• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги екскаватора

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 11:01 - 23.04.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога до технічної частистини замовника

Номер: 965e42394ee548948256ccfcfa8b3f2a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-002024-c.c1
Назва: Вимога до технічної частистини замовника
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до пункту 6 Технічного завдання Додатку 2 Тендерної документації зазначено вимогу про те, що Техніка, яка буде задіяна для надання послуг екскаватора, повинна якісно і технічно відповідати технології надання вказаних послуг та наступним вимогам: рік випуску - не раніше 2001р., обʼєм двигуна - не менше 4760 см.куб. Інших вимог до технічних характеристик до екскаватора чомусь Уповноважена особа не зазначила, що є дуже дивним вибором технічних вимог до цієї закупівлі, а тому складається враження що ця закупівля складена під «свого» надавача послуг з «особливим екскаватором», бо Замовники прописують інші вимоги до екскаватора, які мають істотне значення для надання послуг з прокату обладнання з оператором для виконання земляних робіт, а саме: - об'єм переднього ковша - в м³; - об'єм заднього ковша - в м³; - глибина копання - в м; - колісне шасі. Тож, яке відношення до виконання земляних робіт має обʼєм двигуна екскаватора - не менше 4760 см.куб? Чим Замовник керувавсь при визначенні даної вимоги? Чим наприклад буде гірший КОЛІСНИЙ ЕКСКАВАТОР JCB JS145W з об’ємом двигуна 4329 м3, чи JCB 4CX з об’ємом двигуна 4400 м3 якими користуються Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» для виконання земляних робіт, невже такий трактор не зможе виконувати поставлену роботу Замовником?! Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури закупівель, де однією з ключових вимог до проведення закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного надавача послуг екскаватора, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Нами було проаналізовано ваші закупівлі щодо аналогічних послуг, і в більшості їх це були неконкурентні торги, тобто Замовник уникав конкурентних торгів. Наприклад, в закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-004201-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-004477-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-002380-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-005129-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-002361-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-008088-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-007791-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-002408-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-004201-c та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-29-008213-a Замовником чомусь не було передбачено обʼєм двигуна для екскаватора, була вимога: екскаватор мiсткiстю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобiлi-самоскиди. Ще дивним є те, що у всіх перелічених закупівлях приймав участь один учасник який був визнаний переможцем. Також він був переможцем у закупівлях без використання електронної системи. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Тож, на підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в пункт 6 Технічного завдання Додатку 2 Тендерної документації, яким передбачити обʼєм двигуна - не менше 4300 см.куб для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої тендерної пропозиції. Крім того, за результатами розгляду нашої вимоги залишаємо за собою звернутись до Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Прошу звернути Вашу увагу на те, що проаналізовані Вами закупівлі не є аналогічними до даної, оскільки за зазначеними номерами здійснювались закупівлі робіт, а не послуг. Технічні вимоги до даних закупівель було складено відповідно до кошторисної документації, яка пройшла державну експертизу. Зазначені закупівлі проводились шляхом спрощеної процедури в яких мав можливість приймати участь будь-хто. Щодо даної закупівлі, то вимоги до екскаватора буде уточнено шляхом внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено