-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області
Завершена
1 073 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 365.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 365.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2021 17:56 - 16.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
88c3d219406e44b5a6061a41526d977c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-007110-b.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
«Сьогодні у жителів будинку № 69 в мікрорайоні «Лазурний» Покровська справжнє свято. В першому під’їзді прийнято в експлуатацію новий, тихий та безпечний ліфт з цифровим табло та ваговим обмежувачем». «Майстер монтажної дільниці компанії-підрядника «Одесаліфт» зауважив, що новий ліфт значно безпечніший та потребує набагато менше енергії». «Зі слів начальника житлово-комунального відділу Покровської міської ради Дмитра Визенкова, заміна ліфта коштувала майже 1 мільйон гривень. З них 930 тисяч гривень – вартість самого ліфта з устаткуванням та монтажем, залишок – видатки на проект та експертизу». Стаття, що розміщена 22.03.2021 року на інформаційному сайті pokrovsk.news окрім наведених вище цитат має також і фото з урочистого відкриття цього ліфта. Тож нагадуємо замовнику, що закупівля товарів, робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» здійснюється на підставі наявної потреби, а з огляду на виконання робіт з заміни ліфта у березні - така потреба у квітні вже відсутня. До того ж керівник замовника це особисто підтвердив у інтерв’ю вищевказаному сайту. Цікавою також є і вартість закупівлі – 1 073 тисяч гривень, що на 143 тисячі гривень більше, ніж озвучив керівник замовника. Це кошти на компенсацію можливих ризиків сторін закупівлі? Такі дії замовника неодмінно мають зацікавити правоохоронні органи, що нададуть належну оцінку та встановлять можливу наявність у них складу кримінального правопорушення передбаченого ст.. 366 КК України (службове підроблення), ст.. 367 КК України (службове недбалість) або ч. 2 ст. 191 КК України (розтрата майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 22:03
Вирішення:
Коло інформації, щодо якого учасник в рамках спрощеної закупівлі має право звертатися до замовника визначено Законом України «Про публічні закупівлі» Так, відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Проте, визначене Вами запитання стосується інформації, поширеної третьою особою в мережі Інтернет, не міститься в оголошенні та не стосується вимог про предмет закупівлі. За відповіддю на Ваші запитання та припущення, Ви маєте право звернутися в порядку, передбаченому чинним законодавством поза межами процедури спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2021 09:32
Вимога
Залишено без розгляду
Огляд об'єкта та дільниці
Номер:
500329288b4e494bad7665c62500f3b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-007110-b.a4
Назва:
Огляд об'єкта та дільниці
Вимога:
ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНИРІНГ» (надалі учасник закупівлі) бажає прийняти участь у спрощеній закупівлі з виконання робіт : «Капітальний ремонт пасажирського ліфта з заміною одиниць та вузлів технологічного устаткування у житловому будинку за адресою: м-н Лазурний, б.69, п.1, м. Покровськ Донецької області» ( надалі об’єкт).
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі у додатку 8 технічного завдання, пункт 16 зазначено: Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
13.04.2021 на електронну скриньку Замовника закупівлі : Е – mail: geokr-2015@gmail.com, Е – mail: geokr2015@gmail.com , учасником надіслані листи зі зверненням щодо уточнення дати та часу, коли можливо відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання робіт та де та коли можливо отримати інформацію, яка потрібна для підготовки пропозиції. Також було зроблено декілька дзвінків за контактним номером телефону + 380956995465 - Юзипович Олена Володимирівна з цього приводу. Також учасником 14.04.2021 направлено лист до Замовника з цього питання, який отримано головним спеціалістом Колосовим.
До сього жодної відповіді з питань огляду об’єкту та отримання необхідної інформації, від Замовника на адресу учасника – не надходило.
В звязку з вищевикладеним вимагаємо, на виконання умов тендерної документації, забезпечити надання учаснику доступу до об’єкту та дільниці, де передбачається виконання робіт та надати інформацію, яка необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 13:20
Вирішення:
Замовник забезпечує можливість всім учасникам закупівлі здійснити огляд об’єкту. Питання щодо узгодження дати та часу відвідування здійснюється учасником за контактною інформацією, викладеною в оголошенні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.04.2021 09:36
Вимога
Залишено без розгляду
Зауваження щодо оголошення
Номер:
22445b6c8dd9451f9f830cf43b8a0b9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-007110-b.c3
Назва:
Зауваження щодо оголошення
Вимога:
Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкти та дільницю, де передбачається виконання робіт згідно цієї спрощеної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору (п.16 додатку 8). Чи необхідно учаснику у складі пропозиції подавати документ, що підтверджує огляд об’єкту? Якщо так – який саме документ та за якою формою?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 08:07
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
2a6d2fecf3d940e4956c8d062e09450e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-007110-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації, що розміщена ЗМІ у відкритих джерелах, ліфт у першому під’їзді будинку № 69 мікрорайону Лазурний було замінено у березні 2021 року. Просимо надати роз’яснення це новий ліфт за 2 тижні експлуатації вже потребує «капітального ремонту з заміною одиниць та вузлів» чи замовник намагається придбати вже виконані роботи?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 17:20
Вирішення:
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів:
1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
3) подання пропозицій учасниками;
4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;
5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;
6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;
7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до п. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Зазначене право надано учаснику з метою реалізації його права на належну підготовку тендерної пропозиції та стосується виключно той інформації, яка міститься в оголошенні та має відношення до підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначення доцільності та наявність потреби в проведенні закупівлі здійснюється Замовником на етапі планування закупівлі , який, як зазначено вище, не є складовою частиною спрощеної закупівлі. Отже, питання доцільності та підстав для проведення процедури публічної закупівлі вирішується замовником до проведення закупівлі та оформлюється відповідними документами, які не містяться в відповідному оголошенні про проведення закупівлі.
Відтак, надання роз’яснень щодо доцільності здійснення публічної закупівлі знаходиться поза межами процедури, визначеної п. 7 ст. 14 закону , оскільки це рішення приймається замовником виходячи з реальних потреб відповідної територіальної громади поза та прийняття такого рішення рішення жодним чином не впливає на права чи обов’язки учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.04.2021 17:48
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
9c154ba780c840d1975f213bbb13eac0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-007110-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо надати роз’яснення який строк виконання робіт необхідно вважати вірним – до 31 грудня 2021 року, як зазначено в електронних полях, або протягом 1 календарного місяця з моменту підписання договору, як зазначено оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а також внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 11:04
Вирішення:
Строк виконання робіт - протягом 1 календарного місяця з моменту підписання договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.04.2021 08:38