-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання приміщень і прибудинкової території та дезінфекції приміщень КП ГІОЦ
Завершена
1 428 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 17:02 - 30.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Номер:
7dfb01d443eb4e48b6385b1a7aae05d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-003815-b.a4
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних порушень
Вимога:
Згідно п. 3.5.1.3.3. ТД вимагається надати:
Документи, що підтверджують факт виконання аналогічного договору* в повному обсязі, а саме: акти виконаних робіт/наданих послуг за договором, накладні, тощо, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці.
*Аналогічним слід вважати договір, про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60
Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, уважно проаналізували дану вимогу, та прийшли до висновку, що вона є дискримінаційною через наступне.
Нормативним документом, яким керується Замовник, коли вимагає наявність договору про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60, є збірник "Нормативи чисельності робітників, зайнятих обслуговуванням громадських будинків" (М., 1998). Даний збірник прийнятий Держпрацєю України в 1999 році, тобто 22 роки тому.
Послуги з прибирання в даний час здійснюються за допомогою сучасних мийних засобів, новітнього обладнання, автоматизації процесів прибирання, тому діючи нормативи значно відрізняються від тих, які використовувалися раніше. Через це в даний час в системі Прозорро більшість Замовників не використовує зазначений нормативний документ при укладенні договору, тому наше підприємство має велику кількість аналогічних договорів з прибирання, але в жодному з даних договорів не вказо коефіціент заставленості. Через наведене дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як до потенційного учасника процедури закупівлі, та є виключно спробою Замовника ускладнити участь у даній процедурі іншим учасникам, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас виключити з ТД вимогу про те, що Аналогічним слід вважати договір, про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 18:39
Вирішення:
Доброго дня, надаємо пояснення по суті порушеного питання, Документ «Міжгалузеві норми чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації)» затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 р. № 105. Цей документ є чинний. В ньому встановлені нормативи чисельності, зокрема і прибиральників службових приміщень, залежно від трудомісткості типового складу виконуваних робіт та залежно від факторів, що мають найбільший вплив на їх величину (в т.ч. і коефіцієнт заставленості приміщень - відношення площі, яку займають предмети, які розташовані у приміщенні одного призначення, до всієї площі приміщень).
Замовник виходив з того, що в приміщеннях підприємства багато меблів, оргтехніки та іншого обладнання та інвентаря, тому вони мають високі значення коефіцієнту заставленості приміщень і в них дуже проблематично використовувати «новітнє обладнання, автоматизацію процесів прибирання». В своєму зверненні Ви зазначили що «діючі нормативи значно відрізняються від тих, які використовувалися раніше», але не зазначили, на які саме нормативи ви спираєтесь, коли розраховуєте кількість прибиральників та норми обслуговування для кожного з них по кожному договору, які Ви виконуєте.
Дійсно, згідно п. 3.5.1.3.3. ТД вимагається надати:
3.5.1.3.2. Аналогічний договір* з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, що наведений в довідці.
*Аналогічним слід вважати договір, про надання послуг з комплексного прибирання приміщень і території, з коефіцієнтом заставленості 0,40 – 0,60.
Тендерна документація розроблялася Замовником з дотриманням вимог, зокрема статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмету закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору виходячи зі специфіки предмета закупівлі за типом, характером та складом послуг.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
7178d96a2f094a558b17589d21f18ff7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-003815-b.c3
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Згідно п. 3.5.1.2.3. ТД вимагається надати:
Для працівників, які будуть виконувати роботи з дезінфекції шляхом аерозольної обробки, методом генерації холодного туману, надати посвідчення про проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», протокол або витяг з протоколу засідання комісії з спеціального навчання про перевірку знань (для двох працівників).
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що послуги з дезінфекції здійснюються за допомогою засобів, які за параметрами токсікометрії є помірно небезпечними речовинами (3 клас небезпечності), або малонебезпечними речовинами (4 клас небезпечності), тому для надання Замовнику послуг з дезінфекції жоден учасник не має проходити спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин». Дана вимога ніяким чином не стосується до закупівлі робіт з дезінфекції, та може вимагатися лише при роботі з викоотоксичними хімічними сполуками.
Вимога щодо проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин» є дискримінаційною та є виключно спробою Замовника ускладнити участь у даній процедурі іншим учасникам, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас виключити з ТД вимогу щодо надання посвідчення про проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», протокол або витяг з протоколу засідання комісії з спеціального навчання про перевірку знань (для двох працівників).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 18:25
Вирішення:
Дякуємо за запитання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимогу про усунення дискримінаційних порушень
Номер:
8aaf106c0d8b4c278695a5845a3a1c31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-003815-b.c2
Назва:
Вимогу про усунення дискримінаційних порушень
Вимога:
Згідно п. 3.5.1.1.4. ТД вимагається надати:
Довідка в довільній формі з переліком дезінфектантів, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватись Учасником під час надання послуг, та додати на всі засоби офіційний документ, що містить опис його характеристик: хімічний склад, особливості застосування, застереження для користувачів, тощо (паспорт виробника або інструкція для користувачів).- На суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента), які зазначені в довідці та будуть використовуватися Учасником під час надання послуг надати:
- копії діючих висновків санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічних документів, виданих компетентним на те органом), завірений Учасником,
- копії документів на підтвердження того, що запропонована Учасником суміш або розчин не спричиняє руйнувань покриття і є екологічним матеріалом (результати випробувань матеріалу уповноваженою експертною організацією, тощо).
- копії накладної про отримання Учасником суміші або розчину проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента).
Замовником при наданні послуг вимагається використовувати суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту. Підкреслюємо, що на даний момент в Україні самою дієвою, економічною, екологічною та високоефективною сумішшю проти ожеледиці є сіль. Даний факт підтверджується закупівлями даного продукту усіма комунальними службами України. Тим більше, що прилегла територія Замовника межує з тротуарами, дорогами, вулицями, які обслуговують комунальні служби міста, та які використовують виключно сіль, тобто у будь-якому випадку при ожеледиці робітники Замовника зможуть попасти на роботу лише через оброблену сіллю ожеледицю по тротуарах та дорогах загального користування.
Вимога щодо використання конкретного засобу від ожеледиці з конкретним вказанням діючої речовини, з наданням конкретного переліку документів на підтвердженням екологічності, наявність висновків СЕЕ, наявність накладних на отримання даної суміші є виключно спробою ускладнити участь у даній процедурі іншим учасникам, та суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім цього даний засіб є більш дорогим, тому Замовник намагається витратити зайві державні кошти на закупівлі сумнівних засобів проти ожеледиці.
Враховуючи наведене, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас виключити з ТД вимогу щодо використання суміші або розчину проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалент) з наданням усіх перелічених документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 18:13
Вирішення:
Доброго дня, надаємо пояснення по суті порушеного питання, в Додатку 2 до тендерної документації в розділі «Перелік послуг з прибирання прибудинкової території Замовника (один працівник)» зазначено:
У разі ожеледиці на пішохідних зонах:
- у внутрішньому дворі та біля центрального входу адміністративної будівлі посипати прохід для пішоходів відповідними сумішами проти ожеледиці (бішофіт або еквівалент, до складу яких не входить сіль технічна та інші речовини, що руйнують тверді покриття).
- на тротуарі, що є прилеглим до огорожі Замовника, прохід для пішоходів в інших місцях території Замовника посипати стандартною піщано-сольовою сумішшю.
Враховуючі, що «у внутрішньому дворі та біля центрального входу адміністративної будівлі» Замовника поверхня вимощена тротуарною плиткою (ФЕМ), яка дуже швидко руйнується під впливом солі і вологи, нами висунуто такі вимоги тільки для території, яка вимощена. Тому що витрати на ремонт пошкодженої сіллю плитки обійдеться для Замовника значно дорожче, ніж вартість сумішей на основі бішофіту (особливо, враховуючи незначну кількість суміші на основі бішофіту або еквіваленту). Інші поверхні на території Замовника і на прилеглій території Замовник дозволяє обробляти «стандартною піщано-сольовою сумішшю».
Дійсно, відповідно до вимог п. 3.5.1.1.4. Тендерної документації Учасник повинен надати:
- На суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента), які зазначені в довідці та будуть використовуватися Учасником під час надання послуг.
Потенційний надавач послуг, при прибиранні прибудинкової території КП ГІОЦ повинен використовувати суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту або ЕКВІВАЛЕНТ, про що надаються підтвердніжуючі документи у складі тендерної пропозиції. Тому, учасник в змозі на свій розсуд використовувати суміші або розчини проти ожеледиці на основі бішофіту або ЕКВІВАЛЕНТ.
Враховуючи вищезазначене, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, встановлена у тендерній документації вимога не призводить до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги замовника у тендерній документації
Номер:
0aeea618b38c42d083ab92d4ef4c50d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-003815-b.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги замовника у тендерній документації
Вимога:
ЗАМОВНИК у тендерній документації до переліку дезінфектантів, миючих засобів та засобів для чищення, які будуть використовуватись Учасником вимагає додати на всі засоби офіційний документ, що містить опис його характеристик: хімічний склад, особливості застосування, застереження для користувачів, тощо, які підтверджують їх безпечноть, а саме:
- На миючі засоби, засоби для чищення, дезінфікуючі засоби, які зазначені в довідці та будуть використовуватися Учасником під час надання послуг надати копії діючих висновків санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
- На суміш або розчин проти ожеледиці на основі бішофіту (або еквівалента), - копії документів на підтвердження того, що запропонована Учасником суміш або розчин не спричиняє руйнувань покриття і є екологічним матеріалом (результати випробувань матеріалу уповноваженою експертною організацією, тощо).
Додатково надати копії документів від виробника/представника виробника в Україні*, які підтверджують легітимність знаків екомаркування (типу Ecolable, Ecogarantie, тощо) на засобах для миття підлоги, для санітарно технічних приміщень, для меблів та офісної техніки, тощо, які будуть використовуватися учасником під час надання послуг.
У Додатку 2 до ТД є вимога замовника щодо використання миючих засобів без фосфатів, хлору, ПАР (екологічних засобів) та інших шкідливих речовин;
У разі виконання вологого (основного чи підтримуючого) прибирання, використовувати тільки екологічні миючи засоби, які відповідають Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. N 717 (зі змінами):
- поверхнево-активні речовини у їх складі підлягають біологічній або анаеробній деградації;
- з обмеженим вмістом фосфатів та інших сполук фосфору;
- не містять небезпечних шкідливих або токсичних речовин та препаратів;
- містять тільки барвники, що дозволені для використання в продуктах харчування або косметиці;
- не містять речовин, що класифікуються як «Шкідливий» або «Корозійний»;
- мають обмежений вміст нерозчинних хімічних речовин і органічних інгредієнтів;
- ефективні для видалення вапняного нальоту та жирових відкладень, для миючих засобів та засобів для чистки санвузлів;
- засоби повинні мати ефективність своєї дії не гірше, ніж ефективність стандартного (не екологічного) засобу з цієї ж категорії.
У випадках реєстрації у Замовника випадків вірусних захворювань (гепатит, коронавірус, тощо), проводити додатково 2 рази на день щоденну дезінфекцію засобами (типу «Манорм», «Клин Про», тощо): ручок дверей у всіх приміщеннях, ручок вікон в коридорах та перил сходових кліток, зовнішні поверхні кулерів в коридорах; крім того, в туалетних кімнатах: раковин, кранів, унітазів, дозаторів рідкого мила, ручок дверей та вікон, а підлоги в туалетних кімнатах - не менше 1 разу на день спеціальним дезінфектантом, що буде рекомендований спеціалістами-вірусологами, дотримуючись інструкції з використання цих засобів.
З метою запобігання захворювання на коронавірус, за додатковим замовленням Замовника, проводити дезінфекцію шляхом аерозольної обробки (методом генерації холодного туману) всіх приміщень будівлі засобом для профілактичної дезінфекції типу «Шумерське срібло» або еквівалент.
Засіб дезинфікуючий «Шумерське срібло» — препарат принципово нового типу, що володіє універсальною біоцидною дією і поєднує в собі одночасно миючі, дезинфікуючі та стерилізуючi властивості. Безпечний для людини і тварин. Готовий для застосування.
Відповідно до підпункту 3.5.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід пункту 5. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, РОЗДІЛУ 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовник вимагає:
1. Для працівників, які будуть виконувати роботи з дезінфекції шляхом аерозольної обробки, методом генерації холодного туману, надати посвідчення про проходження спеціального навчання з дезінфекції та безпечних методів виконання робіт з отруйними, шкідливими, токсичними та небезпечними речовинами згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», протокол або витяг з протоколу засідання комісії з спеціального навчання про перевірку знань (для двох працівників).
2. Для працівників, які будуть виконувати роботи з дезінфекції шляхом аерозольної обробки, методом генерації холодного туману, надати посвідчення про проходження спеціальної підготовку з питань безпечного проведення робіт з пестицидами і агрохімікатами, виданих Головним управлінням Держпродспоживслужби.
1 питання:
НПАОП 0.00-1.45-69. - це Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин. Сильнодіючі отруйні речовини (СДОР) – це токсичні хімічні сполуки, що утворюються у великих кількостях в процесі промислового виробництва, і спроможні у випадку руйнувань (аварій) на хімічно небезпечних об’єктах надходити до атмосфери, викликаючи масові ураження цивільного населення. Вплив СДОР на оточуюче середовище, населення можливий при руйнуванні ХНО внаслідок аварійних ситуацій, стихійних лих.
Під хімічно небезпечним об’єктом (ХНО) розуміють об’єкт народного господарства, де виробляються або зберігаються СДОР, при аварії або руйнуванні якого можуть виникнути масові ураження людей і тварин, а також пошкодження рослинності. В мирний час усі ці об’єкти належать до потенційно небезпечних хімічних виробництв. Не зрозуміло які із засобів для прибирання та/або дезінфекції Замовник відносить до сильнодіючих отруйних речовин (СДОР).
Вищезазначену вимогу Замовника щодо спеціального навчання та перевірки знань згідно НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин» вважаємо за таку, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
2. питання:
Згідно ст.11 Закону «Про пестициди та агрохімікати», ст.18 Закону «Про захист рослин» та постанови КМУ від 18.09.1995 (№ 746) «Про затвердження Порядку одержання Допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами» допускати до робіт, пов’язаних із транспортуванням, зберіганням, застосуванням засобів захисту рослин, їх торгівлею, можна лише осіб, які пройшли спецпідготовку та мають на те відповідне посвідчення і допуск, що видаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері захисту рослин, щороку. Підставою для видачі допуску є посвідчення про проходження спеціальної підготовки з питань безпечного виконання роботи з пестицидами і агрохімікатами та медична книжка з висновком медкомісії про відсутність протипоказань за станом здоров`я.
Які із засобів для прибирання та/або дезінфекції Замовник відносить до пестицидів і агрохімікатів??? Чи Замовник не визначив достатньо детально перелік послуг, які потрібно надавати???
У Додатку 2 до ТД у Переліку послуг з прибирання прибудинкової території Замовника (один працівник) не має робіт з ліквідації карантинних рослин хімічним методом та/або інших видів робіт з такими речовинами, тому таку вимогу вважаємо надуманою, не обґрунтованою та дискримінаційною.
Встановленні замовником у цій тендерній документації занадто деталізованих додаткових, необґрунтованих, не передбачених законодавством вимог до кваліфікаційних критеріїв, що виходять за рамки обґрунтованих, призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель є порушенням Закону про публічні закупівлі, а саме пункт 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2021 20:36
Вирішення:
Дякуємо за запитання, найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено