-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання обладнання (інтерактивні комплекси) для створення освітнього простору «Нової української школи»
Торги не відбулися
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2021 11:45 - 25.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови ТД, порушення закону
Номер:
8204105db909466dba9277f6d9e92403
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-12-001807-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД, порушення закону
Вимога:
Шановний Замовнику, ст. 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учас¬ників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Щановний Замовник, після вивчення тендерної документації було виявлено ряд порушень, а саме:
Інтерактивна дошка – 5 шт.
У комплект поставки повинні входити:
інтерактивна дошка,
2 стійких до пошкоджень маркери,
лоток для зберігання маркерів,
настінне кріплення,
кабель USB (довжиною не менше 5 м),
пакет безстрокового програмного забезпечення, мінімум з 1 роком підписки на преміум функції та активації не менш ніж 5 комп’ютерів;
сертифікат на безкоштовне проходження навчання по роботі з ПЗ, яке повинен проводити сертифікований тренер, з наявність діючого сертифікату від виробника інтерактивних дошок, на базі навчального центру представника виробника.
• Формат інтерактивної дошки 4:3
• Температура зберігання дошки -20С .. + 50С
• Споживання енергії повинно бути менше 7 Вт
• Поверхня інтерактивної дошки повинна бути матовою, повинна бути антибліковою, антивандальною з міцною сталевою основою, яка має високу стійкість до пошкоджень і повинна дозволяти використовувати маркери сухого стирання.
• Вся активна поверхня дошки повинна бути доступна для малювання (не допускається використання апаратних сенсорних кнопок або інших елементів на робочій поверхні дошки, що зменшують робочий простір)
• Пристрій повинен зберігати працездатність при частковому пошкодженні активної поверхні
• Підтримка технології, що дозволяє одночасно використовувати не менше 10 торкань
• Інтерактивна дошка може мати технологію, засновану на роботі не менш ніж 4-х цифрових камер або аналог. Технологія повинна дозволяти працювати з дошкою (малювати, керувати програмами без обмежень) будь-яким предметом, який не повинен мати елементів живлення, пальцем, долонею і не повинен вимагати використання спеціальних маркерів та інших засобів управління.
• Пристрій повинен забезпечувати можливість одночасної роботи щонайменше 4-х користувачів на всій поверхні дошки без поділу робочої області незалежно один від одного з підтримкою технології Multitouch
• Повинен бути в наявності двоколірний або одноколірний індикатор готовності.
• Виготовлення в одній з країн Європи;
1. Пакет програмного забезпечення повинно мати наступні характеристики:
• ПЗ повинно працювати під управлінням операційних систем Windows або MacOS.
• Наявність програмних «гарячих» клавіш для швидкого доступу до функцій ПЗ та можливість їх приховати, персоналізувати та розташувати на робочій області, в залежності від фізичних потреб користувача для можливості використання в інклюзивній освіті.
• Побудова файлів інтерактивного навчального контенту повинна відбуватися згідно міжнародного стандарту організації навчального матеріалу і системи дистанційного навчання (SCORM, MathML, САМ і ін.).
• ПЗ повинно мати шаблони та інструменти для створення інтерактивних завдань для різних вікових груп.
• ПЗ повинно мати можливість використання учнями класу персональних пристроїв (смартфони, планшетні ПК, комп’ютери Chromebook) в роботі з інтерактивними завданнями.
• Результати роботи учнів з персональними пристроями повинні відображатися в режимі реального часу на інтерактивній дошці з можливістю додавання тексту або картинки.
• Створені завдання повинні підтримувати Multі-touch технологію.
• Програмне забезпечення повинно інтегруватися в популярні програми інших розробників, зокрема в Microsoft Word, Excel, PowerPoint та інші, а саме писати, конвертувати письмові замітки в друкований текст і зберігати цифрові або текстові замітки в форматах цих програм.
• Програмне забезпечення повинно підтримувати експорт створених файлів в загальний формат CFF (interactivewhiteboardcommonfileformat (.iwb)) та імпорт файлів з нього для використання інтерактивного навчального контенту на інтерактивних дошках різних виробників.
• Програмне забезпечення повинно підтримувати експорт створених файлів в різні формати, включаючи HTML, PDF і JPG.
• ПЗ повинно мати можливість інтегрувати PDF або Power Point сторінку до інтерактивного уроку
1) Програмне забезпечення для створення інтерактивних слайдів, уроків, опорних конспектів:
• Повинен бути набір різних маркерів для створення уроку: перо, каліграфічне перо, перо розпізнавання тексту, чарівне перо, маркер, пензлик для малювання, художнє перо, перо розпізнавання фігур.
• Повинно бути перо, яке включає в себе три інструменти: підсвічування, лупу, інструмент для збільшення зображення, а також може використовуватися для нанесення написів, автоматично зникаючих через 10 секунд.
• Повинна бути можливість створити таблицю за допомогою панелі інструментів програмного забезпечення, а потім вставити або перетягнути в будь-яку клітинку таблиці текст, зображення чи об'єкти. Додаючи або видаляючи окремі осередки, є можливість створювати асиметричні таблиці, при чому розмір зображення який перетягується в клітинку таблиці повинен змінюватися під розмір осередку
• Повинна бути можливість створювати шаблони оформлення сторінок за допомогою таких елементів як шрифти, кольори і зображення, фонові підкладки
• Повинна бути можливість розділити екран, зробивши можливим одночасний перегляд двох або більше сторінок, закріпити одну із сторінок. Можливість використовувати повноекранний режим для отримання сторінки більшої площі за рахунок приховування панелі інструментів і вкладок.
• Повинна бути можливість робити запис уроку і всього того, що відбувається на дошці, для створення скраббінг уроків
• Повинно бути в наявності понад 6500 навчальних матеріалів, що дозволяють урізноманітнити уроки, в тому числі зображення, фони, динамічні файли, 3D об'єкти, відео- та аудіо матеріали.
• У складі програмного забезпечення повинен бути набір електронних математичних інструментів (лінійка, транспортир, косинець, циркуль)
• Повинна бути можливість давати наочне пояснення дробів, використовуючи поділ фігур. Можливість розділяти фігури, наприклад, кола і прямокутники, на рівні частини, відзначаючи кожну частину як частку від цілого.
• Повинна бути наявною функція зміни положення вершини будь-якої фігури і можливість спостереження за одночасною зміною кута або довжин сторін. При зміні одного кута і довжини відповідних сторін змінюються автоматично. Відображення довжин сторін можна включати і вимикати
• Наявність фігур, представлених в програмному забезпеченні, не менше: ідеальний квадрат, півколо, трикутник, крива, багатокутник і неправильний багатокутник.
• Повинна бути можливість виконувати наступні дії з 3D моделями: вирізати, копіювати, вставити, клонувати, переміщати, обертати, масштабувати, блокувати, прикріплювати посилання і звуковий супровід, додавати мітки.
• Можливість створення і прикріплення рукописних позначок, які можуть обертатися разом з 3D моделлю.
• Інструменти програмного забезпечення конструктора уроку (панелі надбудов та інструментів) повинні мати можливість змінювати своє положення на екрані (верх-низ, вліво-вправо) і мати можливість налаштовувати функціональні кнопки, шляхом індивідуалізації та відновлення налаштувань за замовчуванням.
• Повинна бути програмне середовище для створення наочних, в тому числі багаторівневих схем. Використовується в навчальних цілях, для відображення та роз'яснення концепцій, проведення колективних обговорень.
• Повинна бути можливість використовувати анімацію - наприклад, ефекти появи, зникання, поступового затінення, переміщення або обертання.
• ПЗ повинно мати можливість додавати звуковий кліп до тексту чи малюнку (з файла або записати безпосередньо в програмі). При натисканні на текст чи малюнок, повинен програватися доданий звуковий кліп.
• Обов'язково повинна бути можливість використовувати в тексті надрядкові або підрядкові індекси, спеціальні символи і / або умовні позначення.
• Повинна бути можливість переглядати мініатюри сторінок за допомогою попереднього перегляду і змінювати порядок їх слідування шляхом перетягування.
• Допускається можливість затінення екрану. Повинна бути можливість приховати і знову показати необхідну інформацію «шторка» перетягуючи інструмент «затінення екрану» на сторінці, частково приховати об'єкт,
• Повинна бути можливість об'єднувати вже наявні сторінки в групи і сортувати в необхідному порядку групи сторінок.
• Повинна бути наявною функція автоматичного збереження файлів, вказавши інтервал від однієї хвилини до 30 хвилин або більше.
• Можливість вставити елемент YouTube в інтерактивний урок і виконати пошук відео безпосередньо в ПЗ інтерактивної дошки (не менш ніж 1 рік повноцінного використання з можливістю подовження підписки).
• Можливість поділитися уроком для спільного користування, шляхом створення унікального URL посилання через Інтернет.
• Програмне забезпечення повинно підтримувати керування інтерактивним уроком з планшетного ПК
• Користувач повинен мати можливість змінювати об'єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення.
• Обов'язково повинно містити пакет математичних інструментів, математичних об'єктів і дій по геометрії, алгебрі, математичному моделюванні і статистиці: складні функції, розпізнавання формул, побудова графіків, написання формули рукописним текстом, перетворенням її в друковану формулу і можливість побудови 3D перспективи по ній, та інші, включаючи вищевказані (не менш ніж 1 рік повноцінного використання з можливістю подовження підписки).
• Користувач повинен мати можливість записати екран (опціонально зі звуком) і створити відео в форматі .avi або .mov. Повинен мати можливість додати до запису водяний знак. Інструмент запису екрану повинен мати можливість записати весь робочий стіл, обрану зону або вибране вікно.
• Користувач повинен мати можливість писати поверх відтвореного відео.
• ПЗ повинно мати можливість додавати звуковий кліп до тексту чи малюнку (з файла або записати безпосередньо в програмі). При натисканні на текст чи малюнок, повинен програватися доданий звуковий кліп.
• ПЗ повинно мати функцію перетворення рукописного тексту на друкований (українська, німецька, англійська, словенська мови).
• Рукописний маркер повинен мати функціонал редагування друкованого тексту за допомогою виконання визначених дій (стерти, замінити, додати, зробити пропуск та інше)
• Обов'язково повинна бути можливість використовувати в тексті надрядкові або підрядкові індекси, спеціальні символи і / або умовні позначення.
• Повинна бути можливість виконувати наступні дії з 3D моделями: вирізати, копіювати, вставити, клонувати, переміщати, обертати, масштабувати, блокувати, прикріплювати посилання і звуковий супровід, додавати мітки.
1.2) Пакет програмного забезпечення «Конструктор занять для створення інтерактивних завдань з елементами гри»:
• Повинна бути можливість введення даних в залежності від типу завдань: підказки, варіанти відповіді, кольори, зображення.
• При створенні інтерактивних завдань повинна бути можливість додавати елементи гри, змагання: таймер, барабан, що обертається, дидактичні картки, дошка «Пін-ап», від більшого к меншому, сортування та інші.
• ПЗ повинно підтримувати можливість передачі контенту одночасно на дошку та на будь-які учнівські пристрої (смартфони, ПК, планшетні ПК, Chromebooks, iPads). Учні повинні мати можливість переглядати та взаємодіяти з контентом онлайн.
1.3) Програмне забезпечення для створення і проведення опитувань і тестувань:
• Розробка запитань за типами: так чи ні / вибір з багатьох / вибір декількох варіантів відповідей / своя думка / коротка відповідь та інші.
• Можливість додавання картинки у форматі JPG, PNG, GIF як запитання.
• Для відповідей на питання учні можуть використовувати свої персональні мобільні пристрої (смартфони, планшетні ПК) будь-якого виробника.
• ПЗ повинно мати можливість швидкого підключення до системи тестування через акаунт електронної пошти Google, Office 365.
• ПЗ повинно формувати звіти на основі показників роботи учнів у вигляді таблиць, графіків, діаграм.
• Хід опитування повинен в реальному часі відображатися на інтерактивній дошці.
• ПЗ повинно мати можливість збереження звітів опитувань і тестування в форматі MS Excel.
1.4) Програмне забезпечення повинно мати можливість проводити дистанційне навчання за принципом BYOD:
• Користувач повинен мати можливість безкоштовного використання в OnLine (хмарного) сервісу для завантаження, перегляду та проведення інтерактивного навчального контенту створеного в програмному забезпеченні інтерактивного комплексу. Надати Інтернет посилання:
• Користувач повинен мати можливість безкоштовного, і без будь-якого ліміту використання в часі OnLine (хмарного) сервісу для завантаження та перегляду інтерактивного навчального контенту створеного в програмному забезпеченні інтерактивного комплексу. Надати Інтернет посилання та вказати кількість уроків: (але не менш 15000 шт .)
• Програмне забезпечення того ж виробника що і інтерактивної дошки, повинно інтегруватись з платформою G-Suite для освіти та відкривати інтерактивні уроки безпосередньо з Google Drive або Google Classroom використовуючи повний функціонал з можливістю проводити тестування з додаванням ігрових елементів. Надати Інтернет посилання
• Користувач повинен мати можливість ознайомитися з функціоналом програмного забезпечення за допомогою відеороликів на офіційному відео-хостингу виробника інтерактивних дошок (більше 1000 відеороликів). Надати Інтернет посилання
• Програмне забезпечення повинно мати функцію автоматичного оновлення. Вказати версію і дату останнього оновлення програмного забезпечення виробником. Надати Інтернет посилання
• Обов’язково надати посилання на завантаження інструкції українською мовою, програмного забезпечення та інтернет сторінку сайту виробника для вільного скачування пробної версії, не менше 45 днів пробного використання, повного функціоналу програмного забезпечення, з можливістю перевірки вище зазначених вимог. Надати Інтернет посилання
• Технічні характеристики інтерактивної дошки, повинні бути підтверджені на сайті виробника. Надати Інтернет посилання
Вимагаю прибрати ці вимоги, бо вони прописані під одного виробника та привести тендерну документацію до вимог Наказу МОН від 22.06.2016 №704. Міністерства освіти та науки України, в разі не задоволення цієї вимоги, будемо змушені звернутись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням ретельно перевірити дану закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповідь 19.04.2021 13:26
Дата подачі:
18.04.2021 21:32
Вирішення:
Проткол-відповідь на вимогу до тендерної документації закупівлі «Придбання обладнання (інтерактивні комплекси) для створення освітнього простору «Нової української школи»», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-12-001807-b.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2021 11:54