• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2

Торги не відбулися

877 085.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 070.60 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 23:48 - 21.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: abd7c3ca914b4730b63d0dd3c2db35ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-008677-a.b2
Назва: ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ми, виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 09 квітня 2021 року, зокрема Додаток 3 встановили, що Замовником було допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник у складі пропозиції надає сертифікат якості виробника, а також висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарну довідку або інший подібний документ». На підтвердження незаконності та неправомірності зазначеної вимоги повідомляємо наступне: Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" зі змінами та доповненнями, з 20.09.2015 скасовано санітарно-епідеміологічну експертизу продуктів харчування підрозділами СЕС та, відповідно видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" від 22.07.2014 № 1602-VII, вимоги щодо отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) на продукти харчування імпортного походження була скасована. На продукти харчування українського виробництва вимога отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) навіть до набрання чинності вказаного Закону не розповсюджувалась. Також, зазначимо, що станом на сьогодні в Україні немає такої установи як Державна санітарно-епідеміологічна служба України, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» її було ліквідовано. У зв’язку з цим Учасникам, які здійснюють свою діяльність з 2018 року - неможливо отримати документ, що вимагається та, відповідно надати його в складі тендерної пропозиції. На підставі вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру», принципами здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них Вимагаємо 1. Розглянути вимогу в порядку та строки відповідно до Закону (не пізніше 3-х робочих днів). 2. Прийняти рішення про незаконність та неправомірність описаної вимоги. 3. Привести тендерну документацію у відповідність вимогам та нормам чинного законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації.. У випадку незадоволення наших законних вимог та/або ігнорування їх ми будемо змушені звернутись до органу оскарження в порядку ст. 18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерною документацією з метою перевірки безпечності та якості продуктів харчування (зокрема м’яса, яке закуповується для студентських їдалень з метою забезпечення харчування студентів) встановлено вимогу про надання Документів, що підтверджують якісні характеристики товару, зокрема: «Учасник у складі пропозиції надає сертифікат якості виробника, а також висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарну довідку або інший подібний документ». Вимога про надання одного із таких документів є законною та недискримінаційною з огляду на наступне. Можливість проведення державної санітарно – епідеміологічної експертизи та відповідно отримання висновку передбачено ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», так встановлено, що підлягає такій експертизі продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. А неякісні, небезпечні, токсичні чи інші небезпечні продукти харчування можуть становити загрозу здоров’ю студентів та працівників Університету. Орган, який забезпечує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та забезпечує за її результатами видачу відповідного висновку визначений чинним законодавством. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 р. № 667 завдання з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків покладено на Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Кабінетом Міністрів України 06.04.2016 року прийнято розпорядження № 260-р «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», згідно з яким Держпродспоживслужба забезпечує здійснення покладених на неї функцій і повноважень, у тому числі і Держсанепідслужби України з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому, твердження у вимогах про те, що такого органу немає, а також неможливість проведення вказаної експертизи та отримання такого висновку не відповідає дійсності, а підтверджується чинним законодавством України. Крім цього, повідомляємо, що у тендерній документації передбачено надання одного із документів: або висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарну довідку або інший подібний документ. Тобто учасник має альтернативу у виборі документу, який подає у складі своєї тендерної пропозиції. З урахуванням чинного законодавства, наведених вище обставин вимога щодо усунення дискримінаційних вимог, ідентифікатор вимоги: UA-2021-04-09-008677-a.b1 на закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена та вимога щодо усунення дискримінаційних вимог, ідентифікатор вимоги: UA-2021-04-09-008677-a.b2 на закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: dd81337ca5694ce89202a870ead17e3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-008677-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Ми, виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 09 квітня 2021 року, зокрема Додаток 3 встановили, що Замовником було допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник у складі пропозиції надає сертифікат якості виробника, а також висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарну довідку або інший подібний документ». На підтвердження незаконності та неправомірності зазначеної вимоги повідомляємо наступне: Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" зі змінами та доповненнями, з 20.09.2015 скасовано санітарно-епідеміологічну експертизу продуктів харчування підрозділами СЕС та, відповідно видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів" від 22.07.2014 № 1602-VII, вимоги щодо отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) на продукти харчування імпортного походження була скасована. На продукти харчування українського виробництва вимога отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи (санітарно-гігієнічної експертизи) навіть до набрання чинності вказаного Закону не розповсюджувалась. Також, зазначимо, що станом на сьогодні в Україні немає такої установи як Державна санітарно-епідеміологічна служба України, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» її було ліквідовано. У зв’язку з цим Учасникам, які здійснюють свою діяльність з 2018 року - неможливо отримати документ, що вимагається та, відповідно надати його в складі тендерної пропозиції. На підставі вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 24 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру», принципами здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них Вимагаємо 1. Розглянути вимогу в порядку та строки відповідно до Закону (не пізніше 3-х робочих днів). 2. Прийняти рішення про незаконність та неправомірність описаної вимоги. 3. Привести тендерну документацію у відповідність вимогам та нормам чинного законодавства шляхом внесення змін до тендерної документації.. У випадку незадоволення наших законних вимог та/або ігнорування їх ми будемо змушені звернутись до органу оскарження в порядку ст. 18 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерною документацією з метою перевірки безпечності та якості продуктів харчування (зокрема м’яса, яке закуповується для студентських їдалень з метою забезпечення харчування студентів) встановлено вимогу про надання Документів, що підтверджують якісні характеристики товару, зокрема: «Учасник у складі пропозиції надає сертифікат якості виробника, а також висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарну довідку або інший подібний документ». Вимога про надання одного із таких документів є законною та недискримінаційною з огляду на наступне. Можливість проведення державної санітарно – епідеміологічної експертизи та відповідно отримання висновку передбачено ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», так встановлено, що підлягає такій експертизі продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей. А неякісні, небезпечні, токсичні чи інші небезпечні продукти харчування можуть становити загрозу здоров’ю студентів та працівників Університету. Орган, який забезпечує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та забезпечує за її результатами видачу відповідного висновку визначений чинним законодавством. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 р. № 667 завдання з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків покладено на Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Кабінетом Міністрів України 06.04.2016 року прийнято розпорядження № 260-р «Питання Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», згідно з яким Держпродспоживслужба забезпечує здійснення покладених на неї функцій і повноважень, у тому числі і Держсанепідслужби України з проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому, твердження у вимогах про те, що такого органу немає, а також неможливість проведення вказаної експертизи та отримання такого висновку не відповідає дійсності, а підтверджується чинним законодавством України. Крім цього, повідомляємо, що у тендерній документації передбачено надання одного із документів: або висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарну довідку або інший подібний документ. Тобто учасник має альтернативу у виборі документу, який подає у складі своєї тендерної пропозиції. З урахуванням чинного законодавства, наведених вище обставин вимога щодо усунення дискримінаційних вимог, ідентифікатор вимоги: UA-2021-04-09-008677-a.b1 на закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 1 Курятина охолоджена та вимога щодо усунення дискримінаційних вимог, ідентифікатор вимоги: UA-2021-04-09-008677-a.b2 на закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено