• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Рентгенівська плівка та хімічні реактиви для обробки плівки

Місцезнаходження замовника - м. Рівне, вул. Київська 60, 33027. Категорія - 3. Підприємства, установи, організації, Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 14:27 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a885149128d44b188d0369ea7d02ea7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005846-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24930000-2 – Фотохімікати (код НК 024:2019: 41008 – Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної проявки; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки в автоматичному режимі; 40979 – Медична рентгенівська плівка), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що Аналогів та еквівалентів не пропонувати, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ! Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що Аналогів та еквівалентів не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код ДК ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24930000-2 – Фотохімікати (код НК 024:2019: 41008 – Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної проявки; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки в автоматичному режимі; 40979 – Медична рентгенівська плівка). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення! Вивчивши дану вимогу щодо закупівлі згідно Коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 24930000-2 – Фотохімікати (код НК 024:2019: 41008 – Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки, для ручної проявки; 41009 - Хімічні реактиви для обробки рентгенівської плівки в автоматичному режимі; 40979 – Медична рентгенівська плівка) інформую, Вас, що Закон не зобов’язує Замовника при спрощеній закупівлі вказувати еквівалент або аналог. В разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Це прописано в частині 4 статті 14 Закону “у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників” . Необхідність посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) — замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
Статус вимоги: Відхилено