-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Паперові вироби санітарно-гігієнічного призначення
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2021 17:31 - 16.04.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискваліфікації
Номер:
1bcceb7d6f0d4c4bbd12a1c5ead4e1c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-004726-c.a2
Назва:
Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого рішення (Рішення №207 уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 27 квітня 2021р.) було вирішено дискваліфікувати пропозицію ПВКП "Валлента" (відповідно до проведеної закупівлі Предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 33771000-5 - Паперові вироби санітарно-гігієнічного призначення: (Підгузки для дорослих SENI STANDARD AIR large (30 шт. в упаковці) (№3), Підгузки для дорослих SENI STANDARD AIR extra large (30 шт. в упаковці) (№4) , Труси поглинальні для дорослих SENI ACTIVE NORMAL Large. (30 шт. в упаковці.) (№3 Пелюшки гігієнічні SENI SOFT Normal 90х60 см. (30 шт.в упаковці)) у зв'язку з невиконанням вимоги "2.3. З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.", але звертаємо Вашу увагу на те, що в складі Тендерної пропозиції (файл "Тендерна пропозиція" ст. 8) наявний документ "Гарантійний лист", в якому зазначено, що "вся заявлена продукція в даному Оголошенні (UA-2021-04-12-004726-c) наявна на складі ПВКП «Валлента» (який знаходиться за адресою м. Суми, вул. Харківська, 111/2, офіс 1), відповідно гарантійний лист від виробника (представника / філії виробника / представника / дилера / дистриб’ютора) не надано в складі Тендерної пропозиції. Також повідомляємо, що дана вимога (щодо надання гарантійного листа від виробника) значно звужує коло потенційних учасників і робить пропозицію неконкурентною (до того ж аналоги не дозволяються, а виробник надав гарантійний лист тільки одному Учаснику – іншим Учасникам відмовлено)." - як можна помітити в Оголошенні зазначено, що аналоги / еквіваленти розглядатися не будуть і надані пропозиції будуть відхилені, тобто розгляду підлягає тільки один визначений виробник (що суперечить діючому ЗУ "Про публічні закупівлі") та плюс до всього цього в Оголошенні вимагається гарантійний лист від виробника / представника / дистриб'ютора / тощо, а гарантійний лист ТОВ "Белла-Трейд", який є офіційним, екслюзивним імпортером та представником виробника в Україні надав тільки ФОП Прущак М.М., а іншим - було відмовлено (хоча запит було зроблено відразу на наступний день після виходу тендера, а ФОП Прущак М.М. отримала гарантійний лист 16.04.2021р., тобто на четвертий день після виходу тендеру) і до того ж ТОВ "Белла-Трейд" заборонив видавати гарантійні листи своїм дистриб'юторам. Також звертаємо Вашу увагу на те, що ФОП Прущак М. М. на початку аукціон встановила ціну на товар на рівні 133 890,00 гривень, тобто якщо б ми не створили конкуренцію для даного (одного!!!) учасника, то Ваш заклад переплатив би 13839,00 грн (наша кінцева ціна 120 051,00 гривень). Даний факт ще раз доводить, що внесення такої вимоги як гарантійний лист виробника породжує корупцію, не строрює конкурентного середовища (як має бути та передбачено системою Прозорро). Також якщо розглядати умову щодо гарантійного листа, як вказано в Оголошенні "З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням... надати оригінал листа виробника..." - фактом того, що товар не являється фальсифікованим чи неякісни слугують документи на товар (декларації, сертифікати, висновки сес тощо), які надані в складі тендерної документації до того ж ще одним фактом того, що буде надано якісний товар є репутація учасника (якщо лікарні надається неякісний товар чи не в повному об'ємі з вини Учасника, то Замовник в праві відхилити пропозицію Учасника).
На основі вищевикладеного вимагаємо скасувати Рішення №207 уповноваженої особи з питань публічних закупівель від 27 квітня 2021р. та повернутися до розгляду пропозиції ПВКП "Валлента" або відмінити закупівлю взагалі, у зв'язку з наявними дискримінаційними вимогами, які містяться в Оголошенні. В іншому випадку ми будемо звертатися до громадських організацій, які неодмінно зацікавляться даною закупівлею. ДОСИТЬ ПРОПАГУВАТИ КОРУПЦІЮ!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 12:19
Вирішення:
Доброго дня.
