• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивні комплекси

Завершена

366 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2021 09:21 - 24.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неможливо підібрати аналоги

Номер: fcf5cc6b930a4ab49dbb064350893962
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-12-000604-a.a4
Назва: Неможливо підібрати аналоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики Ноутбуку неможливо підібрати аналоги. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених у статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Замовник самостійно визначає технічні характеристики товару виходячи з свої потреб, окрім того визначені характеристики жодним чином не суперечать вимогам наказів Міністерства освіти та науки України № 1440 від 02.11.2017 року та№ 574 від 29.04.2020 року , оскільки є не гіршими ніж ті, що визначаються наказами, спрямованими на комфортне використання обладнання, тож Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Тому Замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.04.2021 09:30
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 94d8a99861d245409a81814b3a1c0da4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-12-000604-a.b3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 574 при складанні тендерної документації. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 574. У Наказі МОН № 574 зазначено: «Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водній основі; мінімальна діагональ 75″. Розмір та аспектне співвідношення робочої поверхні дошки має збігатися з розміром та аспектним співвідношенням проекційного зображення проєктора; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; гарантія на дошку не менше 3 років : Б) Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 3000 ANSI люменів; роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі; проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м; довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення; гарантія на проєктор не менше 3 років; гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника Г) Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою): потужність не менше ніж 10 Вт» Однак, Ви вказуєте: Інтерактивна дошка : Діагональ: не менше 86 дюймів, Розмір робочої області, мм: 1800х1090, гарячі клавіші 23 на кожній зі сторін Мультимедійний проектор Casio XJ-V2: - Кількість матриць формування зображення: не менше 3, - Тип: короткофокусний або ультракороткофокусний,– Яскравість: не нижче 3200 ANSI люменів; – Аспектне співвідношення: 4:3 з підтримокою 16:9, 16:10. – Контрастність: не нижче 15000:1 - ресурс роботи лампи не менше 5000 годин в стандартному режимі; – Фокусна відстань до інтерактивної дошки: не більше 1 метру; - наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 10 Вт – Наявність HDMI, USB, mini jack audio 3.5 mm; – Наявність спеціального кріплення для проектора., колір білий; – гарантія на проектор не менше 3-х років; – гарантія на лампу проектора не менше 1-го року або 1000 годин в робочому режимі Фізична роздільна здатність 1024x768 Діапазон проекційної відстані, м (мін-макс) 1.79 – 3.41 Діагональ екрана, м (мін-макс) 0.76 - 7.62 Джерело світла Лазер Інтерфейси та відеосигнали Інтерфейси: D-Sub (VGA), HDMI, Стереовхід Mini Jack Шановний замовнику! Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики проектора підпадає лише конкретна модель товару, а саме: лише 1 модель інтерактивної дошки - Yesvision BW86. Лише одна модель проектору - Casio XJ-V2 Аналоги чи еквіваленти підібрати НЕМОЖЛИВО. Таким діями Ви порушуєте чинне законодавство в сфері публічних закупівель та повністю звужуєте коло учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що ця модель проектора не відповідає Наказу №574, оскільки: 1. Не є короткофокусною або ультракороткофокусною (Проекційне відношення: 1,54-1,71:1) 2. мінімальна проекційна відстань цього проектору складає – 1,79м Також у п. 9.8 Тендерної документації Ви вказуєте: «Учасник у складі пропозиції має надати: - оригінали або копії авторизаційних листів від виробників або офіційних дистриб’юторів виробника запропонованого Учасником товару (ноутбук, проектор, інтерактивна дошка) із зазначенням найменування Замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій» Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, наполягаємо на видаленні дискримінаційних вимог!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни були внесені до тендерної документації з урахуванням вимог Наказу Міністерства освіти та науки України № 574 від 29.04.2020 року. Лист авторизації від виробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Відсутність операційної сиситеми

Номер: fd32e5d6d6d14ed98b694295239c7485
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-12-000604-a.c2
Назва: Відсутність операційної сиситеми
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440. У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги: попередньо встановлена ліцензійна ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з україномовним інтерфейсом. Замовником взагалі не прописано програмне забезпечення. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації будуть внесені зміни згідно вимог МОН (Наказ №1440).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Невідповідність Наказу 1440

Номер: dc96d0832c754aedb742209b4e4f67e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-12-000604-a.c1
Назва: Невідповідність Наказу 1440
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440. У Наказі МОН № 1440 зазначено: «не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI. Замовником вимагається невідповідна, вимогам Наказу № 1440, кількість зовнішніх інтерфейсів. Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації відповідно до вимог Наказу МОН №1440.
Статус вимоги: Задоволено