-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Природний газ
Завершена
1 375 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 755.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 755.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2017 12:31 - 10.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Вилучити вартысть транспортування або привести документацыю у выдповыднысть з чинним законодавством
Номер:
5196c964ffb3430996cdc19510dfec60
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-29-000720-b.c1
Назва:
Вилучити вартысть транспортування або привести документацыю у выдповыднысть з чинним законодавством
Вимога:
: Вважаємо що п.5 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016р. № 448/28578 не може бути застосований до даної закупівлі, тому що, замовником в оголошенні про закупівлю згідно п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016р. № 448/28578 встановлено лише один код ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо та не обумовлено код ДК 021:2015: 60300000-1 Послуги з транспортування трубопроводами. В разі якщо замовник має намір проводити закупівлю товарів та послуг він зобов’язаний в оголошенні про закупівлю зазначити обидва коди згідно державного класифікатору. Оскільки в даній закупівлі встановлено лише один код то вимога що до вартості цінової пропозиції повинна входити послуга з транспортування магістральними трубопроводами є не легітимною. Вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до норм чинного законодавства, та вилучити з тендерної документації слова що «до вартості пропозиції повинні входити послуги з транспортування магістральними трубопроводами». В разі якщо замовником не буде приведено документацію у відповілдність з чинним законодавством та не доповнено закупівлю ще одним кодом державного класифікатору або не вилучено вартість транспортування магістральними трубопроводами будемо змушені звернутись до антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2017 09:09
Вирішення:
Доброго дня! Тендерний комітет Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету уважно розглянув Ваші запитання та вимоги щодо невідповідності вимогам законодавства включення до ціни газу послуг з транспортування та повідомляє наступне.
Відповідно до положень ст. 9 Закону України "Про ринок природного газу" (зі змінами від 22.09.2016 р.) господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана зокрема, з постачанням природного газу провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. При цьому ліцензія на постачання природного газу видається НКРЕКП у встановленому порядку.
Згідно п.32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII визначено, що «товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів».
Абзац 2 п.1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 р. за N 448/28578 передбачає, що «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.».
Відповідно до п.1 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р. №2496: "1. Підставою для постачання природного газу є: - наявність у споживача, об'єкт якого підключений до газорозподільної системи договору розподілу природного газу , укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС коду як суб'єкту ринку природного газу."
Об'єкти Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету підключені до газорозподільної системи та Оператором ГРМ присвоєно ЕІС-код: №56XS00000DPIR008.
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 19 Закону України від 09.04.2015 № 329-VIII «Про ринок природного газу» - «суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем».
Відповідно до пункту 39 статті 1 зазначеного Закону, суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач.
Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи.
У відповідності до ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем.
Крім того, положення Кодексу газотранспортної системи, який затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. № 2493 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 р. за N 1378/27823 передбачають, що замовник послуги транспортування (в тому числі й постачальник) може замовляти таку послугу для своїх споживачів. Зокрема, у випадку, якщо споживачі замовника послуги транспортування розраховуються з ним через поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, оплата замовника за послуги транспортування (у тому числі замовлення розподілу потужності) здійснюється з поточного рахунку зі спеціальним режимом використання замовника на поточний рахунок оператора газотранспортної системи кожного банківського дня згідно з алгоритмом розподілу коштів, затвердженим Регулятором. Тобто, розрахунки за послуги з транспортування здійснюються безпосередньо замовником таких послуг (згідно з алгоритмом розподілу коштів), а не його споживачами.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога щодо наявності в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з-поміж них.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2017 11:42
Підтвердження вирішення:
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога щодо наявності в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з-поміж них.
В зв'язку з тим, що Ви звернулись до електронної системи закупівель та ознайомились з нашою тендерною документацією запрошуємо Вас взяти участь в процедурі закупівлі.
Дякуємо за Вашу увагу.