-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостереження приміщень комунального закладу «Архангельський заклад повної загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області за адресою Херсонська область, Високопільський район, смт Архангельське, вул. Тараса Шевченка, 44; ДК 021:2015: 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)
Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Завершена
510 167.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 550.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 550.84 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 18:27 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження
Номер:
278be35643c449fc89eef0238001747e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-008359-a.c1
Назва:
Оскарження
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник Приватне підприємство «Пожсервіс ВІБ»
74900, м. Нова Каховка, вул. Фабрична, 3
0554953952,067-800-10-10
Ел.пошта vib_55@ukr.net
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ЗАКЛАД ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" ВИСОКОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
74022, Україна, Херсонська область, Високопільський р-н, смт. Архангельське, вул. Тараса Шевченка, буд. 44
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-008359-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "АРХАНГЕЛЬСЬКИЙ ЗАКЛАД ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ" ВИСОКОПІЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю UA-2021-04-09-008359-a код ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу з системою централізованого пожежного спостереження приміщень комунального закладу «Архангельський заклад повної загальної середньої освіти» Високопільської селищної ради Херсонської області за адресою Херсонська область, Високопільський район, смт Архангельське, вул. Тараса Шевченка, 44; ДК 021:2015: 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ПП "Пожсервіс-ВІБ"
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
3. ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
4. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"
Ціна учасника ПП "Пожсервіс-ВІБ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що учасник не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. На інформацію, внесену в електронні поля, накладено удосконалений електронний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі.
Керуючись вимогами тендерної документації (розділ ІІІ пункт 1, підпункт 1.4), відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи (тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі). Замовник перевіряє КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання документа/тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерну пропозицію буде відхилено на підставі абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Учасником ПП «Пожсервіс-ВІБ» було дотримано вимог щодо підпису і за результатами перевірки було встановлено наступне:
«Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
Підписувач: Бондаренко Оксана Анатоліївна
П.І.Б. Бондаренко Оксана Анатоліївна
РНОКПП: 3008900300
Організація (установа): ПП «Пожсервіс-ВІБ»
Код ЄДРПОУ: 35119881
Посада: керівник
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 11:03:43 24.04.2021
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна»
Серійний номер: 02В6250700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований.
Відповідно до листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 зазначається, що до 31.12.2021 року є можливість використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 р № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
На підставі цього вважаємо дискваліфікацію безпідставною.
2. Всупереч вимог підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав у спосіб, визначений тендерною документацією, довідки, складені учасником у довільній формі, зміст яких підтверджував би відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, передбачених пунктами 6,12,13 частини першої ст.17 Закону.
Відповідно до підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником ПП «Пожсервіс-ВІБ» були дотримані вимоги щодо визначення відсутності підстав для відхилення, а саме:
- Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону (надається учасником у спосіб, визначений Замовником у відповідних електронних полях, реалізованих в електронній системі закупівель) – учасником було заповнено всі відповідні поля.
- Інформація (довідка складена учасником у довільній формі), яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених частиною другою статті 17 Закону, повинна бути надана у складі тендерної пропозиції - довідка надана № 111 від 20.04.2021 р.
Також в даному підпункті 5.6 зазначено, що вимоги, визначені в окремих полях електронної системи закупівель щодо способу підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої статті 17 Закону, є електронною частиною тендерної документації. Але Замовник жодним чином не зазначив у тендерній документації, що необхідно саме документальне підтвердження електронних полів. Учасником ПП «Пожсервіс – ВІБ» було подано тендерну пропозицію відповідно до тендерної документації, складеної Замовником та учасник не відступав від вимог тендерної документації.
Стосовно способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12,13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону підпунктом 5.7 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником чітко визначено надання документів лише переможцем процедури закупівлі.
По факту дискваліфікації Учасника ПП «Пожсервіс – ВІБ» маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель а саме: максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ПП "Пожсервіс ВІБ" та під час здійснення відкритих торгів діяти виключно у рамках Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
директор ПП «Пожсервіс ВІБ» О.А. Бондаренко
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 30.04.2021 10:00
- рішення від 05.05.2021 № 9734 + лист Замовнику.pdf 06.05.2021 10:17
- інформація про перенесення розгляду скарги від 17.05.2021 № 8567.pdf 18.05.2021 14:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2021 № 12038.pdf 01.06.2021 18:39
- рішення від 31.05.2021 № 12038.pdf 03.06.2021 20:59
- Спосіб підтвердження п. 5, 6, 12, 13 ч. 1 ст. 17.pdf 07.05.2021 20:50
- Пояснення по сутi скарги.docx 07.05.2021 20:50
- Пояснення по суті скарги.pdf 07.05.2021 20:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 10:48
Дата розгляду скарги:
17.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.05.2021 10:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.06.2021 21:00