 01.03.2021 року, наявності досвіду роботи на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт (чи в складі комплексу будівельних робіт) з капітального ремонту, або нового будівництва, або реконструкції закладів освіти), тендерну пропозицію учасника відхилено відповідно ст. 14 пункту 13 Закону України Про публічні закупівлі. Замовник погоджується з пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічнізакупівлі» 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи; Замовник звертає увагу учасника на те, що відповідно до Документації замовника спрощеної закупівлі не вимагалося надання аналогічних договорів на кожного з інженерів технічного нагляду, окрім того у замовника не було жодних причини щодо відхилення учасника в цьому пункті. Але в документації зазначалося, що Учасник для здійснення технічного нагляду повинен підтвердити наявність кваліфікованого персоналу: інженерів з технічного нагляду відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в кількості не менше ніж 2-і особи. Тобто ЧІТКО зазначено, що учасник повинен ПІДТВЕРДИТИ наявність КВАЛІФІКОВАНОГО персоналу, а саме не менше 2-х інженерів з технічного нагляду відповідної кваліфікації, ЯКІ мають НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД. Учасником не було наданого жодного підтвердження досвідуроботи другого інженера, який працює з 1 березня 2021 року на ФОП Кудряшов Є.М. відповідно Договору ЦПД №3 від 01.03.2021 року. Аналогічні договори підтверджують виконання робіт ФОП Кудряшова Є.М., а саме інженера з технічного нагляду Кудряшова Євгена Михайловича до 2021 року, і це жодним чином не підтверджує досвід роботи другого інженера, який був зазначено в довідці учасника і почав працювати з 01.03.2021 року. У замовника немає жодних підстав, а саме документу/інформації/довідки/, на підтвердження наявності досвіду роботи другого інженера технічного нагляду, щодо спроможності виконання робіт здійснення технічного нагляду на об'єкті замовника, тобто у замовника немає жодної можливості оцінити кваліфікацію, досвід роботи та професійність іншого інженера. Кваліфікація працівників – рівень професійної придатності, що забезпечується сукупною наявністю у працівників загальноосвітніх і спеціальних знань, умінь, здібностей, а головне досвіду і трудових навичок, необхідних для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю, що є дуже важливим для замовника, при об'єктивному та неупередженому визначенні переможця закупівлі/спрощеної закупівлі. Cпрощена закупівля регулюється ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено що окрім визначених Законом 13 пунктів, оголошення може містити іншу інформацію. Прийняття рішення стосовно складу документації залишається за Замовником. Окрім цього вимоги Замовника не суперечать статті 5 Закону та відповідають принципам здійснення закупівель . До відома учасника, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні Закону відповідно статті 1 п. 13 Закону України Про публічні закупівлі, щодо ст. 8 Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель, аудитории можуть проводити моніторинг виключно лише процедур закупівель, які визначені у ст. 13 Закону: відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу, переговорної процедури. Проаналізувавши вимогу ФОП Кудряшова Є.М. до замовника щодо спрощеної закупівлі на закупівлю ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво дошкільного дитячого закладу на 144 місця по вул. Лесі Українки в м. Буча Київської області») стверджуємо, що учасником не було жодним чином доведено та обґрунтовано неправомірне відхилення пропозиції, тому дану вимогу відхилено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.05.2021 15:10