-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер у зборі; багатофункціональний пристрій, у складі принтер, сканер, копія; багатофункціональний пристрій, у складі принтер, сканер, копія (кольоровий); миша провідна, клавіатура провідна
Торги відмінено
451 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 259.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 259.04 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 15:57 - 21.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
fc30f99be72d4f5a8b973a5411e8e7c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007044-a.c3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Скарга у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 08.05.2021 року.pdf 08.05.2021 08:35
- 553_МТІ_02_2021_Ляпін_Щава_UA-2021-04-09-007044-aНавигатор.pdf 08.05.2021 08:35
- Рішення від 12.05.2021 № 10406 (+лист Замовнику).pdf 13.05.2021 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 № 11225.pdf 24.05.2021 19:45
- Рішення від 21.05.2021 № 11225.pdf 26.05.2021 21:49
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ АМКУ КОМП..docx 17.05.2021 14:01
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА АМКУ.PDF 17.05.2021 14:01
- ПРОТОКОЛ НА АМКУ.PDF 01.06.2021 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2021 14:09
Дата розгляду скарги:
21.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2021 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2021 21:49
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2021 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 11225-р/пк-пз від 21.05.2021 - виконано.
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
1fa0ee9d8ba94357a60841b7732b7a06
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007044-a.b2
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до протоколу № 43 засідання тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 30.04.2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» було відхилено через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
1. Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Проте в протоколі № 43 від 30 квітня 2021 року відсутнє посилання на відповідну норму закону, а саме: абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Пунктом 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати документи (оригінали), що підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи (представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору за результатами торгів, а саме: Статут (зі змінами(в разі їх наявності) або інший установчий документ), протокол (або виписку з протоколу) засновників, наказ про призначення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору.
Згідно ст. 37 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (надалі – Закон) у товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника. До товариства з одним учасником не застосовуються положення статей 32-36 цього Закону, а інші положення цього Закону застосовуються з урахуванням положень частини першої цієї статті.
Враховуючи той факт, що тендерною документацією не було встановлено форму протоколу, а також те, що Товариство має тільки одного учасника Костюка Олександра Вікторовича та керуючись вищезазначеними нормами Закону і положеннями власного статуту, учасник ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» надав рішення одноособового учасника Товариства № 6 від 31 березня 2020 року.
3. Щодо недостовірності наданих розмірів: 365x99x295.
На сайті https://ek.ua/GAMEMAX-ST-602-400W.htm розмір вказано: 295x99x365. А на сайті https://hard.rozetka.com.ua/gamemax_st602_400/p48216390/characteristics/ : 99x295x365. Тобто інтернет ресурси можуть подавати габарити у порядку ( висота, ширина, довжина), як самі вважають за потрібне. На фото очевидно, як саме виглядає корпус і що він має саме такі габаритні пропорції, які відповідають вимогам тендерної закупівлі. Від порядку переліку складових габаритів не змінюється сама форма та пропорції корпусу. Крім того хочемо наголосити, що єдиного стандарту зазначення габаритів не існує, якщо потрібно акцентувати увагу на порядку зазначення ширини, висоти, довжини, то у вимогах так і пишуть: «корпус з габаритами: не більше X*Y*Z (Д*Ш*В)», де Д-довжина, Ш- ширина, В- висота. Таких вимог не було вказано в тендерній документації. Тож, незрозуміло, яким чином порядок зазначення габаритів корпусу на будь -якому інтернет ресурсі може впливати на прийняття рішення про відповідність чи невідповідність вимогам закупівлі.
Враховуючи наведене вище, ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» повністю та беззаперечно виконав вимоги тендерної документації.
Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» та зобов’язати Замовника повторно провести розгляд та оцінку пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2021 10:53
Вирішення:
Шановний учасник!
За результатам розгляду Вимоги, щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", повідомляємо:
1. Скаржник повідомляє що: «Відповідно до протоколу № 43 засідання тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 30.04.2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» було відхилено через не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 1. Відповідно до ч. 2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Проте в протоколі № 43 від 30 квітня 2021 року відсутнє посилання на відповідну норму закону»
Відповідно до протоколу №43 засідання тендерного комітету ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 30.04.2021 року зазначено пряму норму Закону, на підставі якої було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника, а саме: "Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбачені абзацом 2 та 3 частини 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію що є суттєвою при визначені результатів процедури, яку Замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону".
2. Скаржник повідомляє що: «абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Пунктом 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати документи (оригінали), що підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи (представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору за результатами торгів, а саме: Статут (зі змінами(в разі їх наявності) або інший установчий документ), протокол (або виписку з протоколу) засновників, наказ про призначення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Згідно ст. 37 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (надалі – Закон) у товаристві, що має одного учасника, рішення з питань, що належать до компетенції загальних зборів учасників, приймаються таким учасником товариства одноособово та оформлюються письмовим рішенням такого учасника. До товариства з одним учасником не застосовуються положення статей 32-36 цього Закону, а інші положення цього Закону застосовуються з урахуванням положень частини першої цієї статті.»
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлю» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так Пунктом 6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагалось надати документи (оригінали), що підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи (представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладання договору за результатами торгів, а саме: Статут (зі змінами(в разі їх наявності) або інший установчий документ), протокол (або виписку з протоколу) засновників, наказ про призначення, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. Під час вивчення тендерної документації учасника - ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" #40955533 протоколу або виписку з протоколу засновників учасником не надано. В той же час, частиною пятою «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: Документи, які не передбачені законодавством для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. В такому разі учасник надає в довільній формі пояснення з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
При вивченні тендерної документації учасника - ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" #40955533 не виявлено пояснення з посиланням на відповідні нормативно-правові акти щодо ненадання документу, який не передбачено законодавством для такого учасника.
3. Скаржник повідомляє: «Щодо недостовірності наданих розмірів: 365x99x295. На сайті https://ek.ua/GAMEMAX-ST-602-400W.htm розмір вказано: 295x99x365. А на сайті https://hard.rozetka.com.ua/gamemax_st602_400/p48216390/characteristics/ : 99x295x365. Тобто інтернет ресурси можуть подавати габарити у порядку ( висота, ширина, довжина), як самі вважають за потрібне. На фото очевидно, як саме виглядає корпус і що він має саме такі габаритні пропорції, які відповідають вимогам тендерної закупівлі. Від порядку переліку складових габаритів не змінюється сама форма та пропорції корпусу. Крім того хочемо наголосити, що єдиного стандарту зазначення габаритів не існує, якщо потрібно акцентувати увагу на порядку зазначення ширини, висоти, довжини, то у вимогах так і пишуть: «корпус з габаритами: не більше X*Y*Z (Д*Ш*В)», де Д-довжина, Ш- ширина, В- висота. Таких вимог не було вказано в тендерній документації. Тож, незрозуміло, яким чином порядок зазначення габаритів корпусу на будь -якому інтернет ресурсі може впливати на прийняття рішення про відповідність чи невідповідність вимогам закупівлі. Враховуючи наведене вище, ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» повністю та беззаперечно виконав вимоги тендерної документації. Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» та зобов’язати Замовника повторно провести розгляд та оцінку пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ».
Розміри предмету закупівлі визначені відповідно до загальноприйнятих норм визначення розмірів товару в Україні а саме: ВхШхД, де В – висота, Ш – ширина та Д – довжина.
В той же час, учасник - ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" #40955533 вказав корпус моделі Gamemax ST-602 400W та зазначив розміри товару (без упаковки) мм: 365х99х295. При вивчені зазначеної пропозиції у відкритих джерелах Замовником було встановлено що розміри зазначеного товару становлять 295х99х365 або 99x295x365. Таким чином, розуміючи невідповідність запропонованого товару вимогам Замовника, учасник - ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" #40955533 надав недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
976e0448eeff4e89b1d37b71ef59cb1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-007044-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 11.04.2021 15:44
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 11.04.2021 15:44
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 11.04.2021 15:44
Дата подачі:
11.04.2021 15:44
Вирішення:
Шановний Учасник!
Вимоги Замовник формує на власний розсуд та в рамках Закону. В той же час, Закон не зобов'язує Замовника встановлювати зазначені вимоги. Крім того, сьогодні, ліцензія на вказану продукцію є у відкритому доступі навіть в інтернет-магазинах. Перевірити ліцензію можливо через офіційний веб-сайт компанії виробника, що дає можливість перевірити поставку ліцензійного програмного забезпечення, а в разі виявлення конфліктної продукції, надає Замовнику можливість відмовитись від поставленого товару.
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено