• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охорона складів та адміністративного корпусу.

Торги не відбулися

736 553.76 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 7 290.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 11:23 - 23.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 40f2f12373734ac08ddba29c2e577ce3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-002522-a.b3
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2021 13:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2021 16:50
Дата виконання рішення Замовником: 09.07.2021 17:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЕКС ОХОРОНА ГРУП» переможцем процедури закупівлі. 2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАСТЕР-ЗАХИСТ». 3. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Внести відповідні зміни/корегування до тендерної документації та повторно оголосити процедуру закупівлі.
Автор: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Володимир Обломєй +380507221240 tov-master_zahust@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 6e206915fa6e4e49837284dc155415ce
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-002522-a.b2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Замовнику, чи не поясните, чому було дискваліфіковано пропозицію ТОВ "Мастер-захист", та при цьому жодних вимог про усунення порушення до нашого підприємства не було висунуто? Особливо, зважаючи на те, що всі підстави для відхилення є кваліфікаційними критеріями, то Вам слід звернути увагу на ч.16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі". Отже, чекаємо на вимогу про усунення невідповідностей або будемо звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Висловлюємо свою повагу та по суті порушених Вами питань повідомляємо наступне. Відповідно до роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зокрема, того що знаходиться за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=75635800-f094-4918-84ac-a065fabc9d36&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiK%E2%80%A6 «Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей… Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.», виправленню підлягають інформація та/або документи, що подані учасником у його тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових (тих, що були подані, але в новій редакції) документів. Зазначені підстави відхилення Вашої пропозиції не можуть бути усунені шляхом доповнення та/або викладення у новій редакції документів, наданих Вами у складі Вашої тендерної пропозиції. Усунення зазначених підстав відхилення Вашої пропозиції можливе лише шляхом запиту Замовником нових документів та доповненням ними Вашої пропозиції, що суперечить положенням частини 13 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.»
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ced71d57a1d240be893d0fa6398be777
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-002522-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
детально у файлі
Дата розгляду скарги: 05.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2021 11:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.05.2021 16:55
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2021 17:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації на закупівлю послуг «Охорона складів та адміністративного корпусу» за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги) 1. В Додатку 2 (ІНФОРМАЦІЯ* ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ) до тендерної документації примітку «** Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, який був укладений Учасником з державною організацією чи установою, органом місцевого самоврядування та/або комунальним підприємством та виконаний в повному обсязі, предметом закупівлі якого (договору) було надання послуг з охорони приміщень/будівель/споруд/окремих об’єктів.» викладено в новій редакції, а саме: «** Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, який був укладений Учасником та виконаний в повному обсязі, предметом закупівлі якого (договору) було надання послуг з охорони приміщень/будівель/споруд/окремих об’єктів.». 2. В Додатку 2 (ІНФОРМАЦІЯ* ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗГІДНО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ) до тендерної документації останній абзац «На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати Договори (з усіма додатками), зазначені в довідці, та акти наданих послуг, а також Учасник надає лист-відгук на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в договорі (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, який надається/зазначається у довідці). Даний лист-відгук повинен бути наданий Учаснику не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі додатком до якої є дана тендерна документація.» викладено в новій редакції, а саме: «На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати Договори (з усіма додатками), зазначені в довідці, та акти наданих послуг, а також Учасник надає лист-відгук на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в договорі (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, який надається/зазначається у довідці).». 3. Частина 1 (Кінцевий строк подання тендерної пропозиції.) розділу IV («ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ») тендерної документації викладено в новій редакції, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20.05 2021 року до 09 годин 00 хвилин. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.»
Автор: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Володимир Обломєй +380507221240 tov-master_zahust@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Неправомірна відміна торгів

