-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічне обслуговування та ремонт персональних комп’ютерів та офісної техніки
Послуги з заправки та відновлення картриджів, технічне обслуговування та ремонт персональних комп’ютерів та офісної техніки
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 16:31 - 15.04.2021 16:35
Вимога
Вирішена
не виконання вимог
Номер:
7c8402667a7f4ad7820e3e5b970faa27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-005316-c.b2
Назва:
не виконання вимог
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, на те, що Ви вимагали в своїй документацiї, не то що Вас влаштовує, але ми не на продуктовому ринку, що Ви можете обирати що Вас влаштовує, а що нi, вимоги були чiткi? Вони виконанi з помилками або не виконанi зовсiм, що хочемо, то бачимо, а що хочемо не бачимо! А саме довідку на підтвердження наявності відповідного обладнання (для тимчасового надання Замовнику на час ремонту: картриджі, монітори, персональні комп’ютери, модеми, друкуючі та скануючі пристрої, тощо), Ви вимагали саме підтвердження надання аналогічних договорів в повному обсязі та з усіма вимогами, Ви самі прописали, що в пропозиції саме Учасник повинен зазначити обставину оподаткування ПДВ, однак судячі з Вашої відповіді, документація пишеться, аби написати, так як Ви прописуєте самі вимоги для «чесного» проведення закупівлі, а самі не дотримуєтесь своїх же вимог ? Вам все одно навіть на те, що в період подання тендерних пропозицій Вашим же переможцем, Вам же було надано не достовірну інформацію, тобто обман Замовника на початковому етапі це для Вас нормально?) Та якщо Ви свідомо бачите всі порушення і зачиняєте на них очі, то що тут казати, бажаємо Вам ДОБРОЇ ТА ПРОДУКТИВНОЇ РОБОТИ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.04.2021 19:45
Вирішення:
Шановний Учаснику , єдиним критерієм оцінки даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). 23 квітня 2021 року протоколом № 30 були розглянуті пропозиції надані ФОП Дятленко О.С, як переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога зміни рішення
Номер:
47e6d43433cb47d18f62b05ba82cc3c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-005316-c.a1
Назва:
вимога зміни рішення
Вимога:
Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Додаток 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf/jpg документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Замовника, а саме:
Пункт 1. Довідку, складену в довільній формі Учасником, яка містить загальні відомості про учасника торгів (відомості про керівника, повне найменування, юридична і поштова адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити, електронна адреса, контактний телефон) – у складі пропозиції ФОП Дятленко О.С. дана довідка міститься Вих № 3 від 17.04.2021р ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА. Учасник ФОП Дятленко О.С. вказує не дійсний банківський рахунок, бо він містить 14 цифрових символів. Згідно Постанови № 162 від 28.12.2018 Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні, яка набирає чинності з 5 серпня 2019 року ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ, постановило, що в Україні запроваджується міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), що складається з 29 літерно-цифрових символів.
Пункт 3. Цінова пропозиція, згідно Додатку №3 у разі якщо учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість або предмет закупівлі не оподатковується ставкою ПДВ, учасником зазначається ця обставина, однак в пропозиції ФОП Дятленко О.С. ця обставина не зазначена.
Пункт 11. Довідка в довільній формі про те, що учасник має необхідні прилади для надання відповідних послуг – довідка у складі пропозиції ФОП Дятленко О.С. відсутня
Пункт 13. Довідка в довільній формі про наявність відповідного обладнання (для тимчасового надання Замовнику на час ремонту: картриджі, монітори, персональні комп’ютери, модеми, друкуючі та скануючі пристрої, тощо) та матеріально-технічної бази для надання послуг – у складі пропозиції ФОП Дятленко О.С. є довідка про наявність матеріально-технічної бази, однак не має жодного підтвердження, про наявність у них відповідного обладнання для тимчасового надання Замовнику на час ремонту: картриджі, монітори, персональні комп’ютери, модеми, друкуючі та скануючі пристрої, тощо
Пункт 15. Довідка в довільній формі щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, фаху, освіти, стажу роботи – у складі пропозиції ФОП Дятленко О.С. є довідка про наявність працівників, однак відсутня інформація, яка вимагалася Замовником, а саме зазначення фаху та освіти
Згідно загальним вимогам Учасник повинен був зазначити відповідність ("Так"/"Ні", з обов’язковим зазначенням найменування файлу та № сторінки файлу тендерної пропозиції, на якій міститься інформація про відповідність вимозі ) – Учасником ФОП Дятленко О.С. Вих № 18 від 17.04.2021р. в Пояснювальній записці зазначаються Загальні вимоги з зазначенням найменування файлу Гарантійні листи, однак жодного файлу з такою назвою у пропозиції ФОП Дятленко О.С. не має. Також згідно даного пункту, Учасник повинен мати досвід виконання послуг з заправки, відновлення картриджів, технічного обслуговування, ремонту персональних комп’ютерів та офісної техніки (згідно предмета закупівлі), не менш 5-ти років. Для підтвердження Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів (для різних Замовників) укладених на протязі 2019-2020 років (у довільній формі), однак Учасник ФОП Дятленко О.С. робить посилання на документ, який міститься у містичному файлі Гарантійні листи на не існуючій сторінці Стор 121. А також на підтвердження досвіду Учасник повинен надати у вигляді кольорової сканованої копії оригіналів договорів, специфікації, акти про надання послуг зазначених в довідці на протязі 2019-2020 років. Учасником ФОП Дятленко О.С. надається довідка Вих № 14 від 17.04.2021р в якій зазначено виконання 3-х договорів, а саме:
1) 2018 рік Державна міграційна служба України Головне управління – не підпадає під умови закупівлі, так як Замовником вимагалося підтвердження саме за період 2019-2020 рік
2) 2020 рік Виконавчий комітет Софіївської селищної ради – в договорі є посилання на Специфікацію, яка є невід’ємною його частиною, однак специфікація не надається Учасником ФОП Дятленко О.С. – цим самим порушує дану вимогу надання підтвердження досвіду
3) 2019 рік КЗО Дніпропетровськ ий обласний методичний ресурсний центр Дніпропетровськ ої обласної ради – містить всі акти та додаткові угоди, однак Замовником вимагалося наявність підтвердження саме двох аналогічних договорів, тому Учасник ФОП Дятленко О.С. не виконав дану вимогу на підтвердження досвіду.
