• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, 3

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Завершена

9 381 064.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 905.32 UAH
Період оскарження: 12.04.2021 20:40 - 24.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: a8408d735c3a47f1962948b033246ac2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-12-005336-c.a1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, тел. (044) 594-64-12, 520-10-42 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «А С К» 67500, Одеська обл., Лиманський район, смт. Доброслав, вул. Першотравнева, буд. 56, каб. 22 ЄДРПОУ 24543159 тел. +380958197141 e-mail: n.lisica@ukr.net ЗАМОВНИК: Визирська сільська рада Одеського району Одеської області Код ЄДРПОУ 04378669 67543, Одеська обл., Лиманський р-н, село Визирка, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСІЯ СТАВНІЦЕРА, будинок 56 тел. 04855 9 55 35 e-mail: vizirkarada@ukr.net Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-12-005336-c СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника Визирською сільською радою Одеського району Одеської області було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-12-005336-c) щодо предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, 3) на очікувану вартість 9 381 064,20 гривень з ПДВ та кінцевим строком подання тендерних пропозицій 28 квітня 2021 року. 28 квітня 2021 року по даній закупівлі було проведено аукціон, у якому приймали участь наступні учасники: Посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-12-005336-c За результатами розгляду тендерних пропозицій 20.05.2021 року Замовником було відхилено пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією та розпочато розгляд та оцінку пропозиції Приватного підприємства «АСК» (далі – Скаржник або ПП «АСК»). За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «АСК» 16.06.2021 року Замовником було прийняте рішення про невідповідність Скаржника вимогам до учасника, що визначені у тендерній документації, а також в зв’язку із не усуненням Скаржником, на думку Замовника, виявлених невідповідностей у своїй тендерній пропозиції. Так, протоколом засідання тендерного комітету від 16.06.2021 року Визирської сільської ради Одеського району Одеської області, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі: «…абзацу другого та абзацу п’ятого п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ПП «АСК» категорично не погоджується із даним рішенням Замовника та вважає його необґрунтованими та таким, що суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Вважаємо, що тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та Скаржником надані усі необхідні документи для підтвердження відповідності такого викладеним у тендерній документації вимогам. 1. Так, першою підставою для відхилення пропозиції Скаржника Замовником встановлено наступне: «Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, підтверджуються довіреністю. Особа, що визнана згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції. Учасник закупівлі ПП «АСК», в складі пропозиції надав довіреність (міститься в файлі «6. 1 Повноваження кошторисник.pdf»), якою Зимницю Наталію Миколаївну уповноважено на підписання документів тендерної пропозиції, а саме: кошторисну документацію. Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на особу, яка підписала документи тендерної пропозиції учасник надає довідку в довільній формі, якою підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, в порушення вимог тендерної документації, довідок на Зимницю Наталію Миколаївну у відповідності до пунктів 6 та 12 частини першої ст. 17 не надано….. Слід зауважити, що виявлену замовником невідповідність Учасник намагався виправити, шляхом завантаження таких документів через електронну систему закупівель під час надання йому права на виправлення помилок (24 години). Слід також зауважити, що виправлення таких помилок не передбачалось замовником згідно рішення від 09.06.2021 року, яке було оприлюднено в електронній системі закупівель у вигляді переліку невідповідностей, що потребують усунення (виправлення). …. Враховуючи вищенаведене, додані Учасником документи (згідно ст. 17 на уповноважену особу Земницю Н.М) не є складовою Пропозиції Учасника у розумінні Закону, отже їх ненадання або невідповідність цих документів (у тому вигляді як подана тендерна пропозиція Учасника в електронну систему закупівель до початку електронного аукціону) є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно ст. 31 Закону.» Скаржник не погоджується із висновком Замовника та вважає таким, що має ознаки явного порушення вимог п.4 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». А саме, як вірно зазначив замовник, відповідно до пп. 1.3 п.1 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів - розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. При підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід врахувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб'єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції.» Звертаємо увагу, що ПП «АСК» не уповноважувало іншу посадову особу представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції ПП «АСК» надані всі необхідні документи на підтвердження повноважень керівника (наказ про призначення, рішення засновника, паспорт і ідентифікаційний код директора, виписка з ЄДР), чим повністю дотримано вимоги тендерної документації. Також необхідно зазначити, що надана у складі пропозиції ПП «АСК» кошторисна документація, підписана як директором, так і інженером-кошторисником, оскільки складена з повним дотриманням вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів. А саме, згідно додатку В ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, кошторисна документація подана у вигляді сканованих документів за підписом учасника та особи, яка склала кошториси. Крім того, відповідно до Порядку розроблення проектно-кошторисної документації на будівництво об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 року, окремі розділи або частини проектної-кошторисної документації підписуються виконавцями, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації. На підтвердження наявності серед працівників учасника відповідальної особи за складення кошторисної документації (сертифікованого кошторисника), у складі пропозиції учасника ПП «АСК» надані наказ №3-к від 19.09.2018 року про прийняття Зимниці Н.М. на роботу на посаду кошторисника, та копію штатного розпису підприємства, як того вимагала тендерна документація. У зв’язку з цим, надана в складі тендерна пропозиція ПП «АСК» повністю відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, в частині наявності документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника, інших осіб щодо підпису документів тендерної пропозиції. Кошторисна документація, в свою чергу, відповідає вимогам тендерної документації та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, який є національним стандартом України. Крім того, в зв’язку із досвідом участі Скаржника у інших відкритих торгах Замовника та ознайомленням із безпідставними вимогами щодо підтвердження повноважень посадових осіб учасника, під час усунення невідповідностей виявлених Замовником, Скаржником була надана адресована Замовнику довідка №09/06-1 від 09.06.2021 відповідно до якої було повідомлено наступне: «Згідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі або шляхом заповнення відповідних електронних полів при поданні тендерної пропозиції інформацією у довільній формі, що підтверджує відсутність кожної з вказаних підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. В Законі України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону надаються тільки на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. ПП «АСК» (Учасник) надає роз’яснення Замовнику щодо того, хто є посадовою (службовою) особою Учасника, згідно чинного законодавства України. Відповідно до вимог ч. ч. 3 та 5 ст. 65 ГК України, для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. Керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. Повідомляємо, що особою, яку згідно Статуту ПП «АСК» визначено керівником (Директором) та Засновником, та яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та договір на закупівлю робіт, у разі перемоги Підприємства, - є Лисиця Наталія Миколаївна. ПП «АСК» надало довідки складенні Учасником у довільній формі зміст яких підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону на ПП «АСК» та на єдину посадову особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі – директора Лисицю Наталію Миколаївну. Кошторисник ПП «АСК» - Зимниця Наталія Миколаївна не є посадовою особою Учасника, вона не представляє його інтереси під час процедури закупівлі, Замовник повинен враховувати чинне законодавство України.». На підставі вищенаведеного, Скаржник вважає необґрунтованим та протиправним висновок Замовника щодо невідповідності Учасника встановленим у тендерній документації вимогам, та не підтвердження останнім інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції. 2. Другою підставою для відхилення пропозиції Скаржника Замовник встановив наступне: «Згідно підпункту 2.1 пункту 2 розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» від учасників вимагається надання копії статуту. В складі тендерної пропозиції Учасника міститься копія Статуту, однак, Замовником встановлено, що документ наданий не в повному обсязі, а саме: відсутня 6 сторінка такого документу, чим порушено вимогу тендерної документації. Слід зауважити, що виявлену замовником невідповідність Учасник намагався виправити, шляхом завантаження таких документів через електронну систему закупівель під час надання йому права на виправлення помилок (24 години). Слід також зауважити, що виправлення таких помилок не передбачалось замовником згідно рішення від 09.06.2021 року, яке було оприлюднено в електронній системі закупівель у вигляді переліку невідповідностей, що потребують усунення (виправлення). Враховуючи вищенаведене, додані Учасником документи (копія Статуту) не є складовою Пропозиції Учасника у розумінні Закону, отже їх ненадання або невідповідність цих документів (у тому вигляді як подана тендерна пропозиція Учасника в електронну систему закупівель до початку електронного аукціону) є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно ст. 31 Закону.» Скаржник не погоджується із наведеною Замовником підставою для відхилення, та заявляє про повне виконання вимог тендерної документації під час періоду подання тендерних пропозиції. У протоколі від 16.06.2021 року Замовник протиправно умовчує та не зазначає повний текст вимоги тендерної документації щодо необхідності надання установчих документів. Так, згідно підпункту 2.1. пункту 2 Розділу тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» від учасників вимагалось: «копію статуту, або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб)». Поміж того, що Скаржником у складі тендерної пропозиції була надана сканована копія Статуту ПП «АСК», та на розгляді Замовника знаходиться повний текст Статуту ПП «АСК», 27.04.2021 року о 18.30, до моменту закінчення строку подання пропозицій, у складі пропозиції Скаржником був завантажений файл «26.pdf», що містить «ЛИСТ З ВІДОМОСТЯМИ ПРО КОД ДОСТУПУ» №20/04-26 від 20.04.2021 року. В даному листі, на виконання вимог пп.2.1. п.2 Розділу документації «Оцінка тендерної пропозиції», Скаржником наведений код доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб)». Таким чином, висновок Замовника щодо невиконання Скаржником вимог пп.2.1. п.2 Розділу документації «Оцінка тендерної пропозиції» не знаходить свого підтвердження, та не може бути використаний в якості підстави для відхилення пропозиції Скаржника. 3. Третьою підставою для відхилення пропозиції Скаржника Замовником було визначено наступне: «В складі тендерної пропозиції Учасника містяться листи згоди на обробку персональних даних. Однак, Замовник вбачає, що при складанні відповідних листів Учасником не дотримано вимогу тендерної документації, а саме: п.1.3. частини 1 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ». Згідно вимог тендерної документації передбачалось надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України на особу, яка визначена Учасником згідно п.1.3 частини 1 Розділу тендерної документації «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ». …. Учасник же ж надав листи згоди на обробку персональних даних Учасника. …. Оскільки тендерну пропозицію подано від імен учасника ПП АСК, який за своїм правовим статусом є юридичною особою, Учасник ПП АСК порушив вимогу тендерної документації в частині надання згоди суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України на особу, яка визначена Учасником.» Скаржник не погоджується із наведеною Замовником підставою для відхилення, та заявляє про повне виконання вимог тендерної документації під час періоду подання тендерних пропозиції. Відповідно до пп. 1.3 п.1 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів - розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. При підтвердженні повноважень на підписання договору за результатами торгів слід врахувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб'єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції.» Таким чином, тендерна документація містить вимогу щодо необхідності подання посадовою особою учасника, що уповноважена представляти його під час проведення процедури закупівлі та під час укладення договору, відповідну згоду як суб’єкта персональних даних. При цьому, Замовником не встановлено, та у тендерній документації не передбачено, відповідної обов’язкової форми документа, що вимагається відповідно до пп.1.3. п.1 Розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». В складі пропозиції ПП «АСК» міститься файл «7.pdf» (поданий до закінчення строку подання пропозицій, а саме 27.04.2021 року о 18.30). Так даний файл містить ЛИСТ-ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ №20/04-07 від 20.04.2021 року, що підписаний безпосередньо посадовою особою ПП «АСК», що уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, та під час укладення договору, а саме складений та підписаний директором ПП «АСК» Лисицею Наталією Миколаївною, та містить дані даної фізичної особи, а саме: ПІБ, місце проживання, дату народження, серію та номер паспорту, ідентифікаційний номер, особистий номер телефону. Таким, чином Скаржником повністю виконана вимога тендерної документації щодо необхідності подання посадовою особою згоди суб’єкта персональних даних. Висновок Замовника щодо порушення Скаржником даної вимоги тендерної документації вважаємо протиправним, та таким, що містить ознаки явної дискримінації певного учасника процедури закупівлі. 4. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП АСК в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, 3» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовником було надано право Учаснику ПП АСК на виправлення виявлених невідповідностей. Однією з невідповідностей, що було виявлено Замовником було наступне: Учасником закупівлі ПП «АСК», в складі документів тендерної пропозиції, надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (міститься в файли «9 Довідка МТБ»), в якій зазначено наявність на праві користування екскаватора-навантажувача JCB 3СХ34688 ВН, яким Учасник користується згідно договору про надання послуг техніки № 23/1 від 4 лютого 2021 року, укладеного з ФОП Прудніков Д.В. Разом з цим, згідно даних ЄДР такий вид діяльності, як надання послуг техніки серед видів діяльності за КВЕД у ФОП Пруднікова Д.В. відсутній. Також, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено наявність на праві користування котка дорожнього Bomag BW 211D-432767 BH на підставі договору оренди з ТОВ «Нанабуд» від 01.02.2021. Разом з цим, згідно даних ЄДР такий вид діяльності, як надання в оренду техніки серед видів діяльності за КВЕД у ТОВ «Нанабуд» відсутній. На виконання вимоги Замовника щодо усунення виявлених невідповідностей 10 червня 2021 року ПП АСК був завантажений файл «Усунення невідповідностей», що містить усю необхідну інформацію щодо усунення невідповідностей та безпосередньо відповідності Скаржника кваліфікаційним вимогам Замовника. А саме, у наданому Замовнику файлі поміж договорів оренди відповідного обладнання, технічних паспортів на таке обладнання, оновленої довідки про наявність матеріально-технічної бази також міститься лист-пояснення щодо наданих документів відносно виправлення виявлених Замовником невідповідностей. В даному листі №09/06-2 від 09.06.2021 року Скаржник роз’яснив Замовнику своє передбачене ч.