Номер: 23c55a6a05274b63a068c4da9238956e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-002522-a.c4
Назва: Неправомірна відміна торгів
Скарга:
Детально у вкладенні
Дата розгляду скарги: 27.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.07.2021 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.07.2021 11:44
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2021 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Надіслати Скаржнику вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту: 1. Згідно п. 1.9 Додатку 2 до тендерної документації «1.9. Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про наявність у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років), які будуть задіяна для охорони об’єкта Замовника. На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати ветеринарний паспорт на собаку, виданий ветеринарним закладом, в якому зазначається вік собаки та про проведення протягом останніх 12-ти місяців (не раніше березня минулого року) щеплення проти сказу.». У складі пропозиції Учасником надано інформацію в довільній формі про наявність у Учасника не менше двох службових собак (не старше 6-ти років), які будуть задіяна для охорони об’єкта Замовника та на підтвердження даної вимоги Учасником надано ветеринарні паспорти: - UA 0371364 на собаку Рекс, віком 2 роки (дата народження 02.10.2018), яка належить Гайдуку Сергію, який (власник), згідно наданих Учасником документів, не має відношення до Учасника, а саме: власник собаки не є охоронником, якого Учасник планує залучати до надання послуг, які є предметом закупівлі (згідно наданої Учасником інформації, такими охоронниками є Мостицький Володимир, Опанасюк Володимир, Скульбеденко Сергій, Прус Федір, Прокопенко Віктор, Сметана Едуард) та не є директором чи засновником Учасника (згідно наданої Учасником інформації, директором та засновником є Обломєй Володимир); - UA 0371365 на собаку Лорд, віком 2 роки (дата народження 03.02.2019), яка належить Гуляєву Дмитру, який (власник), згідно наданих Учасником документів, не має відношення до Учасника, а саме: власник собаки не є охоронником, якого Учасник планує залучати до надання послуг, які є предметом закупівлі (згідно наданої Учасником інформації, такими охоронниками є Мостицький Володимир, Опанасюк Володимир, Скульбеденко Сергій, Прус Федір, Прокопенко Віктор, Сметана Едуард) та не є директором чи засновником Учасника (згідно наданої Учасником інформації, директором та засновником є Обломєй Володимир). Учасник повинен документально підтвердити, що зазначені ним службові собаки є саме його службовими собаками, тобто підтвердити наявність саме у Учасника службових собак. 2. Згідно п. 2.4 Додатку 2 до тендерної документації «2.4. Документи, що підтверджують відсутність в охоронників, зазначених у довідці, згідно з пунктом 2.1, обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видаються в установленому порядку і є дійсними на період не менше квітня-грудня поточного року.» У складі пропозиції Учасником надано медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників Мостицького Володимира Павловича, Опанасюка Володимира Івановича, Скульбеденко Сергія Васильовича, Сметани Едуарда Васильовича, які (довідки) є дійсними з 13.05.2021, тобто є дійсними на період, який є меншим за визначений в тендерній документації. Разом з тим, слід зазначити, що дана вимога тендерної документації цієї закупівлі оскаржувалася Учасником (ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ» (ЄДРПОУ 43199888)) та згідно частини четвертої рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.05.2021 № 9809-р/пк-пз було встановлено, що «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Учасник повинен надати документи, що підтверджують відсутність в охоронників, зазначених у довідці, згідно з пунктом 2.1, обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, які видаються в установленому порядку і є дійсними на період не менше квітня-грудня поточного року. 3. Згідно частини 3 Додатку 2 до тендерної документації «Учасник надає довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів** (не менше двох) за період з 2019 по 2020 роки, складену в довільній формі із зазначенням… На підтвердження даної інформації, Учасник повинен надати Договори (з усіма додатками)… (** Аналогічним договором у цій тендерній документації вважається договір, який був укладений Учасником та виконаний в повному обсязі, предметом закупівлі якого (договору) було надання послуг з охорони приміщень/будівель/споруд/окремих об’єктів.)». У складі пропозиції Учасником надано 2 договори, як аналогічні, один з яких Договір від 01.05.2020 № 1628.А (про надання послуг щодо підтримання порядку та здійснення контрольно-перепускного режиму) предметом якого є «надання послуг щодо підтримання порядку, здійснення контрольно-перепускного режиму на Об’єкті Замовника та охорони майна…». Учасник повинен надати підтвердження, що зазначений договір є аналогічним у розумінні тендерної документації до даної закупівлі.
Автор: ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", Володимир Обломєй +380507221240 tov-master_zahust@ukr.net