-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лікарські засоби
лікарські засоби
Завершена
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 47.50 UAH
мін. крок: 0% або 47.50 UAH
Період оскарження:
25.04.2017 08:19 - 05.06.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Роділити предмет закупівлі
Номер:
30d43d7c9c7c470ca4f52e21f4b53259
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-25-000019-b.b2
Назва:
Роділити предмет закупівлі
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист швидка — копия.doc 28.04.2017 14:36
Дата подачі:
28.04.2017 14:36
Вирішення:
Отримавши та ознайомившись зі зверненням, ТМО «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області» повідомляє, що Замовник самостійно приймає рішення щодо визначення предмета закупівлі за відповідною цифрою класифікатора та щодо визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в рамках проведення єдиної процедури закупівлі, з урахуванням положень Порядку визначення предмета закупівлі, виходячи з специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства України в цілому.
Згідно Наказу Мінекономрозвитку № 2092 від 19.12.2016 року «Про внесення змін до порядку визначення предмету закупівлі» п.1 розділу II доповнено абзацем: “Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Замовник самостійно приймає рішення щодо поділу предмета закупівлі на лоти. Враховуючи велику кількість лікарських засобів, які необхідно закупити (92 найменування) тендерним комітетом було прийнято рішення оголосити закупівлю одним лотом. Жодний нормативно-правовий акт України не зобовязує Замовника ділити предмет закупівлі на лоти. З метою прийняття участі у закупівлі рекомендуємо Вам звернутися до виробників чи дистрибюторів з метою формування всього переліку медикаментів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Запит на зміни
Номер:
5a42628b29a14652aa3fa3447c93ae21
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-25-000019-b.b1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- гар письма исключение Кропивницький — копия.odt 26.04.2017 17:01
- відповідь на вимогу по медикаментах.doc 27.04.2017 14:13
Дата подачі:
26.04.2017 17:01
Вирішення:
Відповідь надана в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
513ad368db42412dac6bdf4ee484f953
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-25-000019-b.b3
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Детально у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.05.2017 18:01
- Платіжне доручення.pdf 04.05.2017 18:01
- Заперечення.pdf 24.05.2017 15:38
- звіт про виконання договору _0041(1)(1).pdf 24.05.2017 15:38
- Гарантийний лист3.pdf 24.05.2017 15:38
- Гарантийний лист 2.pdf 24.05.2017 15:38
- Гарантийний лист1.pdf 24.05.2017 15:38
- додаткова угода на зменшення 2.pdf 05.05.2017 14:57
- пояснення.pdf 05.05.2017 14:57
- додаткова угода на зменшення.pdf 05.05.2017 14:57
- пояснення з доповненням.pdf 16.05.2017 08:24
- повідомлення20170516.pdf 16.05.2017 08:24
- протокол 2020170531.pdf 31.05.2017 13:32
- протокол 2020170531.pdf 31.05.2017 13:44
- рішення від 10.05.2017 № 2708+лист Замовнику.PDF 11.05.2017 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2017 № 3263.pdf 26.05.2017 16:48
- рішення від 25.05.2017 № 3263.PDF 30.05.2017 20:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2017 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2017 20:23
Дата виконання рішення Замовником:
31.05.2017 14:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесенні зміни до тендерної документації