-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг , в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. категорія Замовника: згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" .
Завершена
3 263 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 318.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 318.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2021 11:09 - 22.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Дискримінаційні дії Замовника щодо Учасника тендерної закупівлі, незаконна дискваліфікація Учасника, неправомірне безпідставне відхилення пропозиції Учасника та необґрунтоване визначення переможця.
Номер:
3778e736468e40a9ae2791742f0295bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002360-a.a4
Назва:
Дискримінаційні дії Замовника щодо Учасника тендерної закупівлі, незаконна дискваліфікація Учасника, неправомірне безпідставне відхилення пропозиції Учасника та необґрунтоване визначення переможця.
Скарга:
Cкарга на скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор’євої Олени Володимирівни, зобов’язання повернення ФОП Григор’єва Олена Володимирівна на повторну кваліфікацію, зобов’язання надання 24 години на усунення невідповідностей, зобов’язання скасування рішення про визнання переможцем КП «Благоустрій» Охтирської міської ради, зобов’язання прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Григор’єва Олена Володимирівна. Скарга з додатками додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга місто.PDF 19.05.2021 16:16
- Відповідь ДП ПРОЗОРРО від 13.05.21 (4).pdf 19.05.2021 16:16
- Лист 1_06-3-1587 (2) (6).pdf 19.05.2021 16:16
- рішення від 21.05.2021 № 11154 + лист Замовнику.pdf 21.05.2021 14:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.06.2021 №10069.pdf 03.06.2021 10:17
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2021 №13237.pdf 14.06.2021 15:56
- рішення від 11.06.2021 №13237.pdf 16.06.2021 17:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2021 17:49
Дата розгляду скарги:
01.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2021 14:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2021 17:41
Скарга
Скасована
Дискримінаційні дії Замовника щодо Учасника тендерної закупівлі, незаконна дискваліфікація Учасника, неправомірне безпідставне відхилення пропозиції Учасника та необґрунтоване визначення переможця.
Номер:
4c4fbf49f60c4a11888ea7a8dddeaee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002360-a.c3
Назва:
Дискримінаційні дії Замовника щодо Учасника тендерної закупівлі, незаконна дискваліфікація Учасника, неправомірне безпідставне відхилення пропозиції Учасника та необґрунтоване визначення переможця.
Скарга:
Cкарга на скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор’євої Олени Володимирівни, зобов’язання повернення ФОП Григор’єва Олена Володимирівна на повторну кваліфікацію, зобов’язання надання 24 години на усунення невідповідностей, зобов’язання скасування рішення про визнання переможцем КП «Благоустрій» Охтирської міської ради, зобов’язання прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Григор’єва Олена Володимирівна. Скарга з додатками додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ (послуги з прибирання та підмітання вулиць) (2).docx 15.05.2021 15:14
- Відповідь ДП ПРОЗОРРО від 13.05.21 (2).pdf 15.05.2021 15:14
- Лист 1_06-3-1587 (2) (4).pdf 15.05.2021 15:14
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.05.2021 16:17
Скарга
Скасована
Дискримінаційні дії Замовника щодо Учасника тендерної закупівлі, незаконна дискваліфікація Учасника, неправомірне безпідставне відхилення пропозиції Учасника та необґрунтоване визначення переможця.
Номер:
474e2f61b4104e119d30ad862dbb4c94
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002360-a.c2
Назва:
Дискримінаційні дії Замовника щодо Учасника тендерної закупівлі, незаконна дискваліфікація Учасника, неправомірне безпідставне відхилення пропозиції Учасника та необґрунтоване визначення переможця.
Скарга:
Cкарга на скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор’євої Олени Володимирівни, зобов’язання повернення ФОП Григор’єва Олена Володимирівна на повторну кваліфікацію, зобов’язання надання 24 години на усунення невідповідностей, зобов’язання скасування рішення про визнання переможцем КП «Благоустрій» Охтирської міської ради, зобов’язання прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Григор’єва Олена Володимирівна. Скарга з додатками додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ (послуги з прибирання та підмітання вулиць) (2).docx 15.05.2021 15:14
- Відповідь ДП ПРОЗОРРО від 13.05.21 (2).pdf 15.05.2021 15:14
- Лист 1_06-3-1587 (2) (4).pdf 15.05.2021 15:14
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.05.2021 16:18
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції та повернути в закупівлю, оскільки Замовником вказана причина не є об’єктивною та законною.
Номер:
60ef0db5047d42b286fedb334fd7b1e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-09-002360-a.c1
Назва:
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції та повернути в закупівлю, оскільки Замовником вказана причина не є об’єктивною та законною.
Вимога:
Вельмишановний Замовник (Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради) в особі Голови тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради Дамова Євгена Олександровича!
Вами було дискваліфіковано пропозицію Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу) з причини (цитуємо дослівно) – «як таку що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника, відповідно до законодавства».
Своїми необ’єктивними упередженими діями відносно пропозиції Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни Ви порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 31 ч.2 «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність)» Вами як Замовником НЕ ЗАЗНАЧЕНО ЧІТКО, в чому невідповідність та якому пункту тендерної документації не відповідає пропозиція Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни. ВИМАГАЄМО надати ЧІТКІ роз’яснення ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ.
2. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначено, що «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» - Вами як Замовником НЕ БУЛО розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і позбавлено учасника права на виправлення невідповідності протягом 24 годин. ВИМАГАЄМО не позбавляти права учасника на усунення невідповідностей.
3. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 5 ч. 1 підпукт 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - Ви як Замовник необ’єктивно оцінили пропозицію Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни, тому що тендерна пропозиція Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни відповідає умовам тендерної документації. ВИМАГАЄМО об’єктивно оцінити пропозицію Учасника ФОП Григор»євої Олени Володимирівни та інших учасників.
Протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 05.05.2021р. 11:30 тендерну пропозицію ФОП Григор»євої Олени Володимирівни за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу) відхилено. В протоколі наявне обговорення щодо накладення електронного підпису та його перевірки на сайті ЦЗО, зокрема, що на вказаному сайті відображається інформація по типу підпису «Удосконалений». Інші зауваження при розгляді тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни на засіданні тендерного комітету були відсутні.
Причиною відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни безпосередньо на авторизованому електронному майданчику зазначено: «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам», що не узгоджується зі змістом опублікованого протоколу тендерного комітету.
Прийняте рішення про відхилення пропозиції не відповідає вимогам діючого законодавства України та Тендерній документації за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу) з наступних підстав:
Пунктом 8 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підстава для відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни є формальною (несуттєвою) та не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції. Крім того, наявне недотримання замовником положень Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації стосовно надання учаснику процедури закупівлі 24 години на виправлення, на думку тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради наявних невідповідностей в інформації тендерної пропозиції, що свідчить про упереджене ставлення до учасника закупівлі і наявність домовленостей з комунальним підприємством, якому неодноразово надавались переваги при укладенні договорів, навіть шляхом ділення суми закупівлі і уникнення конкурентних закупівель.
Крім того, в Тендерній документації визначалось, що Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify
В Тендерній документації зазначено, що під час перевірки КЕП повинні відображатися назва Учасника, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі частини1 статті 31 Закону.
В протоколі засідання тендерного комітету управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради від 05.05.2021р. 11:30, до речі без номеру, вказано, що під час перевірки КЕП на https://czo.gov.ua/verify відображається назва учасника - ФОП Григор»єва Олена Володимирівна. В даній Тендерній документації не передбачалась інформація по типу підпису, а тому відповідно до умов Тендерної документації по вказаній закупівлі відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Григор»євої Олени Володимирівни.
Більше того, в Законі України «Про електронні довірчі послуги» у пункті 23 частини 1 статті 1 чітко прописано, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. З огляду на тлумачення Закону УЕП це той самий КЕП. Єдина відмінність кваліфікованого електронного підпису від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами, якщо інше не передбачено тендерною документацією Замовника.
В раховуючи викладене ВИМАГАЄМО об’єктивно оцінити нашу пропозицію (ФОП Григор»єва Олена Володимирівна) і повернути ФОП Григор»єва Олена Володимирівна в закупівлю. Згідно з ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні» « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» - Учасник ФОП Григор»єва Олена Володимирівна вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про причину дискваліфікації та звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності її пропозиції умовам тендерної документації та повернути ФОП Григор»єва Олена Володимирівна в закупівлю за ДК 021:2015:90610000-6 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (послуги з щоденного прибирання міста двірниками та спецтехнікою, утримання доріг міста, в т.ч. розчищення доріг від снігу, прибирання снігу).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2021 14:32
Вирішення:
Відповідно до частини 3 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо додаткову інформацію про причини невідповідностей пропозицій умовам тендерної документації : Замовником повторно розглянуто тендерну пропозицію учасника , в тендерній документації ( розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ) встановлено вимогу: Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
Відповідно до листа Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 березня 2021 року, в якому зазначено, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то на підставі листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.03.2021 року № 1/06-3-1587 такий підпис не може вважатись кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Григор'євої Олени Володимирівни не відповідає умовам тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція учасника відхиляється , відповідно до встановлених абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам, а саме: « якщо пропозиція містить хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа) учасник накладає кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію».
До переліку формальних помилок, які можуть бути усуненими дана умова вимог до тендерної документації не відноситься.( електронний підпис не є документом).
В системі "ПРОЗОРРО" є аналогічні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з якими ви можете ознайомитися ( наприклад :закупівля UA-2021-03-19-000315-c)
Статус вимоги:
Не задоволено