-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання паперу та канцелярських товарів.
1. Папір для ксероксу А4 - 240 упачок; 2. Папір для ксероксу А3 - 2 упачок; 3. Папір для факсу - 12 рулонів; 4. Канцелярська книга -8 штук; 5. Файл А4 - 280 штук; 6. Короб архівний - 40 штук; 7. Папка швидкозшивач - 200 штук; 8. Папка для паперів на зав'язках - 200 штук; 9. Папка для особових справ - 160 штук; 10. Папка-реєстратор - 20 штук.
Завершена
19 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2016 16:14 - 18.04.2016 18:30
Скарга
Залишено без розгляду
що до бюджета закупівлі UA-2016-04-13-000297-c
Номер:
d8d3e64dac374850bc013c4f41e0ac72
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-13-000297-c.b1
Назва:
що до бюджета закупівлі UA-2016-04-13-000297-c
Скарга:
Звертаемось до перевірки бюджета закупівлі. Можлива помилка в кількості поз.5 (Файли) - од. виміру штук файлів або упаковок файлів - 280 упаковок?
Пов'язані документи:
reviewers
- _27_UA-2016-04-13-000297-c.b1.pdf 14.05.2016 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2016 14:29
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.05.2016 16:27