-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Пісок
Завершена
265 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 325.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 11:35 - 21.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Номер:
1b0eca24d59c4b988f0faab2dd77fc87
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002871-c.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
09.04.2021р. на електронному майданчику державних і комерційних торгів Zakupki.Prom.ua було оприлюднено відомості про проведення КП «Богодухівжитло» виконкому Богодухівської міьскої ради (Замовник) закупівлі товару, а саме, піску гірського (Код ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі).
Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-09-006095-c.
Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-04-09-002871-c
23.04.2021р. ТОВ «Компресорна техніка» було подано необхідні документи (тендерна про-позиція) для участі у тендері. Отже, ТОВ «Компресорна техніка» є учасником публічної заку-півлі.
26.04.2021р. відбувся тендер, за результатами якого тендерним комітетом Замовника 28.04.2021р. було визначено переможцем учасника – фізична особа-підприємець Визір Дарія Миколаївна (далі – ФОП Визір Д.М.).
Відповідно до ч.1 ст.24 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), фізич-на/юридична особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюд-нення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
ТОВ «Компресорна техніка» вимагає усунути порушення, допущенні під час проведення тендеру, що призвело до незаконного визнання учасника торгів - ФОП Визір Д.М., переможцем відповідно до наступного.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведен-ня тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель надалі – Тендерна документація.
Як вбачається з переліку документів, завантажених ФОП Визір Д.М. в якості складових те-ндерної пропозиції, учасником, зокрема, завантажено скановану копію паспорту.
Згідно до п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної докумен-тації Замовника, усі скановані копії документів, які подаються Учасником, повинні бути засві-дчені уповноваженою особою Учасника, в порядку передбаченому тендерною документацією. При виготовлені сканованих копій документів, які подаються Учасником, повинно бути відт-ворено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу, з якого було виго-товлено відповідну скановану копію документу.
Проте, зі сканованої копії паспорту, розміщеної 22.04.2021р., вбачається порушення п.1 ро-зділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме, учасни-ком не завантажено 100% інформації, що містить паперовий носій цього документу.
Відзначимо, що 100% інформації, що містить паспорт у паперової формці, було завантаже-но учасником лише після дати проведення торгів – 28.04.2021р. Проте, як вбачається з докуме-нтів публічної закупівлі, Замовник під час кваліфікації пропозицій учасників торгів, не зверта-вся до учасника із вимогою про усунення такого порушення Тендерної документації, згідно із ч.9 ст.26. У звязку із чим такі дії учасника не мають значення для вирішення питання щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Крім того, відзначимо, що у складі тендерної пропозиції учасника наявний гарантійний лист, згідно якого учасник погоджується з умовами проекту договору, наведеному у Додатку 5 до Тендерної документації. Сканована копія проекту договору завантажена учасником до скла-ду тендерної пропозиції.
Згідно п.11.5 наведеного проекту договору, встановлено, що Продавець є платником податку на прибуток на загальних умовах.
Одночасно, 28.04.2021р. учасником було завантажено до документів скановану копію витя-гу з реєстру платників єдиного податку, згідно якого підтвержується, що учасник є платником єдиного податку (спрощена система оподаткування).
Отже, наведене, по-перше, свідчить про порушення учасником гарантій, наданих у гаран-тійному листі щодо погодження з умовами проекту договору, що є складовою тендерної про-позиції. Що призводить до викривлення відомостей, що містяться в тендерній пропозиції учас-ника. Та, по-друге, свідчить про неможливість виконання учасником умов наведеного догово-ру, оскільки учасник не є платником податку на прибуток на загальних умовах.
Крім того, відповідно до п.2.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної докумен-тації, яким врегульовані підстави, на яких Замовник може прийняти рішення про відмову Уча-снику в участі у процедурі закупівлі:
- при здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупів-лі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здій-снення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави дер-жавної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої засто-совано санкції згідно Закону України "Про санкції", у зв’язку з чим учасник надає у складі тен-дерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції).
- Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відзначимо, по-перше, що гарантійний лист учасника «Про дотримання Учасником норм чинного законодавства», не містить твердження про відсутність учасника у переліку осіб до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції). Згідно наведеного листа учасником лише зазначено про дотримання норм перелічених нормативних актів, що не є такою гарантією у розумінні Тендерної документації.
По-друге, згідно із п.13 ч.1 ст.17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
При цьому, відсутність або наявність заборгованості учасника із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) може бути належним чином встановлена лише за умови наявності у складі тендерної пропозиції довідки податкового органу про відсутність заборгованості.
Проте, така довідка у складі тендерної пропозиції учасником не надана, у звязку із чим Замовник, під час розгляду тендерних пропозицій, був позбавлений можливості встановити факт наявності чи відсутності заборгованості учасника із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що є порушенням вимог Тендерної документації та підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно п.13 ч.1 ст.17 Закону.
Відповідно до абзацу 1 ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інфор-мацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначен-ням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо наявні підстави, встановле-ні частиною першою статті 17 цього Закону; якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; якщо учасник закупівлі азначив у тендерній пропозиції недосто-вірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
За наявності наведених фактів та обставин ТОВ «Компресорна техніка», як учасник публі-чної закупівлі, вимагає усунити порушення, допущені під час проведення публічної закупівлі UA-2020-09-09-006095-c, шляхом скасування рішення тендерного комітету Замовника від 28.04.2021р. про визнання переможцем торгів ФОП Визір Д.М., та відхилення тендерної про-позиції ФОМ Визір Д.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Компр Техніка_Вимога_Богодухівжитло.PDF 30.04.2021 17:10
Дата подачі:
30.04.2021 17:10
Вирішення:
30.04.2021 о 17.10 КП «Богодухівжитло» виконкому Богодухівської міської ради (Замовник) закупівлі товару, а саме, піску (Код ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі). Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-04-09-002871-c, була отримана Вимога UA-2021-04-09-002871-c.c1 від ТОВ «КОМПРЕСОРНА ТЕХНІКА» щодо усунення порушення під час проведення тендеру, де було вказано посилання на закупівлю, а саме «піску гірського (Код ДК 021:2015:14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі). Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-09-006095-c.». Проте Замовником було оголошено закупівлю за ідентифікатором закупівлі - UA-2021-04-09-002871-c, предмет закупівлі «Пісок (14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі)». Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-Підприємець Визір Дарія Миколаївна були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які Учасник Фізична особа-Підприємець Визір Дарія Миколаївна виправив протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та надав скановану копію усіх сторінок паспорту 28 квітня 2021 року, яка містила 100% інформації, що містить паспорт у паперової формі. Сканкопія оригіналу паспорту, яка була надана Учасником ФОП Визір Д.М. 22 квітня 2021 року містила 100% інформації, що містить паспорт у паперовій формі і яка необхідна для участі в закупівлі. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Згідно статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Частиною четвертою статті 41 Закону встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених статтею 41 Закону. Ураховуючи викладене, у разі визначення замовником переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, між замовником та учасником укладається договір про закупівлю саме відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. При цьому згідно зі статтею 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Інформація, що учасник є платником єдиного податку (спрощена система оподаткування) не є істотними умовами. Крім того, відповідно до п.2.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, яким врегульовані підстави, на яких Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі: - при здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції", учасник надав гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) де зазначено про дотримання норм вищезазначених нормативних актів. Відповідно до п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам, установленим статтею 17 Закону в складі своєї тендерної пропозиції Учасник ФОП Визір Д.М. надав Довідку, де засвідчив про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Щодо Вашої вимоги про «документальне підтвердження відсутності або наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку податкового органу про відсутність заборгованості», проте відповідно до умов тендерної документації Учасник має надати довідку у довільній формі на підтвердження відсутності або наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження документу у електронну форму на підтвердження вимог до закупівлі. Учасник має надати довідку податкового органу про відсутність заборгованості зі сплати податків та інших обов’язкових платежів у разі визнання його переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено