-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
код ДК 021:2015 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
4 324 694.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 623.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 623.47 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 16:27 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Порушення законодавства у сфері публічних Закупівель
Номер:
3e23f06d39f6420ebfbff401343d56d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007556-a.a2
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних Закупівель
Скарга:
Щодо рішення Замовнника про відхилення пропозиції Скаржника та неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Запоріжремсервіс.pdf 10.05.2021 12:57
- рішення від 12.05.2021 №10396+лист замовнику.pdf 13.05.2021 17:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 №11187.pdf 24.05.2021 15:41
- рішення від 21.05.2021 №11187.pdf 26.05.2021 20:03
- Відповідь на скаргу.doc 17.05.2021 14:46
- відповідь на скаргу.pdf 17.05.2021 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2021 13:04
Дата розгляду скарги:
21.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2021 17:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.05.2021 20:03
Вимога
Є відповідь
Незаконне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції та визначення переможця
Номер:
6205ff5294304817a1de931fee870d65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007556-a.c1
Назва:
Незаконне рішення Замовника щодо відхилення пропозиції та визначення переможця
Вимога:
ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» який є учасником закупівлі UA-2021-04-09-007556-a надав найбільш економічно вигідну ціну та був переможцем даної закупівлі. Але Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції з незрозумілих причин. Згідно протоколу №66 від 28 квітня 2021р. «Тендерний комітет провів аналіз, щодо здійснення поставки товару ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника, а саме скористався сайтом https://www.google.com.ua/maps та зазначив маршрут від адреси складу ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» (08132, Київська обл., Києво Святошинський р-н., м. Вишневе, вул. Київська, 19) до адреси складу КП «Запоріжремсервіс» (69006, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23а), на якому відображається час відстані більше 8 годин. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, таким чином тендерна пропозиція відхиляється. Голова тендерного комітету Сірий О.Б. запропонував проголосувати за відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ». Відповідно до вимог Додатку 3 ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» надав гарантійний лист про можливість огляду товару на складі та зазначив адресу знаходження складського приміщення. В тендерній документації не має жодної вимоги щодо місцезнаходження складу, а лише наявність складського приміщення та товару. Крім того Замовником було прийнято пропозицію ПАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ", про що свідчить Протокол №67 від 30 квітня 2021р. в якого складське приміщення згідно «5 Довідка про наявність обладнання та МТБтаТ.pdf.p7s» знаходиться в м.Київ, вул. Куренівська 16-А на аналогічній відстані до складу Замовника як у ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ». Таким чином Замовник порушив Закон України «Про публічні Закупівлі» ст5 п1.4 п1.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а також незаконне рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ». Тому пропозиція учасника ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» подана відповідно до вимог Закону та у Замовника не має підстав для її відхилення. Просимо тендерний комітет Замовника не порушувати Закон України «Про публічні закупівлі» та скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ".У випадку не задоволення даної Вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України, для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2021 12:16
Вирішення:
Добрий день!
Тендерним комітетом було прийнято рішення (Протокол №66 від 28.04.2021 року), щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» та мало обґрунтований висновок, в якому зазначено усі невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації. Замовником встановлено вимогу у Додатку №3 до тендерної документації, а саме надати гарантійний лист про можливість Замовнику перевірити наявність товару на складі Учасника (із зазначенням адреси місцезнаходження складу Учасника). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» завантажено гарантійний лист №27 від 26.04.2021 року, в якому зазначено адресу місцезнаходження складу Учасника, а саме адреса - 08132, Київська обл., Києво Святошинський р-н., м. Вишневе, вул. Київська, 19.
Також Замовник у Додатку №3 встановив вимогу, що «Товар планується використовуватись для забезпечення ліквідації аварійних ситуацій на житловому фонді. Строк постачання товару: 2021 року, протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника (вказаними партіями або в роздріб) в будь-який день робочого тижня.»
Тендерний комітет провів детальний аналіз, щодо виконання вимоги Додатку №3 до тендерної документації, а саме здійснення поставки товару ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника, а саме скористався сайтом https://www.google.com.ua/maps та зазначив маршрут від адреси складу ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» (08132, Київська обл., Києво Святошинський р-н., м. Вишневе, вул. Київська, 19) до адреси складу КП «Запоріжремсервіс» (69006, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23а), на якому відображається час відстані більше 8 годин.
Виходячи з вище викладеного, учасник ТОВ «КСМ КОРПОРАЦІЯ» не врахував свої можливості щодо поставки товару протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника, так як час відстані від складу учасника замає більше 8 годин тим самим не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, прийняте рішення тендерним комітетом (протокол №66 від 28.04.2021 року) було правомірним, законним, об’єктивним та зрозумілим.
Щодо прийнятого рішення про намір укласти договір з учасником ПАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ". На виконання вимоги у Додатку №3 до тендерної документації, а саме надати гарантійний лист про можливість Замовнику перевірити наявність товару на складі Учасника (із зазначенням адреси місцезнаходження складу Учасника), ПАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" завантажив гарантійний лист № 66/8-4 від 20.04.2021 року, в якому зазначено адресу місцезнаходження складу Учасника, а саме адреса – м. Запоріжжя, вул. Феросплавна,38.
Тендерний комітет провів детальний аналіз, щодо виконання вимоги Додатку №3 до тендерної документації, а саме здійснення поставки товару ПАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника, а саме скористався сайтом https://www.google.com.ua/maps та зазначив маршрут від адреси складу ПАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" (м. Запоріжжя, вул. Феросплавна,38) до адреси складу КП «Запоріжремсервіс» (69006, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 23а), на якому відображається час відстані до 15 хвилин.
Отже, виходячи з викладеного, учасник ПАТ "САНТЕХКОМПЛЕКТ" взмозі виконати вимогу щодо поставки товару протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника та відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, прийняте рішення тендерним комітетом (протокол №67 від 30.04.2021 року) було правомірним, законним, об’єктивним та зрозумілим.
Враховуючи, викладене Замовник діяв відповідно до законодавства та всі прийняті рішення відповідають принципам здійснення публічних закупівель (ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги:
Відхилено