• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція старого приміщення Комунального закладу Старовірівського ліцею Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, 10 в с.Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозицфії - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

12 257 326.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 122 573.26 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 14:06 - 23.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про визнання переможця та намір укласти договір

Номер: df4e11d6f7da41f59094f8e7bc83e130
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005214-a.a5
Назва: Скарга на рішення Замовника про визнання переможця та намір укласти договір
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визнання переможця та намір укласти договір
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.05.2021 20:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2021 17:46
Дата виконання рішення Замовником: 25.06.2021 09:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Відділу освіти,культури, молоді ті спорту Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області Протоколом №42 Т від 25 червня 2021р. ухвалив скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Єдність» переможцем процедури закупівлі - «Реконструкція старого приміщення Комунального закладу Старовірівського ліцею Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області за адресою: вул. Шкільна, 10 в с.Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи )
Автор: ТОВ ПАЛМАЗ ГРУП, Мазалов Анатолій Русланович +380508050286 palmazgroup@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо скасування рішення

Номер: d5a56c2f36b04c04bb6d32ce6bab5c95
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005214-a.a4
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем та укладення договору
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення Замовника про визнання переможця

Номер: 597f86e6e35e40c18aa762ea18f8881f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005214-a.a3
Назва: Вимога щодо скасування рішення Замовника про визнання переможця
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення Замовника про визнання переможця та намір укласти договір
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажилась Вимога
Дата скасування: 14.05.2021 18:45
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо скасування протоколу обрання переможця закупівлі

Номер: 7a74aabd761a4046ba3186cfea27305d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005214-a.c2
Назва: ВИМОГА щодо скасування протоколу обрання переможця закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо скасування протоколу обрання переможця закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно частини 2 статті 19 Конституції України «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Частиною 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» Ваша пропозиція не була розглянута під час проведення закупівлі, тому правові підстави для розгляду Вашої Вимоги відсутні, у зв’язку з тим, підстави для розгляду такої вимоги відсутні. В той же час у порядку загального роз’яснення про прийняте рішення повідомляємо, що при розгляді пропозиції ТОВ «Єдність» були встановлені деякі факти неточності поданої інформації про підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», про що було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Учасником – ТОВ «Єдність» було надано уточнену інформацію по поставлених питаннях протягом доби. З приводу деяких орфографічних та технічних помилок, які були допущені ТОВ «Єдність» при складанні тендерної пропозиції то вони при розгляді пропозиції були визнані як формальні, які не впливають на кваліфікацію Учасника. При розгляді пропозиції Тендерний комітет керувався ціною. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень.

Номер: 1b69dd007a9d467aa81879840f660bcc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-005214-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень.
Вимога:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з відомостями про присвоєний ідентифікаційний номер (РНОКПП) та серії і номеру паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору. Також у пункті 2 Розділу VI Тендерної документації зазначено, що учаснику необхідно надати в складі пропозиції копію документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору Ці вимоги є порушенням Закону України "Про захист персональних даних" та частини 2 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), оскільки: 1) замовник не зазначає з якою метою він збирає персональні дані; 2) замовник не повідомляє яким чином він буде зберігати персональні дані, які будуть оприлюднені в електронні системі закупівель у вільному доступі; 3) документи, що посвідчують особу надаються переможцем під час укладання договору. 2. У пункті 5 Розділу ІІІ Тендерної документації зазначені випадки, коли замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Зазначений пункт не відповідає положенням частини 1 статті 17 Закону. 3. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про якісні та кількісні характеристики робіт, які будуть проведені учасником із зазначенням терміну гарантійного обслуговування. Зазначена вище вимога є некоректною, оскільки предметом закупівлі є будівельні роботи, які не мають якісних характеристик та терміну обслуговування. Також частиною 10 статті 884 Цивільного кодексу України вже встановлено гарантій строк на будівельні роботи 10 років. 4. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку(и) державної служби статистики про середньоринкові ціни на всі будівельні матеріали, які будуть закуповуватися та зазначені у відомості ресурсів, видані уповноваженим органом не раніше дати оприлюднення оголошення. У разі, якщо державна служба статистики не веде облік середньоринкових цін на будівельні матеріали, надати оригінал відповіді уповноваженого органу виданий на ім’я учасника. Дата відповіді не повинна бути раньше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів на зазначену закупівлю. Ця вимога свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки строк подання тендерних пропозиції – 15 календарних днів, а строк розгляду запитів службою статистики відповідно до Закону України "Про звернення громадян" – 30 календарних днів. 5. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України), погодженим балансоутримувачем. Ця вимога є дискримінаційною та свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки: 1) в Тендерній документації відсутня інформація щодо балансоутримувача об'єкту будівництва; 2) замовник отримує інформацію про учасників до проведення електронного аукціону; 3) строк подання тендерних пропозиції – 15 календарних днів, а строк розгляду звернень відповідно до Закону України "Про звернення громадян" – 30 календарних днів. 6. Пункт 2 Розділу V Тендерної документації не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок". 7. Відповідно до пункту 1.2.2. Додатку 2 до Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен для підтвердження кваліфікації надати сканкопію посвідчення покрівельника та посвідчення про отримання ним необхідних знань та навичок безпечного ведення робіт на висоті. Зазначена вимога на відповідає законодавству України в сфері будівництва та охорони праці, оскільки: 1) посвідчень покрівельників не існує; 2) покрівельні роботи не належать до робіт на висоті; 3) посвідчення про отримання необхідних знань та навичок безпечного ведення робіт на висоті обов'язково отримують робітники, що працюють на канатних системах, що навішуються (промислові альпіністи) або на будівельних риштуваннях. 8. Пунктом 1.2.2. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено "На виконання вимог з охорони праці під час виконання електрозварювальних та газозварювальних робіт, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 966 від 19.12.2013 року надати сканкопію чинного протоколу вимірювання опору ізоляції зварювального апарату, який планується використовувати для виконання робіт відповідно до Технічного завдання". Ця вимога є некоректною, дискримінаційною та свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки: 1) положення Розділу V. "Вимоги охорони праці під час виконання зварювальних та вогневих робіт" наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013 № 966 "Про затвердження Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" стосується електрозварювальних установок та електрозварювальних постів, призначених для постійних електрозварювальних робіт; 2) відповідно до пункту 2.20. зазначеного вище наказу опір ізоляції обмоток зварювальних трансформаторів та перетворювачів струму слід вимірювати після усіх видів ремонту, але не рідше 1 разу на 12 місяців. В наказі відсутня вимога щодо вимірювання опору ізоляції зварювальних апаратів. 9. Пунктом 1.2.3. Додатку 2 до Тендерної документації встановлена обов’язкова наявність в штаті Учасника головного інженера (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та виконроба (з вищою освітою та досвідом роботи не менше 15 років). Ця вимога є дискримінаційною та свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки: 1) головний інженер – це посада, а не спеціальність. Вимога замовника щодо наявності у учасника певної посади є порушенням положень статті 6 Господарського кодексу України та є втручанням у господарську діяльність учасника; 2) роботи, які є предметом закупівлі, не мають складного або спеціалізованого характеру, об'єкт будівництва не належить до об'єктів зі значними наслідками (СС3). Вимога суперечить статті 43 Конституції України та статті 6 Господарського кодексу України. 10. Пунктом 1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), із зазначенням інформації про наявність не менше 3-ох договорів на виконання аналогічних робіт у закладах освіти, укладених за останній рік. Ця вимога є дискримінаційною та свідчить про намагання замовника застосувати певні корупційні схеми, оскільки: 1) будівельні норми та стандарти розповсюджуються на роботи, що виконуються на будь-яких об'єктах. Технологія виконання будівельних робіт в закладах освіти не відрізняється від технології виконання будівельних робіт на інших об'єктах, наприклад, у закладах охорони здоров'я. 2) відповідно до пункту 3 частини 1 статті 16 Закону замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій як наявність досвіду виконання аналогічного договору. Зазначена вимога суперечить Закону, оскільки вимагається не наявність досвіду виконання договорів, а наявність укладених за останній рік договорів. 11. Вимоги пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації не відповідають підставам для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення процедури закупівлі (UA-2021-04-09-005214-a), та положенням частини 1 статті 17 Закону. 12. У додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що гарантійний термін на роботи повинен складати не менше 5 (п’яти) років з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт. Це є порушенням частини 10 статті 884 Цивільного кодексу України, якої встановлено гарантій строк 10 років. Ураховуючи вище викладене, вимагаємо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та у сфері будівництва.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України. Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. Замовником визначено Додаток 8, у якому учасник підписує Лист-згоду на обробку даних. Учасники, можуть позначити ці документи як конфіденційними. 2. Пунк 5 розділу ІІІ Тендерної документації викладений Замовником з дотриманням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. З приводу гарантійного обслуговування замовником внесені зміни до ТД. 4. Відповідно до розділу 2 п. 2.1., 2.2. Порядку складання, подання та розгляду запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Державна служба статистики України та/або її територіальні органи затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 18.02.2013 N 140 Відповідь на запит надається Держстатом та/або його територіальним органом протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту (реєстрації службою діловодства).Служба діловодства реєструє запит і невідкладно передає його відповідальному підрозділу. 5. З метою дотримання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" учасник надає замовнику на погодження проєкт календарного графіку без зазначення свого найменування та вартісних показників. Сканкопія погодженого проєкту (підпис та печатка замовника) надається учасником в складі його тендерної пропозиції. 6. Замовником внесені зміни щодо до переліку формальних помилок затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 . 7. Згідно вимог Переліку робіт з підвищеною небезпекою (НПАОП 0.00-4.12-2005) затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 N 15 Пункт 97. Монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Для проведення зазначених робіт потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці. Згідно ст.18 ЗУ «Про охорону праці» абзац 6 «Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.» п.2.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці при виконанні робіт на висоті» передбачено, роботи на висоті – це роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання робіт є запобіжний пояс ПЛ або ПБ п.1.13 Працівники, які виконують роботу на висоті, зобов'язані: знати і виконувати вимоги цих Правил, інших нормативно-правових актів та інструкцій з охорони праці, що стосуються їх робіт чи професій; дбати про особисту безпеку, а також про безпеку оточуючих людей під час виконання будь-яких робіт; виконувати роботи із застосуванням касок, запобіжних поясів, інших засобів індивідуального та колективного захисту; проходити в установленому порядку медичний огляд. Тобто працівники, що виконують покрівельні роботи повинні мати кваліфікаційне посвідчення або стаж роботи покрівельником не менше 1 року та пройти навчання з безпечного виконання робіт на висоті згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці при виконанні робіт на висоті» та медичний огляд згідно Додатку 5 наказу МОЗ №246 від 21.05.2007. 8. Відповідно до Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ДНАОП 0.00-1.21-98) п. 6.7.24. Електроінструмент, розподільчі трансформатори безпеки та знижувальні трансформатори, перетворювачі частоти, захисно-вимикальні пристрої та кабелі-подовжувачі підлягають періодичній перевірці не рідше як 1 раз на 6 місяців. До періодичної перевірки входять: - зовнішній огляд; - перевірка роботи на холостому ході не менше 5 хв; - вимірювання опору ізоляції мегомметром на напругу 500 В протягом 1хв. за умови ввімкненого вимикача, в цьому разі опір ізоляції має бути не менше 1 MOm; - перевірка справності кола заземлення (для електроінструмента класу I). Пунктом 6.7.75. передбачено, що опір ізоляції обмоток зварювальних трансформаторів та перетворювачів струму слід вимірювати після усіх видів ремонту, але не рідше 1 разу на 12 місяців. Опір ізоляції обмоток трансформатора відносно корпуса та між обмотками має бути не менше 0,5 MOm. Опір ізоляції струмовідних частин зварювального кола (кабелі, електродотримачі) повинен бути не меншим 0,5 MOm. Під час введення в експлуатацію та після капітального ремонту ізоляція зварювальних трансформаторів має бути випробувана підвищеною напругою частотою 50 Гц протягом 1 хв; випробувальна напруга має відповідати значенням, зазначеним у таблиці 6.7.1. П.п. 6.7.76., 6.7.77. Результати вимірювання опору ізоляції та випробування ізоляції зварювальних трансформаторів та перетворювачів струму особа, яка проводила вимірювання чи випробування, повинна заносити у "Журнал обліку, перевірки та випробувань електроінструмента". На корпусі зварювального трансформатора чи перетворювача слід зазначити інвентарний номер, дату наступного вимірювання опору ізоляції та належність до цеху (дільниці та ін.). 9. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством .Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. 10. При розробці Тендерної документації Замовник керувався виключно нормами діючого Законодавства України, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Згідно з ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а також установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, керуючись принципами здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону. Враховуючи, що в Законі немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час розробки Тендерної документації Замовник, передусім, виходив з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Аналіз рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дозволяє говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників. За результатами аналізу веб-порталу Уповноваженого органу, prozorro.gov.ua, Замовником виявлено понад тисячі аналогічних торгів у Харківській області та у інших областях України, з виконанням саме цих робіт. Тому існує великий ринок, та кількість Учасників, що мають необхідний досвід, не обмежено.Замовник дотримується в своїй роботи всіх принципів публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. 11. Статтею 17 Закону передбачені підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, які є банкрутами, вчинили корупційні правопорушення, засуджені за злочини, вчинені з корисливих мотивів тощо. При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Щодо підстави, передбаченої пунктами 5, 6, 12, 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі. 12. Відповідно до ч. 1 ст. 884 . Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Замовником внесені відповідні зміни в ТД.
Статус вимоги: Задоволено