• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів)

Завершена

1 099 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 499.90 UAH
Період оскарження: 13.04.2021 09:02 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Порушення замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 2168b7bf2e924e37a5c39dc021cdc0e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-000293-b.c2
Назва: Порушення замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету Національного інституту раку від «07» травня 2021 р. було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Причиною відхилення тендерної пропозиції Замовник вказує: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено якість/відповідність товару вимогам тендерної документації на контейнер». Вважаємо таке рішення несправедливими і таким, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель викладених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки: 1) Відповідно Додатоку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником було зазначено наступні вимоги: Вимоги до предмету закупівлі: Утилізація та/або видалення медичних відходів і виробів медичного призначення проводиться на підставі Закону України «Про відходи», з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини. Збирання медичних відходів повинно здійснюватись в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, автоклавування та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні». Вимоги до контейнера: 1. Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг. 2. На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом) 3. На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню. 4. Написи на контейнері мають бути зроблені стійкою фарбою. Наклейки, «стікери» та подібне не використовувати. 5. Контейнер має бути стійким до проколів. 6. Порожній контейнер має бути досить легким, його вага не може перевищувати 1,5 кг. 7. До використання порожні контейнери мають легко складуватись «один в один» (або іншим чином) і не повинні займати багато місця. 8. Пластикові пакети для контейнера повинні мати пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню. 9. Пластикові пакети для контейнера мають бути сертифіковані для збирання медичних відходів категорії «В». 10. Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно. 11. Копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань: на право виконання робіт підвищеної небезпеки; з питань охорони праці, та сертифікатів про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами. 12. Наявність Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та/або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії); 13. Наявність Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу). 14. Висновок СЕС експертизи об`єктом експертизи якого є документи, щодо діяльності у сфері з поводження з небезпечними відходами. 15. Атестат виробництва. 16. Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів. 17. Свідоцтво про підготовку водія небезпечних вантажів (надати копію). 18. Інформацію про дотримання природоохоронних заходів та санітарно-гігієнічних вимог при наданні послуг. 19. Підтверджуючі документи (сертифікат, або свідоцтво про реєстрацію, або декларацію відповідності тощо) на пакет для утилізації медичних відходів. Наголошуємо, що серед вищезазначених вимог відсутня вимога про надання «підтвердженя якості/відповідністі товару вимогам тендерної документації на контейнер», відповідно і відсутній перелік документів у складі Тендерної документації які необхідно подати у якості підтвердження «якості/відповідністі товару». Усі документи, що вимагались Тендерною документацією було подано у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» 2) Хочемо зазначити, що предметом закупівлі є «Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів)», і ні про яку закупівлю товарів, якість/відповідність яких потрібно підтверджувати, у Тендерній документації викладеній Замовником жодним чином не згадується. 3) Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Тому, якщо необхідність відповідності учасника певним вимогам видається замовнику принциповою, то ці вимоги необхідно заздалегідь продумати і передбачити в умовах тендерної документації, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов. Адже тендерну документацію ми читаємо тільки буквально. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права. Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1. Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Національного інституту раку від «07» травня 2021 р. 2. Повторно провести розгляд та неупереджене оцінювання тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко Нова»

Номер: c011375adf874d95a645b5cae484ec93
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-13-000293-b.b1
Назва: про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко Нова»
Вимога:
13.04.2021 в електронній системі публічних закупівель Державна установа «Національний інститут раку» (далі - Замовник) розмістив Тендерну документацію за процедурою закупівлі відкриті торги з предметом закупівлі Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утилізації медичних відходів) (далі – Тендерна документація), під ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-13-000293-b. Тендерні пропозиції було подано 5 (п’ятьма) учасниками, зокрема Товариством з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО», Товариством з обмеженою відповідальністю «ПОЛЕКОЗАХИСТ», Товариством з обмеженою відповідальністю «ВТОРМАГ», Товариством з обмеженою відповідальністю «Еко Нова» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-Виробнича Компанія «УКРЕКОПРОМ». За результатами проведеного, 30.04.2021, аукціону учасники розмістилися в наступній послідовності та з наступними цінами: 1. ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» - 496 130,70 грн з ПДВ; 2. ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ» - 884 912,50 грн з ПДВ; 3. ТОВ «ВТОРМАГ» - 894 450,00 грн з ПДВ; 4. ТОВ «Еко Нова» - 1 095 600,00 грн з ПДВ; 5. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - 1 097 078,10 грн з ПДВ. За результатами проведення кваліфікації, 07.05.2021 Замовником прийнято протокол Засідання тендерного комітету Національного інституту рак, відповідно до якого прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ», ТОВ «ВТОРМАГ», пропозиції яких були більш економічні вигідніші від пропозиції учасника ТОВ «Еко Нова». Вказаний учасник під час проведення аукціону не здійснив жодного кроку для пониження своєї ціни, що може свідчити про змову представників Замовника та представників ТОВ «Еко Нова», які можливо заздалегідь домовилися про результати проведення тендерної закупівлі. Причиною для прийняття рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ», ТОВ «ВТОРМАГ», відповідно до протоколу Засідання тендерного комітету Національного інституту раку, зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено якість/відповідність товару вимогам тендерної документації на контейнер. ТОВ «ВТОРМАГ» у складі своє тендерної пропозиції, на виконання вимог додатку 2 до тендерної документації надало документи, які стосувалися вимог до контейнерів. Проте, Замовником, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято протиправне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВТОРМАГ». Ознайомившись із тендерної пропозицією ТОВ «Еко Нова» та доданими до неї документами виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еко Нова» не відповідає пунктам 1, 5 вимог до контейнера, які зазначені в додатку 2 до тендерної документації Замовника, а саме учасником не надано підтверджень, що запропоновані ним контейнери витримують навантаження до 15 кілограмів та те, що вони стійкі до проколів. Отже, тендерна пропозиція вказаного учасника містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції, та які не можуть бути виправлені учасником у порядку, визначеному частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еко Нова» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено якість/відповідність товару вимогам тендерної документації на контейнер. Зважаючи на викладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Еко Нова» з причини, визначеної у п.2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно ТОВ «ВТОРМАГ» вимагає у Замовника виконати свої обов’язки визначені п.2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Еко Нова». В разі не виконання Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко Нова», наше підприємство залишає за собою право звернення до відповідних державних органів з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно того що «під час проведення аукціону учасник ТОВ «Еко Нова» не здійснив жодного кроку для пониження своєї ціни, що може свідчити про змову представників Замовника та представників ТОВ «Еко Нова», які можливо заздалегідь домовилися про результати проведення тендерної закупівлі», повідомляємо, що не тільки ТОВ «Еко Нова» але і інші учасники не робили кроків із пониження ціни. Перебіг аукціону у вільному доступі. Тому претензії про можливу попередню змову недоречні. Стосовно того, що «тендерна пропозиція учасника ТОВ «Еко Нова» не відповідає пунктам 1, 5 вимог до контейнера, які зазначені в додатку 2 до тендерної документації Замовника, а саме учасником не надано підтверджень, що запропоновані ним контейнери витримують навантаження до 15 кілограмів та те, що вони стійкі до проколів» повідомляємо, що у складі тендерної документації ТОВ «Еко Нова» нами було розглянуто документи (файли «012 Висновок СЕС на мішки для утилізації мед.відходів 2021 рік» та «012 Біобокс МАКЕТ узгоджений») в яких чітко зазначено, що контейнери (Біобокс 25) відповідають вимогам чинного санітарного законодавства України та виготовлені відповідно до Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 року. Виробником Контейнерів (Біобокс 25) обумовлено максимальне навантаження «до 15 кг» та те що він виготовлений «Відповідно до Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 року), із чого слідує, що заявлений контейнер (Біобокс 25) відповідає вимогам до контейнеру. В наказі МОЗ № 325 від 08.06.2015 року окремим пунктом зазначено, що медичні відходи мають збиратися у стійкі до проколу контейнери, тому запропонований контейнер ми вважаємо прийнятним для збору медичних відходів. Крім того, стійкість до проколів є поняття суто теоретичне, тому що, за конкретних умов, проколюється все що завгодно. Ця вимога була заявлена Замовником виключно з метою дотримання Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 року, тому відповідність цьому наказу контейнера (Біобоксу 25) ТОВ «Еко Нова» ми вважаємо доведеною.
Статус вимоги: Не задоволено