• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення (39831200-8 Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги)

ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення (39831200-8 Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги) згідно документації. Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги (ТМ Юніт Фло Дез або ТМ Лео Дез або еквівалент) Рідкий засіб для миття та одночасної антимікробної обробки підлоги з керамічної плитки, натурального (мармур) та штучного каменю, пофарбованих, ламінованих та інших поверхонь, а також для видалення білкових, жирових, механічних та інших забруднень на підприємствах харчової промисловості, громадського харчування, в комунальному господарстві, в тому числі в дитячих установах.. Підходить для частого використання. З легкістю перемагає неприємні запахи, не залишає запаху після використання всередені приміщення. Наявність потужного бактерицидного комплексу надає засобу антибактеріальних властивостей проти широкого спектру мікроорганізмів. Чищення проводити за допомогою ручних інструментів (щітки, губки тощо), або за допомогою підлогомийних машин. При концентрації робочого розчину від 3,0% (0,3 л на 9,7 л води) Рекомендовано Міністерством охорони здоров'я для використання в дитячих закладах. Опис засобу: однорідна безбарвна рідина. рН = 9,0-12,0 од.; густина 0,95-1,100 г/см3 Склад: вода, моноетаноламін, спирт етиловий денатурований, КПАР 1,0 – 10,0%, NaЕДТА 0,1-1,0%. Властивості: Спеціальні добавки, що входять до складу засобу, пом'якшують воду, забезпечують легке видалення жирових забруднень, як в теплій, так і в холодній воді Ємкістю не менше 5 л

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 15:11 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА (в порядку ЗУ «Про публічні закупівлі»)

Номер: 31df59364ab24faa979e181f1fbca22a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-006446-a.c3
Назва: СКАРГА (в порядку ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури у закупівлі на предмет поставки товару: ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (39831200-8 Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)), ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-006446-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем процедури закупівлі учасника - ТОВ «МІКОНТ» у закупівлі на предмет поставки товару: ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (39831200-8 Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)), ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-006446-a та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 10:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.07.2021 20:21
Автор: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Володимир Корольов +380677781547 aliancenovagrup@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення замовника

Номер: 8323c60c820244608df875844ceb78be
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-006446-a.c2
Назва: Оскарження рішення замовника
Скарга:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі за текстом – Замовник) оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (39831200-8 Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-006446-a. У закупівлі прийняли участь три учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП". 2. ТОВ “МІКОНТ”. 3. ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" (надалі за текстом – Скаржник). За результатами розгляду, Замовником прийнято рішення про обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" (надалі за текстом – Учасник). Скаржник категорично не погоджується з вказаним рішенням та вважає його таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та його права з таких підстав.1. Щодо невідповідності технічних характеристик запропонованих Учасником Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати «Детальний опис запропонованого учасником товару з фото запропонованого еквіваленту - пляшки зі зворотною та лицьовою етикетками з можливістю чіткого та розбірливого читання тексту маркування, з обов’язковим зазначенням країни походження, торгової марки та найменування виробника, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхиленню від них (по кожному найменуванню товарів, які пропонуються до постачання)». В складі своєї пропозиції Учасник надав детальний опис запропонованого учасником товару (з фото запропонованого еквіваленту - пляшки), у якому не вказав точне значення технічних характеристик товару, а саме: 1) В технічних характеристиках запропонованих учасником товару «Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги» не вказано точне значення «Мийна здатність» (мийна здатність не менше 80%). Отже, не зазначивши чіткі технічні характеристики запропоновані учасником, Учасник порушив вимоги тендерної документації та позбавив Замовника розуміння, який саме товар йому пропонують. Визначивши Учасника переможцем, Замовник порушив принципи неупередженості, оскільки усі учасники мали чітко зазначити характеристики пропонуємого товару. 2. Щодо невідповідності умовам технічної специфікації Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен: «Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: 1. Підтвердити показники паспортом якості власника торгової марки або виробника у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2020 року;». Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" надав на товар: ПАСПОРТ ЯКОСТІ виданий ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ " де зазначено, що засіб виготовлено згідно ТУУ 20.4 -36196836-008:2017 виробником ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ» (ЄДРПОУ 36196836).Виробником ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ» (ЄДРПОУ 36196836) в супереч вимогам тендерної документації не підтверджено склад засобу, а саме: вода, моноетаноламін, спирт етиловий денатурований, КПАР 1,0 –10,0%, NaЕДТА 0,1-1,0%. У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, у разі встановлення вимог щодо надання учасником маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів, і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" не надали технічний паспорт. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" надав на товар паспорт якості виробника, що свідчить про те, що учасник мав можливість отримати паспорт якості до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Еквівалент жодним чином не має погіршувати технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені Замовником. Вказані обставини свідчать про не відповідність вказаної продукції вимогам Замовника. Відповідно до абзацу першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, враховуючи усе вище вказане, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" суттєво порушило вимоги тендерної документації та його пропозиція має бути відхилена. Замовник визначивши ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" переможцем, порушив норми чинного законодавства та права інших учасників, в тому числі і Скаржника, на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНСНОВАГРУПП" (ПП "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП") містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури у закупівлі UA-2021-04- 09-006446-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2021-04-09-006446-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП".
Дата розгляду скарги: 27.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.05.2021 09:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.06.2021 20:15
Дата виконання рішення Замовником: 16.06.2021 11:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Замовником.
Автор: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Володимир Корольов +380677781547 aliancenovagrup@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

звернення до замовника з вимогою щодо внесення змін

Номер: 190c37a75152419da28e384f6237ac91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-006446-a.a1
Назва: звернення до замовника з вимогою щодо внесення змін
Вимога:
Користуючись своїм правом не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 39830000-9 - Продукція для чищення (39831200-8 Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги) UA-2021-04-09-006446-a просимо внести зміни документації додаток Тендер Концентрований універсальний мийний засіб Додаток 1 ТВ.doc Відповідно до Закону України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 27, ст.218) Цей Закон регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні. Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Визначення основних термінів і понять державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а у разі відсутності відповідних санітарних норм - в обгрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; санітарно-епідеміологічний висновок (далі СЕВ) – це разовий документ, виданий органами державної санітарно-епідеміологічної служби, що підтверджує безпеку для здоров'я та життя людини окремих видів товарів широкого вжитку (парфумерно-косметичних виробів, товарів дитячого асортименту, виробів побутового призначення тощо) на підставі результатів проведених санітарно-хімічних, токсикологічних, фізико-хімічних, радіологічних, мікробіологічних та інших досліджень; вимоги безпеки для здоров'я і життя людини - розроблені на основі медичної науки критерії, показники, гранично допустимі межі, санітарно-епідеміологічні нормативи, правила, норми, регламенти тощо (медичні вимоги щодо безпеки для здоров'я і життя людини), розроблення, обгрунтування, контроль і нагляд за якими відноситься виключно до медичної професійної компетенції; Розділ II ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ГРОМАДЯН, ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ І ОРГАНІЗАЦІЙ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САНІТАРНОГО ТА ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ Стаття 4. Права громадян Громадяни мають право на: безпечні для здоров'я і життя харчові продукти, питну воду, умови праці, навчання, виховання, побуту, відпочинку та навколишнє природне середовище; Стаття 7. Обов'язки підприємств, установ і організацій Підприємства, установи і організації зобов'язані: за пропозиціями посадових осіб державної санітарно-епідеміологічної служби розробляти і здійснювати санітарні та протиепідемічні заходи; у випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції; Стаття 20. Умови виховання та навчання Органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, власники і адміністрація навчально-виховних закладів та громадяни, які організують або здійснюють навчальні та виховні процеси, зобов'язані забезпечити для цього умови, що відповідають вимогам санітарних норм, здійснювати заходи, спрямовані на збереження і зміцнення здоров'я, гігієнічне виховання відповідних груп населення та вивчення ними основ гігієни. Режими навчання та виховання, навчально-трудове навантаження дітей і підлітків підлягають обов'язковому погодженню з відповідними органами державної санітарно-епідеміологічної служби. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно містить вираз "або еквівалент". Еквівалент жодним чином не має погіршувати технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені Замовником. Звертаємо Вашу увагу , що склад засобу містить спирт етиловий денатурований (етанол) , існує ризик що склад еквіваленту буде містити наприклад метиловий спирт (Зовнішня схожість, однаковий запах і схожі властивості метанолу роблять його таким, що важко відрізнити від етанолу. Це стає причиною випадкового отруєння). Метиловий спирт (метанол) – сильна отрута із запахом алкоголю. Використовується в хімічній промисловості як розчинник, у незамерзаючих рідинах для автомобільного скла, як добавка в паливо. В організм проникає через шкіру, дихальні й травні шляхи. Швидко вбирається і повільно виводиться. Його токсичність пов’язана з розпадом на формальдегід та мурашину кислоту. 10 мл викликають тяжке отруєння, 80-150 мл призводять до смерті. Всмоктуючись в шлунку практично моментально, він перетворюється в мурашину кислоту та формальдегід, які в невеликих концентраціях діють токсично на всі системи органів, знищуючи клітини, блокуючи їх роботу. Отрута завдає непоправної шкоди центральній нервовій системі, дихальним шляхам, слизовим оболонкам травних органів, органам зору. Навіть невелика доза здатна привести до серйозних проблем зі здоров’ям. Враховуючи усе зазначене вище для забезпечення принципу здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів на предмет закупівлі Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги для дитячих закладів просимо внести зміни документації додаток Тендер універсальний мийний засіб Додаток 1 ТВ.doc а саме: Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: 1. Підтвердити показники паспортом якості власника торгової марки або виробника у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2020 року; 2. Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів; 3. Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі (має бути підтверджена сфера застосування запропонованого товару в дитячих закладах); Враховуючи Закон України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, № 27, ст.218) Стаття 7. Обов'язки підприємств, установ і організацій Стаття 20. Умови виховання та навчання . Нова редакція Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: 1. Підтвердити показники паспортом якості власника торгової марки або виробника у складі пропозиції учасника, виданим не раніше 2020 року; 2. Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів; 3. Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі (має бути підтверджена сфера застосування запропонованого товару в дитячих закладах, а також відповідність встановленим медичним критеріям щодо безпеки\показникам: Відсутність шкірно-подразнювальної та алергенної властивості.)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що зауваження прийнято до уваги, в разі необхідності буде внесено зміни відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.04.2021 10:03