А також в жодному з договорів не має ремонту комп’ютерів, що унеможливлює оцінку досвіду надання аналогічних послуг Учасником ФОП Дятленко О.С.
Також Учасник ФОП Дятленко О.С. у довідці Вих № 6 від 17.04.2021р, повідомляє, про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог ч.2 ст.17. Закону України, однак
станом на 21.04.2021 щодо платника податків ДЯТЛЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА наявна інформація: «ПЕРЕБУВАЄ НА ОБЛІКУ В ОРГАНАХ ДОХОДІВ ТА ЗБОРІВ» скрін додається. Цим самим Учасником було надано не достовірну інформацію на момент подачі пропозиції. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема в разі, якщо: відносно учасника процедури закупівлі наявні підстави, установлені частиною першою статті 17 цього Закону; або переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Статусу «учасник процедури закупівлі» за змістом пункту 37 частини 1 статті 1 Закону набувають з моменту подачі тендерної пропозиції. А з моменту отриманням повідомлення про намір укласти договір учасник стає переможцем процедури закупівлі. Тому підстави, передбачені частиною першою статті 17 цього Закону в цілому та пунктом 13 зокрема, повинні бути відсутні протягом усього періоду перебування суб’єкта у статусі «учасник процедури закупівлі», тобто з моменту подання тендерної пропозиції і до моменту направлення замовником повідомлення про намір укласти договір, а також до укладення договору про закупівлю.
Виходячі з вищенаведеного, ми вимагаємо змінити рішення визначення переможцем ФОП Дятленко О.С. та перейти до розгляду наступного кандидату.
Пов'язані документи:
Учасник
- заборгованість 26.04.2021 12:09
Дата подачі:
26.04.2021 12:09
Вирішення:
На вашу вимогу зміни рішення наступним відповідаю :
Пункт 1. ФОП Дятленко О.С. в файлі «Уставні документи» надав довідку про відкриття рахунку в АТ КБ Приватбанк, де зазначено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), згідно Постанови № 162 від 28.12.2018 Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні.
Пункт 11. Згідно довідки № 19 від 17.04.2021 ФОП Дятленко О.С. повідомив про наявність обладнання та матеріально- технічної бази , а також надав копію накладної на обладнання, паспорт на станцію очистки картриджів, договір на оренду приміщення де розташовано сервісний центр.
Пункт 3. Пропозиція надана по формі ( Додаток № 3) та надано витяг з реєстру платників єдиного податку про те, що ФОП Дятленко О.С. не є платником ПДВ .
Пункт 13.Згідно загальним вимогам пункту 1 : Заправка, технічне обслуговування, поточний ремонт (із заміною комплектуючих та витратних матеріалів) офісного обладнання здійснюється за заявками Замовника (телефонний дзвінок, повідомлення електронною поштою). Час прибуття інженера на місце надання Послуг за викликом - не більше 1 години з моменту отримання виклику від Замовника (телефоном, електронною поштою). Для забезпечення безперебійного робочого процесу, час надання послуг становить:
- заміна запчастини або агрегату - не довше 24 годин;
- заправка картриджів — кожного робочого дня, протягом 24 годин (зазначений термін також враховує отримання, транспортування до місця проведення робіт та повернення картриджів Виконавцем);
- поточний ремонт офісного обладнання та персональних комп’ютерів – не довше п’яти робочих днів.
Пункт 15. Щодо фахівців, то в наданій ФОП Дятленко О.С. довідці зазначена інформація про наявність працівників, які мають досвід та знання. Вказано посаду, спеціалізацію та досвід роботи.
ФОП Дятленко О.С. у файлі «Гарантійні листи» надав всі гарантійні листи які буди необхідні згідно загальним вимогам. Стосовно стор 121- це формальна (несуттєва) помилка при оформленні пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020N 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Станом на 23 квітня 2021 року протоколом № 30 були розглянуті пропозиції надані ФОП Дятленко О.С, як переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На період розгляду пропозицій, а саме станом на 22.04.2021року платник податків не має податкового боргу.
Враховуючи наведену вище інформацію, відсутні підстави для зміни рішення щодо визначення переможцем ФОП Дятленко О.С.
Статус вимоги:
Задоволено