• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху будівлі банно-прального комбінату державної установи "Райківецька виправна колонія (№78)" по вул.Паркова,9/1 в с. Райківці Хмельницького району Хмельницької області

Замовником вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%) Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

Завершена

916 125.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 580.63 UAH
Період оскарження: 09.04.2021 10:20 - 15.04.2021 16:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: 8d978db4d73a4b87a0400baeb8c7eaca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-001814-a.c3
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Згідно п. 10.3.1 оголошення про закупівлю учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням не менше трьох аналогічних договорів (з них не менше двох аналогічних договорів укладені з установами виконання покарань) які укладені в 2019-2020 роках. Вважаємо, що необхідність підтвердити досвід виконання аналогічних робіт саме в «установах виконання покарань» обмежує кількість можливих учасників закупівлі, відверто створює сприятливі умови закупівлі для обмеженого кола, або навіть – одного учасника, в зв´язку з чим вимагаємо скасувати зазначену вимогу як незаконну. 10.04.2021, 08:38 Дисримінація учасників Запитання щодо предмету закупівлі Капітальний ремонт даху будівлі ЧПНК з с Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Це є дискримінація учасників до новоутворених організацій п.4 ст. 5 Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії трьох виконаних аналогічних договорів, та щей у Вашій системі що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Для підтвердження спроможності вчасного виконання робіт учасник повинен надати оригінал гарантійного листа наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником профнастилу адресованого замовнику торгів про гарантію поставки профнастилу учаснику закупівлі вказаної у технічному завданні якості та кількості для виконання робіт з наданням завірених виробником сертифікатів відповідності/якості на запропонований товар На нашу думку це вже щось навіть прописати не можливо надати оригінал гарантійного листа наданого учаснику процедури закупівлі безпосереднім виробником профнастилу адресованого замовнику торгів про гарантію поставки профнастилу. По Вашому це потрібно приїхати на завод і вимагати від них листа та ще й Вам адресованого, а брати чи не брати їх товар ми ще не знаємо чи будемо. Таку вимогу в якому пункті Закону знайдено і Ви вимагаєте такі абсурдні речі . Учасник, в період уточнень, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або довідка огляду об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника. Ми з Донецької області нам обовязково приїжджати до Вас на оглядени , чи нам може буде достатньо те , що Ви подали на закупівлю, тим більш , що ми потім Вам будемо прописувати , що з усім з Вами згодні. Це простеньке перекриття даху , а з Ваших вимог виходить , що Ви будуєте атомну електростанцію. Так потрібно було ще прописати як в інших Замовників як прописують , сертифікати ІSO, спеціалістів еколога, двох пожарників один із них з дипломом Гардвардського універу. Вам потрібно було ще прописати , що подати три аналогічні договора , та ще і сертифікатом з держартехнагляду про здачу обєктів. При Ваших поданих вимогах не вказано , що договора повинні бути виконані із ціною не менше Вашої поданої ціни. Також можна було прописати ще , що потрібно 5 робітників та спеціаліста кошторисника обовязково принятим на роботу . Те , що ми Вам пишемо , це все доводить , що тільки не придумають Замовники , щоб надати роботу тільки тому , що потрібно , але ми Вам пояснимо , що в цих закупівлях не потрібно таких дивних вимог , Ви вправі не порушуючи Закон надати любому роботу кому самі рахуєте , за потрібне . Дана Вами закупівля не наказуєма згідно Закону так , що прибиріть не потрібні вимоги , а ми висновок уже зробили не йдемо на Вашу закупівлю, Ви нас не ждете… Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 4580,00грн до Замовника ще раз , бо не прописали , що воно Вам дає ця вимога (умова), що Ви нас весь час хочите на бабки кинути. Це в час пандемії Ви нас кидаєте на своїй закупівлі приблизно на 90тисяч гривень А якщо Ви все повикидаєте , то можна обійтись тільки на 5,0 тисячах , 1700грн – участь і 3000грн – кошторисник Просьба давайте жити дружно… Просьба повикидати не потрібні вимоги , щоб любий зміг бути учасником , як прописує Закон, живемо вже в демократичній європейській державі. З ПОВАГОЮ УЧАСНИК .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає за необхідне підтвердити досвід виконання аналогічних робіт саме в установах виконання покарань, оскільки, співробітники учасника, які вже працювали в колонії мають набуті навички правослухняної поведінки в охороняємій зоні, що забезпечать їх особисту безпеку, не вплинуть на оперативну обстановку та не порушать розпорядок дня установи (засуджених). Забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору передбачено ст. 25 та ст. 27 ЗУ "Про публічні закупівлі", тому їх розмір встановлений в межах закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про скасування протизаконної вимоги

Номер: db898d230fd9462ea4a9aa2209c16332
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-001814-a.a2
Назва: Про скасування протизаконної вимоги
Вимога:
Згідно п. 10.3.1 оголошення про закупівлю учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням не менше трьох аналогічних договорів (з них не менше двох аналогічних договорів укладені з установами виконання покарань) які укладені в 2019-2020 роках. Вважаємо, що необхідність підтвердити досвід виконання аналогічних робіт саме в «установах виконання покарань» обмежує кількість можливих учасників закупівлі, відверто створює сприятливі умови закупівлі для обмеженого кола, або навіть – одного учасника, в зв´язку з чим вимагаємо скасувати зазначену вимогу як незаконну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає за необхідне підтвердити досвід виконання аналогічних робіт саме в установах виконання покарань, оскільки, співробітники учасника, які вже працювали в колонії мають набуті навички правослухняної поведінки в охороняємій зоні, що забезпечать їх особисту безпеку, не вплинуть на оперативну обстановку та не порушать розпорядок дня установи (засуджених).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скасувати незаконну вимогу Щголошення

Номер: 9f2e8aab4bc54fff886319ca411e6190
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-09-001814-a.a1
Назва: Скасувати незаконну вимогу Щголошення
Вимога:
Доброго дня! Оголошення вимагає від учасників закупівлі підтвердити свій досвід наданням «…не менше двох аналогічних договорів (що) укладені з установами виконання покарань … які укладені в 2019-2020 роках…» Не зрозуміло, на якій підставі Замовних, в цілях оцінки досвіду виконання аналогічних робіт, виокремлює «установи виконання покарань». Вимагаємо вилучити із п. 10.3.1 Оголошення про закупівлю слова «(з них не менше двох аналогічних договорів укладені з установами виконання покарань)», як такі, що суперечать принципам конкурентності Закону про публічні закупівлі і спрямовані на створення переваг Учаснику, заздалегідь відомого Замовнику.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вважає за необхідне підтвердити досвід виконання аналогічних робіт саме в установах виконання покарань, оскільки, співробітники учасника, які вже працювали в колонії мають набуті навички правослухняної поведінки в охороняємій зоні, що забезпечать їх особисту безпеку, не вплинуть на оперативну обстановку та не порушать розпорядок дня установи (засуджених).
Статус вимоги: Відхилено