-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях (код за ЕЗС ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Завершена
1 380 652.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 806.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 806.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 16:51 - 24.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення замовника після оцінки тендерних пропозицій (у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі») Михайло-Коцюбинською селищною радою (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2021-04-09-007868-a, щодо закупівлі: Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях (код за ЕЗС ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи).
Номер:
4a3318202496434d8ec9aba445d5792c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007868-a.c5
Назва:
СКАРГА
на рішення замовника після оцінки тендерних пропозицій
(у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Михайло-Коцюбинською селищною радою (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2021-04-09-007868-a, щодо закупівлі: Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях (код за ЕЗС ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи).
Скарга:
За результатами проведення аукціону (ідентифікаційний номер UA-2021-04-09-007868-a) пропозиція ТОВ «СП «ФЕНІКС» була визначена найбільш економічно вигідною. Проте, замовник в результаті розгляду тендерних пропозицій Протоколом №144 від 11.06.21р. прийняв рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СП «ФЕНІКС» за таких підстав:
1. Встановлено невідповідність документа, що наданий у складі тендерної документації, а саме: Орієнтовний календарний графік надання послуг не відповідає вимогам Документації в частині заповнення необхідної інформації: колонка 2 не містить інформації, яка була передбачена встановленою формою, тобто не містить найменування та переліку послуг, що є предметом даної закупівлі.
Водночас з цим, тендерною документацією замовника було передбачено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.»
Інших підстав відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Замовником зазначено не було.
При цьому, через 15 хвилин після цього замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол №146 від 11.06.21р., яким було визнано переможцем іншого учасника закупівлі - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ГРАНД".
Однак, Скаржник незгодний з вищевказаними рішеннями Замовника за наступних підстав:
І. «Орієнтовний календарний графік надання послуг» був наданий Скаржником в рамках вимог п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації, який має назву «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)». Даним пунктом визначено перелік відомостей та документів, які має надати учасник у дозвільній формі, зокрема таких як «Відомості про учасника» – найменування, юридична адреса, посада керівника, банківські реквізити, тощо. Жодних форм, у яких дана інформація у цьому пункті подається тендерною документацією не встановлено. При цьому, «Орієнтовний календарний графік надання послуг», зазначений замовником у даному пункті 4 Додатку 1 до Тендерної документації не містить колонки 2, на яка нібито має бути заповнена (всупереч відсутності жорсткої форми та цієї вимоги) за умовами тендерної документації.
Навпаки, згідно п.4.3. Розділу 1 Тендерної документації зазначено наступе:
4.3 місце, де повинні бути надані послуги, їх обсяги Місце надання послуг:
1. Шибиринівський комунальний заклад дошкільної освіти «Перлинка» Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області, Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Шибиринівка, вул. Садова, 6/3
2. Шибиринівська ЗОШ l-lll ступенів, Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Шибиринівка, вул. Садова, 10
3. Ковпитська ЗОШ l-lll ступенів, Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Ковпита, вул. Перемоги, буд. 78
4. КЗ «Михайло-Коцюбинська гімназія» Михайло-Коцюбинської селищної ради, Чернігівська обл., смт. М.-Коцюбинське, вул. Садова, 60
Обсяги: 4 послуги
Детальна інформація про місце, кількість, обсяг поставки товару зазначено у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Згідно цього, дана вимога трактується неоднозначно. Як зазначено у п.4.3. в Додатку 2 вказаний обсяг поставки товару, а у самій тендерній документації підсумовано «Обсяги: 4 послуги», що були перелічені вище.
Скаржником було чітко дотримано вимоги п.4.3. Тендерної документації, та перелічені усі ці 4 пункти, як вона названа замовником, у «колонці 2» Орієнтовного календарного графіку надання послуг:
№ з/п
Найменування послуг (зазначити перелік послуг Обсяг послуг, тис. грн.
(зазначити по кожному виду) У тому числі по місяцях 2021рр.
( тис. грн.)
… 05 06 07 08
1 Шибиринівський комунальний заклад дошкільної освіти
«Перлинка» Михайло-Коцюбинської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області,
Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Шибиринівка, вул. Садова, 6/3
40000,00 грн
40
тис. грн
2 Шибиринівська ЗОШ l-lll ступенів, Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Шибиринівка, вул.
Садова, 10
100000,00 грн 100
тис. грн
3 Ковпитська ЗОШ l-lll ступенів, Чернігівська обл., Чернігівський район, с. Ковпита, вул.
