• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект комп’ютерного обладнання

Місцезнаходження замовника – 42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Петропавлівська, 15. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону.

Завершена

458 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 290.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 10:38 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

що до наявністі сервісного (-их) центру (-і), представництв

Номер: 3a8a954bb8a540dabdfdfbfc96e16451
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-002308-c.c1
Назва: що до наявністі сервісного (-их) центру (-і), представництв
Вимога:
Вимога про наявність сервісного центру в м. Охтирка від Замовника є дискримінаційною, тому, що територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. Статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають центр сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування в м. Охтирка, що є дискримінаційним ставленням до інших учасників, які змогли б виконати гарантійне обслуговування залученням уповноважених на це офіційних сервісних центрів Виробника. Якщо ця вимога необхідна для належного гарантійного обслуговування техніки, то раціональніше викласти вимоги щодо наявності авторизованих/уповноважених/партнерських сервісних центрів Виробника або постачальника в Сумській області та гарантійних витрат учасника тощо.. Будь-ласка, приведіть тендерну документацію у відповідність нормам Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог щодо потенційних Учасників. Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м. Охтирка, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне. Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста). Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування. Вищезазначене призводило до зупинки робочого процесу лікарів та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках медичної реформи робота лікаря стає неможливою без наявності працюючого обладнання (комп’ютера, монітору, аксесуарів), тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення. Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно. Враховуючи необхідність забезпечення безперервного лікувального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) або його офіційного представництва саме в нашому місті, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – лікувального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м. Охтирка. Дякуємо
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 13.04.2021 17:44