• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Робочі станції для структурних підрозділів та підвідомчих установ Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) у Харківській області

Торги не відбулися

174 166.63 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 741.67 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 14:27 - 21.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Помилкова дискваліфікація Учасника

Номер: a82b164145594c0f9c194250c7b2b41e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005832-a.a2
Назва: Помилкова дискваліфікація Учасника
Вимога:
Уважно вивчивши ПРОТОКОЛ про відхилення Учасника ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ», маємо де кілька зауважень. Один із пунктів невідповідності ви надаєте: «У порушення вимог Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасником не надано реквізити (адреси, перелік контактних осіб і телефонів) власного сервісного центру (центрів) в м. Харків або копії діючої угоди щодо надання таких послуг Учаснику іншою спеціалізованою організацією в м. Харків». Але в наданих нами документах, а саме Файл «Технічні характеристики UA-2021-04-09-005832-a», в листе вих №66 «ЛИСТ ПРО ВЛАСНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР», надаеться інформація про власний сервісний центр, який розташован в м. Харків. По друге: «У порушення вимог Додатку 5 до тендерної документації «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель)» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки, складеної в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи).» Але в файлі «Квалифікаційні критерії ст.16 -UA-2021-04-09-005832-a» в листі вих №6 «ЛИСТ ПРО ФІНАСОВУ СПРОМОЖНІСТЬ ТА АКТИВИ» , вказано, що «Даною довідкою, ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ», надає інформацію, що ми є малим підприємством, тому подаємо звітність лише раз у рік. Згідно фінансового звіту мікропідприємства, вартість чистих активів за попередній період складає 519,1 тис грн. Також ми надаємо Протокол №2 загальних зборів учасників ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» від 01.06.2019 року, згідно якого директору підприємства надаються право на здійснення правочини на суму 30000000 грн без урахування ПДВ, якщо вартість майна, робіт та послуг складає понад 50% чистих активів.» Оскільки предмет закупівлі складає 174 166,63 грн, що значно нижче 519,2/2=259 550 грн, але ми все ж надаємо протокол Протокол №2 загальних зборів учасників ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» від 01.06.2019 року, який надає право підписувати всі Договори на суму 30000000 грн без урахування ПДВ, який надан в файлі «Інші кваліфікаційні документи -UA-2021-04-09-005832-a». Також в цьому файли є довідки під №43 та 44 - -«Довідки про уповноважену особу» згідно яких уповноважується посадова особа підписувати Договори та тендерні пропозицію - директор Мухін Дмитро Володимирович, згідно уставних документів, а саме: Протокол № 1 загальних зборів учасників ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» від 06.03.2017 р, та Наказ № 1 про призначення на посаду, які теж надаються в в файлі «Інші квалифікаційні документи -UA-2021-04-09-005832-a». Тому просимо уважно ознайомитися з наданою інформацією, та виправити помилку
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Недійсна
Дата скасування: 28.04.2021 16:42
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 7558036b099c4efaa4df01c02f4e2b7a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005832-a.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Під час отримання товару спеціалісти Управління будуть перевіряти всі складові частини персональних комп'ютерів на відповідність технічним вимогам, які зазначені в Додатку № 4 тендерної документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютором. Крім того, продукція компанії «Майкрософт» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність. Більш детально про це на офіційній веб-сторінці:https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/hardware-pc-purchase. З огляду на вищезазначене, тендерний комітет не має обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено