• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги дитячих таборів

Послуги щодо розміщення (проживання) та оздоровлення дітей у дитячому літньому таборі під час проведення навчально-тренувального збору з загальної фізичної підготовки 30+3чол. місце розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку в екологічно чистій зоні, поза межами великого населеного пункту Миколаївської області на узбережжі Чорного моря ;

Завершена

66 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 334.38 UAH
Період оскарження: 09.06.2017 00:16 - 14.06.2017 12:00
Вимога
Залишено без розгляду

ЗВЕРНЕННЯ ДО ЗАМОВНИКА

Номер: 24f2e1d4ecd14ae98ba5c077e27d6b4d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-09-000001-b.a5
Назва: ЗВЕРНЕННЯ ДО ЗАМОВНИКА
Вимога:
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФО-П Черниш Олександра Леонтіївна та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Остаточне рішення про визначення переможця, буде прийнято комітетом організації з конкурсних торгів, після попереднього огляду "Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Альбатрос". Куди направленний один із членів комітету організації для огляду та вирішення данного питання. Прохання надати контакті данні для зв'язку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ

Номер: 83a78603c6bb43db9b2c3024e77017de
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-09-000001-b.b4
Назва: ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ
Вимога:
Шановний представник Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи "Тріумф" жодних затягувань з нашого боку не було, а навпаки ми діяли тільки виключно у межах закону. В своїй документації Ви чітко відмежували час до якого повинні були бути надані необхідні документи, а саме 1 робочий день після проведення аукціону. Ми не мали змоги надати документи раніше, так як Ви заблокували надання документів до пропозиції о 23-00 19.06.2017 року. Документи надані у попередній скарзі у повному обємі, як того і вимагали умови документації, яку Ви ж самі і розробляли. Ми вимагаємо !!! долучити надані (у скарзі) нами документи до загальних документів, та переглянути рішення щодо визначення переможця. Якщо ж Ви порушите Закон України "Про публічні закупівлі", ми будемо вимушені звернутися до відповідних органів оскардження (АМК України та прокуратури) щодо неправомірних дій, що призвели до спотворення результатів торгів(тендерів) Хочимо нагадати ВАМ : Штрафи в системі публічних закупівель ProZorro За порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро передбачені штрафи, розмір яких залежить від конкретного порушення. Особи, до яких застосовується покарання в вигляді штрафу за недотримання процедур, передбачених системою публічних закупівель ProZorro — працівники, які безпосередньо здійснюють організацію та проведення процедур закупівель, тобто голова та члени Тендерного комітету та Уповноважені особи. За що у системі публічних закупівель ProZorro передбачені штрафи Адміністративним правопорушенням вважається недотримання Замовником процедур, визначених у наступних нормативно-правових актах: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року; 2. Наказ ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016. За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати. Хто здійснює контроль за здійсненням закупівель в електронній системі ProZorro та уповноважений накладати штрафи? Відповідно до п. 3 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України: - Рахункова палата; - Антимонопольний комітет України; - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державна фінансова інспекція України).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Остаточне рішення про визначення переможця, буде прийнято комітетом організації з конкурсних торгів, після попереднього огляду "Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Альбатрос". Куди направленний один із членів комітету організації для огляду та вирішення данного питання. Прохання надати контакті данні для зв'язку.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

НАДАНА ІНФОРМАЦІЯ

Номер: c63baa29de18415ea61d8d0bff2bb9a7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-09-000001-b.a3
Назва: НАДАНА ІНФОРМАЦІЯ
Вимога:
повна інформація надана не пізніше одного наступного дня після проведення аукціону. Посимо Вас звернути увагу на те, що учасник повністю відповідає умовам та технічному завданню щодо предмету закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Остаточне рішення про визначення переможця, буде прийнято комітетом організації з конкурсних торгів, після попереднього огляду "Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку "Альбатрос". Куди направленний один із членів комітету організації для огляду та вирішення данного питання. Прохання надати контакті данні для зв'язку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Документи додані

Номер: 0907abb9dc6c4800aa9acf9911405dab
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-09-000001-b.a2
Назва: Документи додані
Вимога:
документи, що вимагалися ТД додані в повному обсязі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У заявці замовника додана медико-технічна документація (додаток 2) де вказані вимоги щодо необхідності кваліфікації переможця. А саме:1. 1. Інформаційна довідка про призначення оздоровчого закладу, його опис та фотографії. 2. Калькуляція перебування на 1 дітодень та вартість на 10 днів. 3. Орієнтовний розпорядок дня на 7 календарних днів в оздоровчому сезоні 2017 року з визначенням індивідуальної та гурткової роботи з дітьми, 4. Копія Положення (Статуту) дитячого оздоровчого закладу. 5. Копії форми №318/0 «Акт приймання оздоровчого табору» за 2016 рік та за 2017 рік . 6. Підтверджуючий документ про внесення учасника до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. 7. Копію диплому про вищу освіту за профілем (охорона здоров’я, освіта, спорт, культура) керівника оздоровчого закладу. 8. Копії дипломів державного зразка про медичну освіту лікарів та медичних працівників, у тому числі педіатра, посвідчень про присвоєння (підтвердження) відповідної кваліфікаційної категорії за спеціальністю. 9. Довідка, надана в довільній формі про наявність методиста, вихователів., які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (зазначається кількість працівників, посада, спеціалізація, П.І.Б, стаж роботи). 10. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або витяг платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); 11. Копія повного витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,або сформовано в електронній формі у відповідності до законодавства . 12. Довідка в довільній формі щодо наявності та забезпеченні вимог, наведених в ДОДАТКУ № 1 «Медико-технічні вимоги» 13. Акт обстеження акваторії. 14. Акт пожежної безпеки. Переможець (Виконавець) за найнижчою ціною не надав жоден документ з вище перерахованих, окрім цінової пропозиції та гарантійного листа.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

ПОРУШЕННЯ З БОКУ ЗАМОВНИКА

Номер: f248fd4806b34e4a93e88016d208c621
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-09-000001-b.a1
Назва: ПОРУШЕННЯ З БОКУ ЗАМОВНИКА
Вимога:
Відповідно до додатку 2 Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 (одного) наступного робочого дня після аукціону надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи а тому, у учасника ФОП Черниш О Л. є час на подання відповідних документів. :Таке скоре рішення, щодо дискваліфікації учасника є нічим іншим, як спотворенням результатів торгів, що може переслідуватись по Закону. ФОП Черниш О.Л. вимагає!!! : 1. Прийняти до відома всі документи, які надасть учасник до кінця робочого дня 20.06.2017 року 2. надати обгрунтовану відповідь про причини відмови, а саме кожен пункт окремо зі ссилками на пункти Закону (відповідно до Закону України про публічні закупівлі" 3.Розглянути пропозицію, і якщо вона відповідає всим вимогам признати переможцем ФО-П Черниш О.Л. в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України та органів прокуратури
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановна ФОП Черниш Олександра Леонтіївна. Учасник (Виконавець), який подав пропозицію з найнижчою ціною та визначений програмою, як переможець повинен надати свої пропозиції з усіма документами, які були зазначені у медико - технічних вимогах (Додаток 2) та скан., копіями, під час реєстрації пропозицій або в найближчий термін після закінчення аукціону, а для цього було виділено достатньо часу (протягом дня). Також у медико – технічних вимогах чітко прописано: табір повинен мати: - власний вихід на узбережжя, розташування на І лінії від моря; - відстань до моря від дитячих корпусів до 100 м.; Заїзд має відбутися з 23.06.2017р. по 02.07.2017р., для підписання договору, після визначення переможця, має пройти період оскарження, а це, згідно Закону, три дні. То скажіть мені, будь ласка, скільки потрібно чекати, поки будуть надані відповідні документи, для того щоб уникнути навмисного затягування для підписання договору та завершення закупівлі.?
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2017 17:53
Підтвердження вирішення: Шановна ФОП Черниш Олександра Леонтіївна. Учасник (Виконавець), який подав пропозицію з найнижчою ціною та визначений програмою, як переможець повинен надати свої пропозиції з усіма документами, які були зазначені у медико - технічних вимогах (Додаток 2) та скан., копіями, під час реєстрації пропозицій або в найближчий термін після закінчення аукціону, а для цього було виділено достатньо часу (протягом дня). Також у медико – технічних вимогах чітко прописано: табір повинен мати: - власний вихід на узбережжя, розташування на І лінії від моря; - відстань до моря від дитячих корпусів до 100 м.; Заїзд має відбутися з 23.06.2017р. по 02.07.2017р., для підписання договору, після визначення переможця, має пройти період оскарження, а це, згідно Закону, три дні. То скажіть мені, будь ласка, скільки потрібно чекати, поки будуть надані відповідні документи, для того щоб уникнути навмисного затягування для підписання договору та завершення закупівлі.?
Задовільнена: Ні