ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95 та дизельне паливо)»
1) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг)), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
2) Вид та умови надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій передбачені пунктом 3.2 тендерної документації.
Завершена
22 779 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 115 000.00 UAH
Період оскарження:09.04.2021 12:39 - 15.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТД "САН ОЙЛ"
Номер:f902c7704de543edac36d67613f430e1
Пов'язана прекваліфікація:ТОВ "ТД "САН ОЙЛ"
Ідентифікатор запиту:UA-2021-04-09-003340-a.b1
Назва:Щодо неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ТД "САН ОЙЛ"
Вимога:
Вимога
щодо усунення порушення Замовника при прийнятті рішення про допущення до аукціону
Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (надалі за текстом – Замовник) 09.04.2021 оголошено закупівлю у формі відкритих торгів з публікацією на англійській мові, предмет закупівлі: ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95 та дизельне паливо)», ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-09-003340-a (надалі за текстом – Закупівля), очікувана вартість закупівлі 22 790 000,00 гривень.
Для участі в закупівлі свої тендерні пропозиції подали 4 учасники, в тому числі ТОВ «ТД «Сан Ойл» (надалі за текстом – Скаржник). За результатами розгляду тендерних пропозицій тендерну пропозицію Скаржника не допущено до аукціону. Підставою дискваліфікації, Замовником зазначено таке: «Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" відхиляється на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: відповідно до підпункту 4 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації «інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону надається учасником шляхом заповнення електронних полів електронної системи закупівель; спосіб подання інформації встановлений замовником в електронних полях електронної системи закупівель».
Учасник не надав інформації у спосіб, встановлений замовником в електронних полях електронної системи закупівель, а саме не надав документ у довільній формі на підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі: - відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону, що «суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів» ;
- відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 17 Закону, що «учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"». Враховуючи вищенаведене, Скаржник абсолютно не погоджується з прийнятим рішенням Замовника, вважає його таким, що грубо порушує його права та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на таке.
Дійсно, в тендерній документації містилася вимога щодо підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику в участі в процедурі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону. Звертаємо увагу Замовника, що Скаржником на виконання вимог Замовника, заповнено електронні поля та зазначена вся необхідна інформація.
Щодо непритягнення протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції".
Як вбачається з інформації, поданої в системі Prozorro, Скаржником зазначено інформацію, необхідну для того, щоб пересвідчитися в тому, що у Скаржника відсутні підстави для недопущення його до участі в закупівлі. Фактично, Замовник позбавлений можливості стверджувати, що не має достатньої інформації для прийняття рішення про недопущення Скаржника до аукціону. Тому підстава, визначена в протоколі розгляду тендерної пропозиції є абсолютно формалізованою та необґрунтованою. У зв’язку з чим, Скаржник вимагає її негайного усунення шляхом допущення Скаржника до аукціону.
Щодо незастосування санкції до учасника згідно із Законом України "Про санкції".
Як вбачається з інформації, поданої в системі Prozorro, Скаржником зазначено інформацію, необхідну для того, щоб пересвідчитися в тому, що у Скаржника відсутні підстави для недопущення його до участі в закупівлі. Фактично, Замовник позбавлений можливості стверджувати, що не має достатньої інформації для прийняття рішення про недопущення Скаржника до аукціону. Тому підстава, визначена в протоколі розгляду тендерної пропозиції є абсолютно формалізованою та необґрунтованою. У зв’язку з чим, Скаржник вимагає її негайного усунення шляхом допущення Скаржника до аукціону.
Звертаємо увагу Замовника, що в тендерній документації визначено перелік формальних помилок: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду». Фактично зазначений недолік зводиться до невідповідності форми з повним дотриманням належного змісту.
У зв’язку з вищенаведеним вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та допустити тендерну пропозицію Скаржника до аукціону. В іншому випадку Скаржник буде змушений звернутися до Органу оскарження та контролюючих органів для надання належної оцінки діям Замовника.
Вирішення:Шановний учаснику!
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" замовником встановлено, що учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства, оскільки учасник не надав документ у довільній формі на підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 4 та пункту 11 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам підпункту 4 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації та способу подання інформації, встановленого замовником в електронних полях електронної системи закупівель.
Якщо Ви вважаєте, що замовником було прийнято безпідставне рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції, Ви маєте право звернутися у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, до органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Враховуючи наведене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.