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» право на уточнення старих або подання нових документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам. Далі текст наданого Замовнику листа: «Для усунення виявлених невідповідностей Замовник зазначає, що учасник повинен надати документ, який би свідчив правомочність ФОП Прудніков Д.В. на укладання договору № 23/1 від 4 лютого 2021 року та правомочність ТОВ «Нанабуд» на укладання договору № 1/02/21 від 01.02.2021 року. Проте відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» , а також останнього абзацу п. 2.5 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, відповідно до чинного законодавства України, Замовник не повинен обмежувати Учасника у наданні нових документів, які б підтверджували його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та Тендерної документації. З метою усунення невідповідностей зазначених Замовником у повідомленні ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСК» (Учасник) надає: оновлену довідку про наявність в Учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій; копії документів, що підтверджують право користування зазначеною технікою; свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів.». Крім того, у оприлюдненому протоколі засідання тендерного комітету від 16.06.2021 року Визирської сільської ради Одеського району Одеської області наведено наступне: «За Договором № 20/04/21 від 20 квітня 2021 року Замовник не вбачає наявність права сторони Орендаря (ТОВ «ОДЕСАБУДІНВЕСТ») надавати предмет договору у суборенду. Замовник вважає, що за Договором №20/04/21 від 20 квітня 2021 року прав у ТОВ «ОДЕСАБУДІНВЕСТ» передавати обладнання і матеріально-технічну базу третій стороні не має. В складі пропозиції Учасником також не надано документів, що підтверджували б право оренди машин та механізмів (Каток дорожній та екскаватор навантажувач) ТОВ «ОДЕСАБУДІНВЕСТ» (в кого саме орендує матерільно технічну базу ТОВ «ОДЕСАБУДІНВЕСТ» та чи дозволено передавати таке орендоване майно у суборенду).» Дане твердження Замовника є необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності. А саме, у завантаженому на виконання вимоги Замовника файлі «Усунення невідповідностей» міститься: А) Договір суборенди (з оператором) машин та механізмів №20/04/21 від 20.04.2021 року, відповідно до умов якого Скаржнику надається у користування (з операторами) відповідна техніка за наведеним переліком, а надавач такої техніки ТОВ «ОДЕСАБУДІНВЕСТ» отримує право на відповідну оплату за користування такою технікою. Б) Акт приймання-передачі за договором механізмів №20/04/21 від 20.04.2021 року, що підтверджує передання техніки; В) Договір оренди №2/04/12 від 12.04.2021 року, укладений між ТОВ «ОДЕСАБУДІНВЕСТ» та власником техніки ТОВ «ЕКСПЕДИЦІЯ №3», відповідно до п.2.3. якого «Орендар має право передавати та здавати в суборенду об’єкт третій стороні». Г) Акт приймання-передачі за договором механізмів №2/04/12 від 12.04.2021 року, що підтверджує передання відповідної техніки в оренду; Д) скановані оригінали технічних паспортів на техніку, що зазначена у наведених вище договорах. Таким чином, ПП «АСК» повністю виконало вимогу Замовника щодо усунення виявлених невідповідностей, та в рамках норм діючого законодавства України. Висновок Замовника щодо порушення Скаржником даної вимоги вважаємо протиправним, та таким, що містить ознаки явної дискримінації певного учасника процедури закупівлі. Таким чином, за результатами розгляду зазначених у протоколі засідання тендерного комітету від 16.06.2021 року Визирської сільської ради Одеського району Одеської області доводів щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ПП «АСК», Скаржник схиляється до думки, що Замовник оцінює недоліки у тендерних пропозиціях учасників по-різному та із суб’єктивним відношенням, що безсумнівно говорить про дискримінаційний підхід Замовника при оцінці пропозиції в рамках даної процедури закупівлі. Винесене Замовником рішення щодо невідповідності пропозиції Скаржника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та невідповідності Скаржника визначеним у документації вимогам Замовника, прямо порушує законні права Скаржника. Підсумовуючи вищевикладене, звертаючись до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, керуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ПП «АСК» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі відкритих торгів, згідно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, 3). (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-12-005336-c). 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, що проводиться Визирською сільською радою Одеського району Одеської області за предметом закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, 3). (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-12-005336-c). 3. Зобов’язати Визирську сільську раду Одеського району Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «АСК» (код ЄДРПОУ: 24543159), оформлене протоколом засідання тендерного комітету від 16.06.2021 року Визирської сільської ради Одеського району Одеської області. 4. Зобов’язати Визирську сільську раду Одеського району Одеської області усунути порушення процедури закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будинку культури за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Миру, 3). (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-12-005336-c) та завершити процедуру у відповідності до вимог діючого законодавства. 25.06.2021 Директор ПП «А С К» Лисиця Н.М.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 23:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.07.2021 20:09
Автор: ПП АСК, Лисиця Наталія Миколаївна +380958197141 n.lisica@ukr.net