Перемоги, буд. 78
350000,00 грн 350
тис. грн
4 КЗ «Михайло-Коцюбинська гімназія» Михайло-Коцюбинської селищної ради, Чернігівська обл., смт. М.-Коцюбинське, вул. Садова, 60
689742,00 грн
689
тис. 742
грн
Всього: 1179742,00 грн
Пунктом 2.1. Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визнано, що помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції (найменування та перелік послуг, який є відомим з самої закупівлі), відносяться до формальних.
Однак при тому, що скаржник чітко виконав вимоги п.4.3. Тендерної документації та вказав в Орієнтовному календарному графіку надання послуг ідентичну інформацію аналогічно цим умовам, його пропозиція була безпідставно відхилена, без застосування навіть вимог закону та тендерної документації щодо формальних помилок.
ІІ. Пропозиція ж іншого учасника, якого замовником Протоколом №146 від 11.06.2011 було визнано переможцем, с саме ПП "ВКЦ "ГРАНД" мала бути відхилена Замовником, оскільки містить велику кількість невідповідностей умовам Тендерної документації, зокрема:
1. Всупереч чіткої вимоги тендерної документації Лист – відгук від контрагента ПП "ВКЦ "ГРАНД" про виконання не менше ніж одного договору поданий без дотримання обов’язкових реквізитів.
2. Переможцем ПП "ВКЦ "ГРАНД" в порушення п. 2. Додатку 1 до Тендерної документації не надано документального підтвердження перевірки знань особи, що відповідатиме за техніку безпеки праці.
3. В порушення п. 2. Додатку 1 до Тендерної документації переможцем не надано інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо надання зазначених послуг, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору.
4. Переможцем в Орієнтовному календарному графіку надання послуг не вказана інформація про основний вид робіт по закупівлі, що стосується саме «налагоджувальних робіт».
Так, як зазначалося вже раніше, сама закупівля щодо «встановлення автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях» є ліцензійною послугою саме з налагоджувальних робіт. Незважаючи на те, що як зазначалося вище, переможцем у локальному кошторисі переможця зазначені витрати на Налагоджувальні роботи (Розділ 4), а також Ліцензійними умовами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016р. передбачено наявність відповідного працівника, якого ПП "ВКЦ "ГРАНД" не надав, як такого, що необхідно залучати до надання даних послуг, етап саме з «налагоджувальних робіт» не вказаний у наданому ним в Орієнтовному календарному графіку надання послуг.
За таких обставин, вважається що дані послуги не можуть бути ним надані в рамках цієї закупівлі, а кошти вказані як витрати переможця нараховані цим учасником безпідставно.
З огляду на вищенаведені порушення вважаємо, що винесене рішення Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок нього порушено право та законні інтереси Скаржника.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі: UA-2021-04-09-007868-a;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, викладені у Протоколом №144 від 11.06.21р. щодо відхилення найбільш вигідної пропозиції ТОВ «СП «ФЕНІКС».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, викладені у Протоколом №146 від 11.06.21р. про визначення переможцем закупівлі ПП "ВКЦ "ГРАНД";
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга №053 від 18.06.2021 ТОВ СП Фенікс в АМКУ1.docx 18.06.2021 19:29
- Скарга №053 від 18.06.2021 ТОВ СП Фенікс в АМКУ.pdf 18.06.2021 19:29
- Скарга №053 від 18.06.2021 ТОВ СП Фенікс в АМКУ1.docx 18.06.2021 19:58
- Скарга №053 від 18.06.2021 ТОВ СП Фенікс в АМКУ.pdf 18.06.2021 19:58
- рішення від 24.06.2021 №14209 лист Замовнику.pdf 24.06.2021 22:48
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 05.07.2021 №12987.pdf 07.07.2021 20:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2021 №16299.pdf 19.07.2021 15:22
- рішення від 16.07.2021 №16299.pdf 21.07.2021 20:07
- Пояснення до скарги другої.doc 29.06.2021 16:51
- пояснення до скарги.pdf 29.06.2021 16:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.06.2021 19:49
Дата розгляду скарги:
05.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 22:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2021 20:07
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
0a36f5770d044b248a038a4e016b5f36
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007868-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга антимонопольни.docx 12.05.2021 13:57
- Скарга антимон..PDF 12.05.2021 13:57
- Скарга антимон..PDF.p7s 12.05.2021 13:57
- Скарга антимонопольни.docx.p7s 12.05.2021 13:57
- рішення від 14.05.2021 № 10578 + лист Замовнику.pdf 14.05.2021 17:58
- інформація про перенесення розгляду скарги від 25.05.2021 №9311.pdf 25.05.2021 21:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2021 №12671.pdf 07.06.2021 18:45
- рішення від 04.06.2021 №12671.pdf 09.06.2021 17:39
- Пояснення до скарги.doc 17.05.2021 09:13
- Пояснення по суті скарги pdf.pdf 17.05.2021 09:13
- протокол решен АМКУ.pdf 11.06.2021 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2021 18:02
Дата розгляду скарги:
25.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2021 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2021 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2021 17:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконання рішення - скасувати рішення про визначення товариства з
обмеженою відповідальністю "Спеціалізоване підприємство "Фенікс" переможцем
процедури закупівлі
Вимога
Відхилено
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС станом на 01.04.2021 р.
Номер:
7eaab07933934ce2b89a971a1206eb01
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007868-a.c3
Назва:
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС станом на 01.04.2021 р.
Вимога:
ПОЛОЖЕННЯ
про інвентаризацію активів та зобов’язань (ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
02.09.2014 № 879, Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 жовтня 2014 р.
за № 1365/26142) встановлює ВИЧЕРПНИЙ перелік випадків коли підприємствами проводиться інвентаризація.
У Вашій ТД ставиться вимога надати результати інвентаризації станом на 01.04.2021 р. (тобто фактично ПОЗАЧЕРГОВОЇ на вимогу Замовника відкритих торгів).
Оскільки нам невідомо про передбачене чинним законодавством Право Замовника відкритих торгів вимагати від учасника зокупівлі проведення ПОЗАЧЕРГОВОЇ інвентаризації
ВИМАГАЄМО обгрунтувати Вашу вимогу щодо подання ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНОГО ОПИСУ станом на 01.04.2021 р. з посиланням на конкретні пункти законодавчих актів.
В разі ненадання такого обгрунтування ВИМАГАЄМО скасувати вимогу щодо подання ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНОГО ОПИСУ станом на 01.04.2021 р. як таку що порушує Законодавство України.
В разі невиконання нашої вимоги залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних оргазів зі скаргою на неправомірні дії організатора торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2021 11:51
Вирішення:
Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства зобов'язані проводити інвентаризацію активів і зобов'язань, під час якої перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. Об'єкти і періодичність проведення інвентаризації визначаються власником (керівником) підприємства, крім випадків, коли її проведення є обов'язковим згідно із законодавством. Відповідальність за організацію інвентаризації несе керівник підприємства, який повинен створити необхідні умови для її проведення у стислі строки, визначити об'єкти, кількість і строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов'язковим. Проведення інвентаризації активів та зобов'язань підприємства є обов'язковим перед складанням річної фінансової звітності. Проведення інвентаризації також обов'язкове у разі: передачі майна державного підприємства в оренду, приватизації майна державного підприємства, перетворення державного підприємства в акціонерне товариство; зміни матеріально відповідальних осіб (на день приймання-передачі справ); встановлення фактів крадіжок або зловживань, зіпсуття цінностей, а також за приписом судово-слідчих органів; пожежі, стихійного лиха або техногенної аварії; ліквідації підприємства, а також в інших випадках, передбачених законодавством. Основними завданнями інвентаризації є: а) виявлення фактичної наявності основних фондів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, цінних паперів та інших грошових документів, а також обсягів незавершеного виробництва в натурі; б) установлення лишку або нестачі цінностей і коштів шляхом зіставлення фактичної наявності з даними бухгалтерського обліку; в) виявлення товарно-матеріальних цінностей, які частково втратили свою первісну якість, застарілих фасонів і моделей, а також матеріальних цінностей та нематеріальних активів, що не використовуються; г) перевірка дотримання умов та порядку збереження матеріальних та грошових цінностей, а також правил утримання та експлуатації основних фондів; д) перевірка реальності вартості зарахованих на баланс основних фондів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, цінних паперів і фінансових вкладень, сум грошей у касах, на розрахунковому, валютному та інших рахунках в установах банків, грошей у дорозі, дебіторської і кредиторської заборгованості, незавершеного виробництва, витрат майбутніх періодів, резервів наступних витрат і платежів. Замовник має право вимагати в тендерній документації іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В даному випадку ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС необоротних активів (основні засоби) станом на 01.04.2021р., що вимагається Замовником у тендерній документації на підтвердження кваліфікаційного критерію (Додаток 1), буде підтверджувати наявність у учасника процедури закупівлі обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в тендерній пропозиції. Окремо зазначимо, надання інвентаризаційного опису є альтернативою надання договору (договорів) оренди (найму) / лізингу на кожну одиницю обладнання, що підтверджує право або володіння та/або користування відповідним майном або іншого договору згідно якого учасник користується даним майном, зокрема договору на надання послуг, що будуть зазначені в тендерній пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
c012d16416cb4b7c83e3958de622353f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007868-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
В кваліфікаційні вимозі до Учасників: надати документи від Учасника:
7. ,,,,декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю
Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність дозвілу(лів) органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки (із зазначенням номеру дозволу; органу, що видав дозвіл; виду робіт; дати видачі дозволу; строку дії дозволу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю (із зазначенням номеру та дати реєстрації; органу, що здійснив реєстрацію; виду робіт:
- на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- на виконання верхолазних робіт;
- на виконання зварювальних робіт,
пропоную видалити:
- на виконання верхолазних робіт;
- на виконання зварювальних робіт,
так як зазначена в оголошенні послуга не передбачає таких робіт. Вони прийнятні для улаштування бликавко захисту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2021 13:40
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
проект договору
Номер:
e4d8a59afecb4162ab11185e1913cfb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007868-a.a1
Назва:
проект договору
Вимога:
В проекті договору передбачено: "1.3. Обсяг, склад та умови надання Послуг визначаються відповідно до Технічного завдання на надання послуг по встановленню автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в приміщеннях (Додаток 1), що додається до даного Договору і є невід’ємною його частиною. 1.4. Калькуляція ціни Послуг/ги наведена у «Калькуляція вартості послуг» (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору."... Відповідно до діючих в Україні законів та нормативно-технічних документів будівельно-монтажні роботи, до яких відноситься і впровадження систем протипожежного захисту, виконуються на підставі ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ПКД) розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку. В ПКД визначено, зокрема, порядок, об'єми та ЦІНА (та всі складові ціни) виконуваних робіт, перелік обладнання та матеріалів для впровадження СПЗ, який є обов'язковим для виконавця будівельно-монтажних робіт і не може бути змінений без погоджження з проектною організацією і внесення відповідних змін до ПКД. Запропоновані Замовником закупівлі Технічне завдання Калькуляція вартості послуг не відповідають чинному законодавству України і мають бути виключені з тендерної документації та замінені посиланнями відповідно на Робочі проекти і Кошториси розроблені згідно вимог ДБН А.2.2-3-2004 "Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва" та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". ВИМАГАЄМО привести Тендерну документацію в цій частині у відповідність до діючих норм, стандартів і правил.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2021 14:57
Вирішення:
Замовник торгів є бюджетною організацією, яка підпорядковується нормам Бюджетного Кодексу України та іншим нормативно-правовим актам, які визначають діяльність бюджетної організації.
Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету (далі - Інструкція), затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року №333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21.06.2012 №754), (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 р. за № 456/207690), який є чинним у редакції від 01.01. 2021 року:
Економічна класифікація видатків бюджету призначена для розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування.
Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету.
Видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу.
Інструкцією визначено, що::
капітальні видатки - це видатки, які спрямовуються на придбання основного капіталу (обладнання і предметів довгострокового користування), необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на капітальні інвестиції, капітальний ремонт; на створення державних запасів і резервів; на придбання капітальних активів; невідплатні платежі, компенсацію втрат, пов'язаних з пошкодженням основного капіталу. Критерії (вартісний та часові показники) капітальних видатків регулюються чинним законодавством;
Разом з тим, Код 2240 „Оплата послуг (крім комунальних)” включає, зокрема оплата послуг з впровадження локальних мереж, систем відеоспостереження, охоронної сигналізації та перепускних систем, систем пожежогасіння, гарантованого енергоживлення або електропостачання, систем кондиціювання робочих або технологічних приміщень, систем технічного захисту інформації (з урахуванням видатків на їх атестацію), у тому числі оплата пасивного обладнання - монтажних шаф, монтажних коробів, кабелеводів, кабелів, з'єднувачів, розеток, кріплень, комутаційних панелей тощо, якщо зазначене обладнання є невід'ємною частиною послуг.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) розмежовує терміни "послуги" та "роботи".
Визначення терміну "роботи" відповідно до п.27 статті 1 Закону:
роботи - розроблення проектної документації на об'єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Замовник визначив зазначену закупівлю як закупівлю послуг, а не будівельно-монтажних робіт.
Роботи здійснюються саме за капітальними видатками, які Замовнику не передбачені кошторисом на проведення цієї закупівлі.
Оскільки замовник є бюджетною організацією, для нього обов’язковим є дотримання вимог Бюджетного кодексу України, згідно з яким зобов’язання, взяті без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов’язаннями та не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено