Код ДК021-2015(CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста)
Місцезнаходження замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 251; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону; Вид закупівлі: відповідно до абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі-відповідно до ч. 6 р. ІІІ тендерної документації. Забезпечення тендерної пропозиції: Розмір: 350 000,00 грн. (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Реквізити банку замовника: р/р UA598201720355109001000054597 в ДКСУ, МФО 820172, Одержувач: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692.
Завершена
12 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Період оскарження:09.04.2021 21:11 - 08.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо вимоги надання інтернет-посилань
Номер:1276f3a06e9a4695b042f125fc51039f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-005685-c.c6
Назва:Щодо вимоги надання інтернет-посилань
Вимога:
Щодо вимоги надання інтернет-посилань
Згідно технічних вимог до позиції 2 предмету Закупівлі (Пакет програмного забезпечення для розробки та проведення інтерактивних дистанційних уроків), викладених у Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається наступне:
Обов’язково надати у складі пропозиції Інтернет посилання на завантаження програмного забезпечення для вільного скачування пробної версії, не менше 30 днів пробного використання, повного функціоналу програмного забезпечення, з можливістю перевірки зазначених вимог
Згідно частини першої Статті 26 Закону, тендерна пропозиція учасниками подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації.
Проте, Інтернет-посилання, себто адреси веб-сайтів (веб-ресурсів) в мереж Інтернет, на яких розташована певна інформація, не є документами, які Учасники можуть завантажити в електронну систему Закупівель, як частину своєї тендерної пропозиції. Більше того, Замовником, фактично встановлено вимоги до змісту веб-сайтів (ресурсів) інтернет-посилання на які вони вимагають надати від Учасників, хоча веб-сайти не є документами, які можливо завантажити в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції.
З огляду на вказане, з метою дотримання вимог статей 5, 26, 18 Закону, та застереження охоронюваних статтею 5 Закону прав Учасників (і зокрема, Скаржника) просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію, та видалити з тендерної документації вимоги щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції інтернет-посилань, підтверджень інформації на сайтах виробників, та іншої інформації, яка не може бути подана та збережена Учасниками в незмінному вигляді в складі тендерної пропозиції протягом всього терміну її дії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.04.2021 16:01
Вирішення:Шановний Учаснику. На Вашу вимогу щодо закупівлі Код ДК021-2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста) Замовник повідомляє таке.
Надаємо роз’яснення, що інтернет посилання, що вимагаються від Учасника закупівлі відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Учасник має зазначити у складі порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника – документу, що вимагається відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, або у складі іншого документу створеного учасником. Надані Учасником інтернет посилання мають відповідати вимогам до таких інтернет посилань відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації.
Крім того вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, у частині реалізації товару, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.05.2021 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:11e4be3373334817824912982139ed84
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-005685-c.c5
Назва:Вимога
Вимога:
Сукупності технічних вимог до Пакету програмного забезпечення для розробки та проведення інтерактивних дистанційних уроків за позицією 2 предмету Закупівлі, повністю та виключно відповідає лише програмному забезпеченню «Атмосферна школа» єдиного виробника, а саме ENSOF, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації інших потенційних учасників, які пропонують обладнання інших виробників.
Така прихована характеризація Замовником певного продукту та торгівельної марки порушує ч. 4 ст. 23 Закону, де зазначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Зауважуємо, що хоча Замовником на виконання ч. 4 ст. 23 Закону формально і зазначена у тендерній документації можливість пропонування «еквіваленту», проте еквіваленту не існує з підстав які вже обґрунтовано зазначались вище, а саме: в усіх перелічених у Додатку №1 характеристиках предмету закупівлі, Замовником приховано характеризовано продукт та торгівельну марку, а вимоги до обладнання та його складових настільки деталізовано, та викладено таким чином, що запропонувати будь-які аналоги неможливо, оскільки вони не відповідатимуть умовам технічної специфікації.
Окрім цього, звертаємо увагу на лист Міністерства Освіти і Науки України №1-9-441 від 14 серпня 2020 року, щодо неухильного дотримання вимог законодавства під час закупівлі засобів навчання та обладнання за кошти державного і місцевих бюджетів, згідно якого вимоги до мультимедійного обладнання (у тому числі інтерактивної дошки, мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, та програмним забезпеченням портативного комп’ютера (ноутбука), документ-камери), для навчальних кабінетів, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року №574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом.
З огляду на вказане, з метою дотримання вимог статей 5, 22, 23 Закону, просимо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, зазначивши такі технічні характеристики, які б дозволяли учасникам запропонувати програмне забезпечення для розробки та проведення інтерактивних дистанційних уроків інших виробників, а не лише ENSOF, та привести вимоги тендерної документації у відповідність із Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (надалі – Типовий перелік), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.04.2021 15:59
Вирішення:Шановний Учаснику. На Вашу вимогу щодо закупівлі Код ДК021-2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста) Замовник повідомляє таке.
По-перше посилання у Вашій вимозі на наказ Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і stem-лабораторій не є коректним враховуючи тип предмету закупівлі.
По-друге характеристики обладнання згідно типових переліків обладнання затверджених наказами міністерства освіти і науки України встановлюють базові вимоги до такого обладнання таким чином зазначений перелік характеристик не є вичерпним.
Наголошуємо, що вимоги до предмету закупівлі складені у повній відповідності до наказів Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 та № 1440 від 02.11.2017 (зі змінами).
Наголошуємо, що встановлення вимог до технічних характеристик обладнання кращими ніж мінімум зазначений в типових переліках згідно до наказів міністерства освіти і науки України жодним чином не є дискримінацією у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
По-третє Замовник зазначає що вимоги тендерної документації щодо опису технічних вимог предмета закупівлі у сукупності дають змогу запропонувати товари декількох виробників та не є такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація обов’язково містить інформацію, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.05.2021 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:37c03d3103f7444aaafce998951f5534
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-005685-c.c4
Назва:Вимога
Вимога:
Щодо відповідності предмету закупівлі обладнання (продукції) тільки одного виробника/постачальника
Сукупності технічних вимог до позицій 1 та 2 предмету Закупівлі (ноутбук), повністю та виключно відповідає лише ноутбук єдиного виробника, а саме Lenovo, моделі LN ThinkBook 15-IIL, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації інших потенційних учасників, які пропонують обладнання інших виробників.
Така прихована характеризація Замовником певного продукту та торгівельної марки порушує ч. 4 ст. 23 Закону, де зазначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Зауважуємо, що хоча Замовником на виконання ч. 4 ст. 23 Закону формально і зазначена у тендерній документації можливість пропонування «еквіваленту», проте еквіваленту не існує з підстав які вже обґрунтовано зазначались вище, а саме: в усіх перелічених у Додатку №1 характеристиках предмету закупівлі, Замовником приховано характеризовано продукт та торгівельну марку, а вимоги до обладнання та його складових настільки деталізовано, та викладено таким чином, що запропонувати будь-які аналоги неможливо, оскільки вони не відповідатимуть умовам технічної специфікації.
Окрім цього, звертаємо увагу на лист Міністерства Освіти і Науки України №1-9-441 від 14 серпня 2020 року, щодо неухильного дотримання вимог законодавства під час закупівлі засобів навчання та обладнання за кошти державного і місцевих бюджетів, згідно якого вимоги до мультимедійного обладнання (у тому числі інтерактивної дошки, мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, та програмним забезпеченням портативного комп’ютера (ноутбука), документ-камери), для навчальних кабінетів, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року №574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом.
З огляду на вказане, з метою дотримання вимог статей 5, 22, 23 Закону, просимо зобов’язати Замовника видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, зазначивши такі технічні характеристики, які б дозволяли учасникам запропонувати ноутбуки інших виробників, а не лише Lenovo, та привести вимоги тендерної документації у відповідність із Наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 (надалі – Типовий перелік), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за №410/34693.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:29.04.2021 14:31
Вирішення:Шановний Учаснику. На Вашу вимогу щодо закупівлі Код ДК021-2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста) Замовник повідомляє наступне:
По-перше посилання у Вашій вимозі на наказ Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і stem-лабораторій» не є коректним, враховуючи тип предмету закупівлі.
У наказі Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і stem-лабораторій» в тому числі зазначено, що вимоги до комп’ютерного обладнання визначаються відповідно типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти з посиланням на наказ Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 (Із змінами згідно № 574 від 29.04.2020) «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».
Лист міністерства освіти і науки України №1-9-441 від 14 серпня 2020 року зазначає, що під час проведення закупівель слід враховувати, що вимоги до комп’ютерного обладнання визначаються відповідно Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017.
Наголошуємо, що вимоги до предмету закупівлі складені у повній відповідності до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України № 1440 від 02.11.2017 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України № 574 від 29.04.2020.
По-друге необхідно розуміти, що характеристики обладнання згідно типового переліку обладнання затвердженого наказом міністерства освіти і науки України містять такі словосполучення як: «не гірше ніж..» «не менше ніж..» тобто встановлюють базові вимоги до такого обладнання таким чином зазначений перелік характеристик не є вичерпним.
Замовник при визначені вимог до характеристик обладнання що планується до закупівлі керується зокрема і вартісними межами того кошторису який доведено для здійснення закупівлі. Тобто має за мету витратити кошти з максимальною ефективністю та придбати якісне та сучасне обладнання.
Наголошуємо, що встановлення вимог до технічних характеристик обладнання кращими, ніж мінімум зазначений в типових переліках згідно до наказів міністерства освіти і науки України жодним чином не є дискримінацією у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Наразі зазначений перелік вимог до обладнання складений з дотриманням вимог типових переліків містить такі словосполучення як «не гірше ніж..» «не менше ніж..». Крім того комп’ютерне обладнання представлене на ринку України великою кількістю виробників та моделей.
По-третє Замовник зазначає що вимоги тендерної документації щодо опису технічних вимог предмета закупівлі у сукупності дають змогу запропонувати товари декількох виробників та не є такими, що обмежують конкуренцію.
Разом з тим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація обов’язково містить інформацію, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.05.2021 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:39b16670876149c0b3740b344b592063
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-005685-c.b3
Назва:Вимога
Вимога:
Щодо строку поставки товарів
Тендерна документація містить вимогу щодо строку постачання товару після укладення договору протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту укладання договору.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства у зв’язку з наступним. Наше підприємство не є виробником запропонованого товару. Товар, який ми маємо намір запропонувати іноземного походження та постачається дистриб’юторськими каналами партіями під конкретні проекти.
З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни у тендерну документацію та викласти пункт щодо постачання запропонованого товару у наступній редакції:
п.4.4. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Розділ І. Загальні положення до тендерної документації «до 31 травня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання зобов’язань за договором. При цьому зауважуємо, що у разі оскарження обчислення строків поставки товару відбуватиметься відповідно до ч. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому поставка товару згідно предмету закупівлі не має перевищувати ____________ робочих днів з моменту укладання договору. Початковий термін виконання визначатиметься датою укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів.»
п.5.1. Проекту договору «5.1. Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 3 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом _____________ робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки (у разі усної - з обов’язковим подальшим письмовим підтвердженням) від Замовника на умовах DDP («Інкотермс», у редакції 2010 року) за адресою замовника..».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:27.04.2021 10:56
Вирішення:Шановний Учаснику. На Вашу вимогу щодо закупівлі Код ДК021-2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста) Замовник повідомляє таке.
Звертаємо Вашу увагу, що пункт 4.4 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) розділу І тендерної документації з урахуванням змін до тендерної документації від 19.04.2021 викладено в наступній редакції: до 15 червня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання зобов’язань за договором. При цьому зауважуємо, що у разі оскарження обчислення строків поставки товару відбуватиметься відповідно до ч. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Початковий термін виконання визначатиметься датою укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів.
Таким чином інформація наведена у Вашій вимозі не є доречною до поточної редакції тендерної документації щодо закупівлі Код ДК021-2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста)
Крім того вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, у частині реалізації товару, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель. Враховуючи викладене, дана вимога відхилена та може бути розцінена замовником як тиск і втручання у процедуру закупівлі та вплив на прийняття рішення Замовником.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.05.2021 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно дискримінаційної вимоги щодо форми копії листа від виробників
Номер:5cfbba41b268403496fe29003a02c70d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-005685-c.b2
Назва:Стосовно дискримінаційної вимоги щодо форми копії листа від виробників
Вимога:
Стосовно дискримінаційної вимоги щодо форми копії листа від виробників
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, від Учасників вимагається надати
гарантії можливості поставки предмета закупівлі згідно з цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій Учасник надає скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки ноутбуків для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Наше підприємство має намір запропонувати товар, виробник (представник виробника) якого відсутній на території України.
З огляду на вищезазначене, просимо внести зміни у тендерну документацію та передбачити можливість запропонувати даний лист як від виробника (або офіційного представника) так і від дистриб’ютора виробника запропонованого товару на території України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.04.2021 16:56
Вирішення:Шановний Учаснику. На Вашу вимогу щодо закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста) Замовник повідомляє таке.
Замовник встановлюючи вимогу тендерної документації, як «учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі згідно з цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій Учасник надає скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки ноутбуків для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання тендерних пропозицій», виходив з наступного.
По-перше, надання таких документів, надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів, неавторизованого обладнання, обладнання, яке не має підтримки від виробника, або обладнання, (адже виробник або, представництва, філії виробника, надаючи такого листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє).
По-друге, отримання подібного листа від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), допомагає усунути ризики про викривлення відомостей про обладнання, неузгодженості з останніми термінів гарантійного обслуговування обладнання, або навмисного надання неправдивої інформації про характеристики обладнання, параметри його роботи, гарантійні терміни, тощо.
По-третє, тендерною документацією встановлено достатній час для отримання таких документів для виконання цієї вимоги тендерної документації Учасником. Скаржник, у свою чергу не окреслює проблему отримання та не надає відповідних доказів не можливості отримання листа від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України).
По-четверте, департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради повинен мати підтвердження можливості виконання договору постачання техніки не тільки від Учасника, а й від виробника, тому що на момент подання тендерних пропозицій не відомо чи зможе учасник самостійно без підтримки виробника виконати таку поставку. До того ж відомо, що на сьогоднішній день коронавірусна інфекція Covid-19, законодавчо визнана форс-мажором, тому вкрай важливо отримати підтвердження виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки. Ця вимога не обмежує ані коло можливих виробників обладнання, ані коло потенційних учасників закупівлі.
Наголошуємо, що наразі поширеною ситуацією є випадки постачання техніки, що є предметом закупівлі в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до негативних наслідків, адже мова йде про техніку необхідну для забезпечення освітнього процесу.
Виробники техніки, яка є предметом закупівлі це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому.
Таким чином, виробники (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Таким чином, департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради вважає, що така вимога, як «учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі згідно з цією тендерною документацію та своєю тендерною пропозицією. У якості таких гарантій Учасник надає скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються наявність повноважень учасника щодо поставки ноутбуків для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання тендерних пропозицій», не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.05.2021 00:00
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:4390522915924f68a0473044c9582036
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-005685-c.a1
Назва:Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
1. Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Тобто, на ринку не існує «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються). Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону.
Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
2. Враховуючи строки визначені законом України «Про публічні закупівлі» та строк поставки товару визначений положеннями тендерної документації, а саме до 31.05.2021 фактичний строк поставки товару у випадку укладення договору буде становити 1 робочий день, що зважаючи на значний обсяг закупівлі є дискримінацією та штучно обмежує коло потенційних учасників.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону.
3. Крім того звертаємо Вашу увагу на розбіжність кінцевого строку подання тендерної пропозиції наведеного у оголошенні про закупівлю Код ДК021-2015(CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста), а саме: 10.05.2021, 23:59 та відповідно до вимог тендерної документації, а саме: 11.05.2021, 00:00.
Враховуючи вищезазначене, вимоги мають бути приведені у відповідність вимог Закону.
Якщо дані зміни не будуть внесені, ми будемо вимушені звернутись із листами до контролюючих органів та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме: - Антимонопольного комітету України; - Державної аудиторської служби України; - Національного антикорупційного бюро України; - Державного бюро розслідувань; - Національної поліції України. Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі Код ДК021-2015(CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання комп’ютерної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів міста), а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти.
Крім того буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.04.2021 18:31
Вирішення:Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни