• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво спортивного залу та благоустрій території ЗОШ I-III ст. №1 по вул.Пушкіна Олександра, 23 в м.Мукачево

Категорія замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Вид забезпечення тендерних пропозицій - безвідклична, безумовна банківська гарантія зі строком дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 календарних днів з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у випадках, перерахованих згідно з ч.3 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі".Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається у випадках, перерахованих згідно з ч.4 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі".

Завершена

16 275 613.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 000.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 13:55 - 29.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо неправомірного визначення переможця закупівлі «Будівництво спортивного залу та благоустрій території ЗОШ I-III ст. №1 по вул.Пушкіна Олександра, 23 в м.Мукачево» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (Оголошення UA-2021-04-09-004904-a)

Номер: ba0c3824e3664e45902fdde5222e352a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-004904-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо неправомірного визначення переможця закупівлі «Будівництво спортивного залу та благоустрій території ЗОШ I-III ст. №1 по вул.Пушкіна Олександра, 23 в м.Мукачево» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (Оголошення UA-2021-04-09-004904-a)
Вимога:
Суть вимоги описана в прикріпленому документі
Вирішення: Управлінням будівництва та інфраструктури Мукачівської міської ради розглянуто Вашу Вимогу UA-2021-04-09-004904-a.b1 щодо неправомірного визначення переможця закупівлі «Будівництво спортивного залу та благоустрій території ЗОШ I-III ст. №1 по вул.Пушкіна Олександра, 23 в м. Мукачево» (код ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель) (Оголошення UA-2021-04-09-004904-a)» №1905/02 від 19.05.2021 року, повідомляємо наступне: 1. Стосовно наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «П.К. ПЛЮС М.» редакції Статуту, затвердженого рішенням засновника 05.07.2019 року. Замовник проводить розгляд пропозиції учасника, яка міститься в електронній системі закупівель та перевіряє актуальність наданої інформації на час її подання. Пропозиція учасника ТОВ «П.К. ПЛЮС М.» була подана 30 квітня 2021 року о 15:51 год. Інформація, яка містилася в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на час подання учасником тендерної пропозиції повністю відповідала наданим у складі пропозиції установчим документам (Статуту). Варто зазначити, що для отримання інформації стосовно актуальності інформації поданої у складі пропозиції і подальшого її аналізу необхідно проаналізувати «29. Дані про хронологію реєстраційних дій», інформацію про які можливо отримати шляхом замовлення Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search/paid-extract. Оскільки, інформація в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на час кваліфікації учасника повністю відповідала поданому у складі пропозиції Статуту, підстави для задоволення Вимоги Скаржника в даній частині відсутні. 2. Стосовно Гарантійного листа, наданого на виконання пункту 3-го «Інша інформація» Розділу 5-гоТендерної документації. Зі змісту Гарантійного листа №116 від 30.04.2021 р., наданого у складі пропозиції учасника ТОВ «П.К. ПЛЮС М.» вбачається, що останній дотримується норм чинного законодавства, перелік яких містися в умовах Тендерної документації з огляду на наступне: До учасника не застосовано норми Закону України «Про санкції», які передбачають застосування санкції з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, яка знаходиться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність. Учасник гарантує, що в процесі будівництва не буде використовувати товар, що поставляється з країни-агресора (зокрема Росії), що підтверджує дотримання вимог Постанови КМУ від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», згідно якої встановлена заборона на період тимчасової окупації поставки товарів (робіт, послуг) під всіма митними режимами з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію. Учасник не входить до переліку юридичних осіб до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкцій), перелік яких затверджено Указом Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Варто зазначити, що Рада національної безпеки і оборони України, щомісячно виносить рішення «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», які в подальшому затверджуються Указом Президента України, тому дотримання саме Указу Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 в подальшому не є актуальним. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вимоги Скаржника в даній частині відсутні. 3. Стосовно включення коштів на покриття ризиків. Частиною 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено: «Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за твердою договірною ціною, із врахуванням коштів на покриття ризиків у розмірі не більше 1,50 %, та з урахуванням кошторисної заробітної плати у розмірі не більше 13500,00 гривень відповідно до Рішення 70-ї сесії 7-го скликання Мукачівської міської ради № 1706 від 17.12.2019 «Про визначення розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів на 2020 рік». На виконання даної вимоги Тендерної документації Учасником, у складі тендерної пропозиції надано Кошторисні розрахунки, згідно яких: - договірна ціна є твердою; - кошти на покриття ризиків не перевищують 1,50 %, оскільки дорівнюють нулю; - кошторисна заробітна плата складає не більше 13 500,00 грн. Нормами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» чітко прописані вимоги до складання ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (п.6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Так, згідно п. 6.2.10, у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: - стадії проектування; - виду будівництва; - технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; - тривалості будівництва; - способів фінансування будівництва; - виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: за твердої договірної ціни - як правило, в розмірі не більш ніж 1,5%; за динамічної договірної ціни - як правило, не враховується. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об'єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Враховуючи вищенаведене, включення до кошторисних розрахунків ризиків є правом учасника, а не обов’язком, тому, підстави для задоволення Вимоги Скаржника в даній частині відсутні.
Статус вимоги: Відхилено