-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Робоча станція
Торги не відбулися
211 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 110.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 110.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2021 10:25 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не правомірна дискваліфікація.
Номер:
6037dabb850846d094e97669ef35de87
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-001176-b.b2
Назва:
Не правомірна дискваліфікація.
Вимога:
ТОВ Компаком-2000 звертається з проханням до «Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради» повернути нас на кваліфікацію, у зв’язку з тим що були наданні усі документи які вимагалися «Управління праці та соціального захисту населення Хмільницької міської ради»
ТОВ Компаком-2000 було дискваліфіковане тому, що, не надано окремим листом «Лист гарантія» де прописано що «Учасник забезпечує гарантійне обслуговування техніки. Гарантійний термін - не менше гарантії заводу – виробника. Гарантійне обслуговування, вивіз техніки від Замовника на гарантійне обслуговування чи ремонт і повернення її Замовнику здійснюється транспортом постачальника та за його рахунок. Учасники надають окремий гарантійний лист про дотримання зазначених вимог.», але цей документ надано, документ під назвою «Технічна характеристика».
Проте, Замовник в порушення вимог п. 16 ст. 29 Закону не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і не надав нам можливості на виправлення вказаних вище невідповідностей нашої тендерної пропозиції і не надав можливість завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
З огляду на вищенаведені порушення вважаємо, що винесене рішення Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника.
Дана скарга подається в зв’язку з незаконним відхиленням нашої тендерної пропозиції та порушення Замовником вимог п. 16 ст. 29 Закону та принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ст. 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.05.2021 14:49
Вирішення:
Шановний Учаснику! Надаємо відповідь на Вашу вимогу:
Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у т.ч.: гарантійний лист про те, що учасник забезпечує гарантійне обслуговування техніки. Гарантійний термін - не менше гарантії заводу – виробника. Гарантійне обслуговування, вивіз техніки від Замовника на гарантійне обслуговування чи ремонт і повернення її Замовнику здійснюється транспортом постачальника та за його рахунок.
В технічній специфікації учасника присутній скопійований текст з додатку 2, проте його зміст не підтверджує вимог замовника щодо забезпеченням учасником гарантійного обслуговування техніки. Гарантійний термін - не менше гарантії заводу – виробника. Гарантійне обслуговування, вивіз техніки від Замовника на гарантійне обслуговування чи ремонт і повернення її Замовнику здійснюється транспортом постачальника та за його рахунок.
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Допущене учасником порушення не підпадає під вимоги п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виходячи з цього рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції повністю відповідає законодавству.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
1892f5f65ccc4eafba6c6c16d55b6549
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-13-001176-b.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 18.04.2021 11:24
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 18.04.2021 11:24
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 18.04.2021 11:24
- протокол про рішення 19.04.2021 13:49
Дата подачі:
18.04.2021 11:24
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо Вам, що тендерна документація по закупівлі Робоча станція ідентифікатор UA-2021-04-13-001176-b складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тому зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Дякуємо за інформацію!
Статус вимоги:
Задоволено