• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт за робочим проектом «Система автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та обробка вогнебіозахисним розчином дерев'яних конструкцій даху в нежитлових приміщеннях Шупиківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області»

Виконання робіт за робочим проектом «Система автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та обробка вогнебіозахисним розчином дерев'яних конструкцій даху в нежитлових приміщеннях Шупиківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області»

Завершена

275 120.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 375.60 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 09:22 - 19.04.2021 09:20
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога, що обмежує участь учасників

Номер: a5eb4d648d6d4ab29953873fddf3db24
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-000817-c.c4
Назва: Дискримінаційна вимога, що обмежує участь учасників
Вимога:
Шановний замовнику, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо того, що Вартість необоротних активів Учасника на кінець останнього звітного періоду повинна складати не менше вартості закупівлі, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дана вимога по відношенню до нас є дискримінаційною, так як наша вартість необоротних активів складає менше суми 275 120,60 грн з ПДВ, яка відповідає вартості закупівлі! Даною вимогою ви цілеспрямовано обмежуєте участь у закупівлі учасників у яких сума необоротних активів складає менше суми вартості закупівлі. Тому, ми просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дану дискримінаційну вимогу!
Вирішення: Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до пп. 1, Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 27.04.2000 р. N 92 необоротні матеріальні активи (основні засоби) - матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). Предметом закупівлі є виконання робіт: «Виконання робіт за робочим проектом «Система автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та обробка вогнебіозахисним розчином дерев'яних конструкцій даху в нежитлових приміщеннях Шупиківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області»». Очікувана вартість: 275120,60 грн з ПДВ. Наявність необоротних активів, вартістю не менше вартості закупівлі, яка підтверджується фінансовою звітністю є підтвердженням наявності в Учасника власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявності фінансової спроможності Учасника, що свідчить про добросовісність та можливість належного виконання умов Договору. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З метою виконання робіт належного рівня Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази і технологій та наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 6233faa5b78042eaa252a8487901e895
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-000817-c.c3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, на підставі якого пункту ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлений критерій як вартість необоротних активів??? Чому ви встановлюєте дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі, які не відповідають нормам ЗУ "Про публічні закупівлі"??? Ми надаємо фінансову звітність за останній звітній період з відміткою про її отримання контролюючим органом. Контролюючий орган не має нарікань щодо того, що ми не маємо необоротних активів і їх вартість може бути нульовою, а Ваша вимога щодо надання Вартості необоротних активів Учасника на кінець останнього звітного періоду повинна складати не менше вартості закупівлі є повною мірою дискримінацією! Тому, вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, а саме: надання Вартості необоротних активів Учасника на кінець останнього звітного періоду, яка повинна складати не менше вартості закупівлі. У разі відхилення та невиконання Законної вимоги Учасника щодо прибрання дискримінаційної вимоги, ми в обов’язковому порядку звернемося до суду. Інформуємо, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернення до органу оскарження або суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до п. п. 1, Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 27.04.2000 р. N 92 необоротні матеріальні активи (основні засоби) - матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). Предмето закупівлі - виконання робіт: «Виконання робіт за робочим проектом «Система автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та обробка вогнебіозахисним розчином дерев'яних конструкцій даху в нежитлових приміщеннях Шупиківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області»». Очікувана вартість: 275120,60 грн з ПДВ. Наявність необоротних активів, вартістю не менше вартості закупівлі, яка підтверджується фінансовою звітністю є підтвердженням наявності в Учасника власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій а також наявності фінансової спроможності Учасника, що свідчить про добросовісність та можливість належного виконання умов Договору. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З метою надання послуг належного рівня Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Окремо вимушені наголосити та роз’яснити вам, що надання фінансової звітності до контролюючого органу не є ознакою факту того, що вами повністю дотримане чинне законодавство та діяльність здійснюється з дотриманням Податкових та Господарських законів України, тому посилатись на даний факт є некоректним. Також повідомляємо, що відповідно до роз’яснення Державної фіскальної служби України одним із аспектів фіктивності в господарських операціях є ознака відсутності основних фондів, що включає необоротні активи Підприємства. Тому дана кваліфікаційна вимога є більш ніж обґрунтованою в умовах діючого законодавства та економічного стану країни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 374026ebdd0448259e922b7e35911b1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-000817-c.a2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний замовнику, ви вимагаєте у своїй Тендерній документації Копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого провідного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Хочу Вас проінформувати, що провідний інженер-проектувальник відноситься до об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. Ящо ви вимагаєте, даного проектувальника із копією сертифікату, то у вас повинен бути відповідний розрахунок, щодо належності «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області» до класу СС3 (значні наслідки). Вимагаючи провідного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки, ми вимагаємо надати у тендерній документації Розрахунок щодо визначення класу наслідків. Тому що ставити дану вимогу можна тільки тоді коли проведений розрахунок класу наслідків, який проведений фахівцями! У є в наявності Фахівці для прорахунку класу наслідків??? Провідний інженер проектувальник відноситься до наведених нижче об’єктів і ніяк «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області» не відноситься до даного переліку. СС3 - для об'єктів підвищеної небезпеки, ідентифікованих згідно з «Про об’єкти підвищеної небезпеки»; СС3 - для сховищ цивільного захисту (цивільної оборони) незалежно від місця розташування, місткості та класу захисту; СС3 – для об’єктів, що містять державну таємницю; СС3 – для будівель невиробничого призначення умовною висотою понад 100 метрів; СС3 – для житлових будинків умовною висотою від 73,5 м до 100 м; СС3 – для пам’яток культурної спадщини, визначених відповідно до «Про охорону культурної спадщини»; СС3 – для об'єктів першої категорії, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, визначених у ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»; Тому, наша вимога щодо прибрання провідного інженера-проектувальника в частині дотримання вимог пожежної безпеки є аргуметованою. Уникнути дискримінацію з вашої сторони можливо тільки заміною провідного інженера-проектувальника на інженера проектувальна в частині дотримання вимог пожежної безпеки що за класом наслідків відноситься до СС2, що допустимо для даної закупівлі і відповідно цьому надається відповідний сертифікат інженера проектувальна в частині дотримання вимог пожежної безпеки що за класом наслідків відноситься до СС2. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Замовник має право встановлювати вимоги до наявності у Учасника досвіду надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Проаналізувавши вашу вимогу доводимо до вашого відома, що вашу вимогу буде враховано та внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: a0aa938ce4f8409d84b0df15a65d3c8a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-000817-c.c1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний замовнику! У вашій Тендерній документації міститься вимога: Вартість необоротних активів Учасника на кінець останнього звітного періоду повинна складати не менше вартості закупівлі, яка підтверджується фінансовою звітністю; Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, тому що ми не маємо необоротних активів, так як всі кошти знаходяться в оборотних активах. Вимагаємо прибрати дану вимогу і не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно даної статті, ви порушуєте своєю вимогою пункти 1 та 4 Тому, вимагаємо прибрати дану вимогу і не обмежувати цим самим коло учасників
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявності у Учасника наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до пп. 1, Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби" Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 27.04.2000 р. N 92 необоротні матеріальні активи (основні засоби) - матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних і соціально-культурних функцій, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік). Предметом закупівлі є виконання робіт: «Виконання робіт за робочим проектом «Система автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та обробка вогнебіозахисним розчином дерев'яних конструкцій даху в нежитлових приміщеннях Шупиківського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів - дитячий садок» Богуславської міської ради Київської області»». Очікувана вартість: 275120,60 грн з ПДВ. Наявність необоротних активів, вартістю не менше вартості закупівлі, яка підтверджується фінансовою звітністю є підтвердженням наявності в Учасника власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявності фінансової спроможності Учасника, що свідчить про добросовісність та можливість належного виконання умов Договору. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З метою виконання робіт належного рівня Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази і технологій та наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статус вимоги: Відхилено