В своїй Вимозі від 27.04.2021 щодо скасування Рішення замовника від 27.04.2021 № 207 про дискваліфікації переможця (ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА") спрощеної закупівлі (ID: UA-2021-04-12-004726-с) Ви порушуєте два питання:
1. Замовник в оголошенні зазначив, що має намір придбати продукцію визначеного виробника, і що аналоги/еквіваленти розглядатися не будуть.
2. Замовник вимагає від учасників подати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника/представника/дистриб’ютера/тощо з метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням.
В цьому Ви вбачаєте порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та корупційні дії з боку замовника.
По суті першого питання повідомляємо наступне:
В абзаці другому частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників." Зі змісту даної норми випливає, що замовник самостійно визначає в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, чи можуть учасники пропонувати аналоги та/або еквіваленти предмета закупівлі, чі ні. Це є правом замовника, а не його обов’язком. Тобто той факт, що в оголошенні замовника вказаний конкретний виробник товару, який є предметом закупівлі, і не передбачено можливості пропонувати аналоги та/або еквіваленти предмета закупівлі, не є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
По суті другого питання повідомляємо наступне:
Згідно з частиною 7 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Під час проведення спрощеної закупівлі (ID: UA-2021-04-12-004726-с), в період уточнення інформації, учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" не звертався через електронну систему закупівель до замовника з вимогою про внесення змін до оголошення (виключення з переліку документів, які вимагаються замовником гарантійного листа від виробника/представника/дистриб’ютера/тощо), хоча мав би це зробити, якщо вважав, що порушується принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Крім того, за результатами проведеного аукціону, саме учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" був визначений замовником, як переможець спрощеної закупівлі (ID: UA-2021-04-12-004726-с), оскільки пропозиція цього учасника була найбільш економічно вигідною за ціною.
Рішення про дискваліфікацію переможця (ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА") було прийнято на підставі обгрунтованої вимоги іншого учасника спрощеної закупівлі (ID: UA-2021-04-12-004726-с) – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПРУЩАК МАРИНИ МИКОЛАЇВНИ, в якій зазначалося, що тендерна пропозиція переможця (ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА") не містить гарантійного листа від виробника, наявність якого, згідно з умовами оголошення, є обов’язковою. Тобто тендерна пропозиція переможця (ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА") не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Керуючись пунктом першим частини 13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник ухвалив рішення від 27.04.2021 № 207 про дискваліфікацію переможця (ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА") спрощеної закупівлі (ID: UA-2021-04-12-004726-с).
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що Ваша вимога є не обгрунтованою та не підлягає задоволенню, а Ваші звинувачення замовника у порушенні принципу добросовісної конкуренції серед учасників та корупційних діях є безпідставними та викликають обурення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.05.2021 11:02
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо усунення порушень умов тендеру. Учасником подано недостатню кількість документів
Номер:
23320bdf11e446e18ada48cf133b8dde
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-004726-c.b1
Назва:
Щодо усунення порушень умов тендеру. Учасником подано недостатню кількість документів
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією, подану учасником ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " , нами були виявлені порушення, а саме: згідно з Додадком №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, п. 2.3. З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголо-шення про проведення процедури закупівлі. Даний Лист не було надано учасником, якого в подальшому Замовник визнав переможцем. Враховуючі вищенаведені порушення умов тендерної документації, просимо Замовника дискваліфікувати Учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ".
Дата подачі:
26.04.2021 20:49
Вирішення:
Доброго дня!
В зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " тендерної документації замовника, а саме: згідно з Додадком №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, п. 2.3. З метою запобігання закупівлі фальсифікованого товару, чи товару з непідтвердженим походженням Учасник повинен надати оригінал листа виробника скріплений підписом та печаткою (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Даний Лист не було надано в складі тендерної пропозиції переможця - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ".
В зв'язку з вищезазначеним, на підставі п.1. ч.13. ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі", прийнято рішення про дискваліфікацію переможця спрощеної закупівлі ДК 021:2015 - 33771000-5 - Паперові вироби санітарно-гігієнічного призначення:
(Підгузки для дорослих SENI STANDARD AIR large (30 шт. в упаковці) (№3), Підгузки для дорослих SENI STANDARD AIR extra large (30 шт. в упаковці) (№4), Труси поглинальні для дорослих SENI ACTIVE NORMAL Large (30 шт. в упаковці.) (№3), Пелюшки гігієнічні SENI SOFT Normal 90х60 см. (30 шт. в упаковці) - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
27.04.2021 11:07