Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для місць відпочинку та розваг, каруселі, гойдалки, та інші вироби) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг поставки товару - 240 шт., детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 3 ТД
Торги не відбулися
3 805 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 050.00 UAH
Період оскарження:11.04.2021 18:49 - 23.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:da01605157ab457882e7ba7884c32adb
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС", UA-EDR 41683524
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-11-000106-b.a2
Назва:Скарга
Скарга:
СКАРГА
11 квітня 2021 року Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-04-11-000106-b оголошено відкриті торги на закупівлю товару «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для місць відпочинку та розваг, каруселі, гойдалки, та інші вироби) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Чілдренс Плейс» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі та подало свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації Замовника (надалі - ТД).
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники:
№ з/п Найменування учасника Сума пропозиції за результатами аукціону
1 Скаржник 3 582 800,00
2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРКАР РОСТИСЛАВ РУСЛАНОВИЧ 3 805 000,00
3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД" 3 805 000,00
Замовником 29.04.2021 розглянута найбільш економічно вигідна пропозиція Скаржника. Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.04.2021 № 156, за результатами розгляду пропозиція Скаржника відхилена з підстав її не відповідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.
Рішення про відхилення ТП Скаржника прийнято з порушенням законодавства про публічні закупівлі та порушує права та законні інтереси Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 5 Закону - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право на визначення переможцем його тендерної пропозиції.
Так, згідно Протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2021 № 156 Замовником визначено підставу невідповідності ТП Скаржника вимогам ТД, а саме:
Щодо першої підстави невідповідності
Замовником зазначається наступне:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації «Учасник у своїй пропозиції повинен підтвердити, що пропонований ними товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом:
1. Поданням у складі пропозиції документів маркування, протоколів випробувань та/або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
2. Якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань та сертифікати), для поставки товару за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства.»
У складі Пропозиції міститься, зокрема, довідка від 20.04.2021 року, де міститься наступна інформація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" гарантує, що пропонований нами товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства.» (7.ековимоги 2.pdf).
З 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію». З цього часу скасована обов’язковість сертифікації продукції. Зауважимо, що відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено принцип добровільності сертифікації. При цьому, чинне законодавство не вимагає від виробників в обов’язковому порядку проходити сертифікацію, в тому числі на конкретний перелік товару за предметом закупівлі, який визначено Замовником в тендерній документації.
Разом з тим, у наведеній вище довідці відсутня інформація, що обов’язкове отримання документів (маркування, протоколи випробувань та сертифікати), для товару за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам.
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Скаржник не погоджується з даною підставою відхилення його ТП з огляду на таке.
Згідно із тендерною документацією тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформації про субпідрядників/співвиконавців (повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг) та завантаження файлів з у тому числі підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно пункту 6 Розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації.
За змістом пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, Учасник у своїй пропозиції повинен підтвердити, що пропонований ними товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Таке підтвердження здійснюється шляхом:
1. Поданням у складі пропозиції документів маркування, протоколів випробувань та/або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі характеристикам встановленим замовником (у разі обов’язкового отримання даних документів для поставки товару, надання послуг, виконання робіт за даним предметом закупівлі відповідно до норм чинного законодавства). Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
2. Якщо обов’язкового отримання документів, що передбачені раніш зазначеним підпунктом (маркування, протоколи випробувань та сертифікати), для поставки товару за даним предметом закупівлі, не передбачено чинним законодавствам, то учасник надає лист в довільній формі в якому про це зазначає та в довільній формі підтверджує, що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства.
Таким чином, виходячи зі змісту вимог пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, Замовник вимагає від учасників на підтвердження запропонованого ними товару екологічним чи іншими характеристиками відповідності вимогам, установленим у тендерній документації наступну інформацію:
- маркування, протокол випробувань та/або сертифікат,
або
- лист в довільній формі в якому зазначає про необов’язковість отримання маркувань, протоколів випробувань та/або сертифікатів;
- лист в довільній формі що підтверджує, що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель Скаржником подана інформація:
1. 6.ековимоги.pdf розміщено 26 квітня 2021 15:27, у складі якого міститься: - гарантійний лист від «20»квітня 2021 р. № 6/UA-2021-04-11-000106-b, за підписом уповноваженої особи, яким Скаржник гарантує що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам, установленим у тендерній документації;
- гарантійний лист від «20»квітня 2021 р. № 6.1/UA-2021-04-11-000106-b, за підписом уповноваженої особи, яким Скаржник підтверджує, що пропонований товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства;
- гарантійний лист від «20»квітня 2021 р. № 6.2/UA-2021-04-11-000106-b, за підписом уповноваженої особи, яким Скаржник підтверджує, що якість товару, який буде поставлятися буде відповідати нормам чинного законодавства;
- гарантійний лист від «20»квітня 2021 р. № 6.3/UA-2021-04-11-000106-b, за підписом уповноваженої особи, яким Скаржник підтверджує, що при передачі товару Покупцю зобов’язується надати паспорти/інструкції тощо з експлуатації товару.
2. 7.ековимоги2.pdf розміщено 26 квітня 2021 15:27, у складі якого міститься: - гарантійний лист від «20»квітня 2021 р. № 7/UA-2021-04-11-000106-b, за підписом уповноваженої особи, яким Скаржник гарантує що пропонований ним товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам чинного законодавства.
3. СЕС та Сертифікати.pdf розміщено 26 квітня 2021 16:03, у складі якого міститься: - Висновок ДСЕС від 06.10.2018 № 12.2-18-1/22877 за об’єктом експертизи «Обладнання для дитячих та спортивних майданчиків» на відповідність вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 з Додатком, в переліку якого міститься інформація щодо запропонованого товару згідно вимог Замовника;
- Сертифікат відповідності № UA.СП.10202.00139-20 на продукцію «Обладнання для дитячих та спортивних майданчиків» на відповідність вимогам ДСТУ EN 1176-1:2018 з Додатком, в переліку якого міститься інформація щодо запропонованого товару згідно вимог Замовника;
- Сертифікат на систему управління якістю у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 від 17.08.2020 № СР.К.06.142-20;
- Сертифікат відповідності № UA.PN/060/0830-18 на труби та трубки сталеві;
- Висновок ДСЕЕ від 20.03.2017 № 602-123-20-3/7562 на фарбу;
- Висновок ДСЕЕ від 20.12.2017 № 602-123-20-1/20021 на грунтовки, фарби та лаки;
- Висновок ДСЕЕ від 08.08.2020 № 12.2-18-1/17426 на фанеру.
Сертифікати та висновки ДСЕС на Обладнання для дитячих та спортивних майданчиків є чинними на дату їх подання, видані уповноваженими органами у відповідності до вимог діючого законодавства України.
Посилання Замовника на необов’язковість проведення сертифікації за умови надання діючих сертифікатів та висновків ДСЕС не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації Замовника, і Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з наведеної вище підстави.
Щодо другої підстави невідповідності
Замовником зазначається наступне:
Відповідно до пункту 2 розділу 5 Документації учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції «3. Сканована довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які зазначені у документах Учасника, які подано у складі тендерної пропозиції Учасника. Довідка повинна бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.»
У складі тендерної пропозиції Учасника зазначено обслуговуючий банк для проведення розрахунків АТ КБ «ПРИВАТБАНК» з якого надано зазначені вище довідки, також у документах Учасника (у банківській гарантії) зазначено обслуговуючий банк із надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» - з якого НЕ надано зазначені вище довідки.
Скаржник не погоджується з даною підставою відхилення його ТП з огляду на наявність у складі тендерної пропозиції Скаржника нібито відсутніх довідок з обслуговуючого банку із надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК».
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель Скаржником подана інформація:
1. Довідка про рахунок банк УБІБ.pdf розміщено 26 квітня 2021 15:27
2. Довідка про відсутність кред заборгованості.pdf розміщено 26 квітня 2021 15:27
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника відповідає умовам тендерної документації Замовника, і Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з наведеної вище підстави.
Такі незаконні дії Замовника дискредитують систему електронних закупівель та мають ознаки умисного порушення принципів здійснення публічних закупівель Замовником під час розгляду ТП Скаржника, оскільки закупівля проводиться за державні кошти, при цьому різниця між вартістю пропозиції Скаржника та наступних двох пропозицій, в акурат сформованих під очікувану вартість пропозиції становить 222 200,00 гривень.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника
Замовник, неправомірно прийнявши рішення про відхилення ТП Скаржника – Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.04.2021 № 156 за наявністю порушень законодавства у сфері публічних закупівель, порушив право Скаржника та законні інтереси, які полягають у можливості визнання пропозиції Скаржника, такою що відповідає вимогам ТД Замовника та обрання Скаржника переможцем у закупівлі.
Визначені Замовником у прийнятому рішенні що оскаржується (Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2021 № 156) підстави невідповідності ТП Скаржника свідчать про порушення прав та законних інтересів Скаржника, є підставою подання скарги.
Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом:
- зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у закупівлі за номером оголошення UA-2021-04-11-000106-b «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для місць відпочинку та розваг, каруселі, гойдалки, та інші вироби) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» - Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2021 № 156.
Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – ТОВ «Чілдренс Плейс» просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі з боку Замовника – Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради під час здійснення процедури закупівлі за номером оголошення UA-2021-04-11-000106-b «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для місць відпочинку та розваг, каруселі, гойдалки, та інші вироби) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор».
3. Зобов’язати Замовника – Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника у закупівлі за номером оголошення UA-2021-04-11-000106-b «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для місць відпочинку та розваг, каруселі, гойдалки, та інші вироби) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» - Протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2021 № 156.
Дата прийняття скарги до розгляду:06.05.2021 10:16
Дата розгляду скарги:20.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:12.05.2021 11:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:31.05.2021 15:54
Дата виконання рішення Замовником:18.06.2021 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС" переможцем процедури закупівлі — "Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вироби для місць відпочинку та розваг, каруселі, гойдалки, та інші вироби) за кодом СPV за ДК 021:2015 – код 37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-11-000106-b (рішення №156 від 29.04.2021 року, протокол розгляду тендерних пропозицій)
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС", Надкерничний Євген 380442462819 childrens_plays@ukr.net
resolved
Скарга
Скасована
СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Номер:581d7599f5fc40169ba0d41a08df5f21
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС", UA-EDR 41683524
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-11-000106-b.c1
Назва:СКАРГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Скарга:
СКАРЖНИК НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З ВІДХИЛЕННЯМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАМОВНИКОМ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:05.05.2021 15:58
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС", Надкерничний Євген 380442462819 childrens_plays@ukr.net