-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт евакуаційного виходу з актової зали
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 17:54 - 14.04.2021 17:58
Вимога
Відхилено
Тендерна документація суперечить нормам чинного законодавства та містить протиріччя!
Номер:
3c719c767878466baca681a183d98de2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-008836-b.b1
Назва:
Тендерна документація суперечить нормам чинного законодавства та містить протиріччя!
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що Ваша тендерна документація а саме: ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі Капітальний ремонт евакуаційного виходу з актової зали в школі І-ІІІ ступенів
No218 Деснянського району міста Києва за адресою: м. Київ вул. Академіка Курчатова, 6-А (далі по тексту – Оголошення) з додатками до нього – містить протиріччя та суперечить нормам чинного законодавства.
1. П.1 Додатку 1 до Оголошення «Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акту та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з наданням експертного звіту (при необхідності)» - Доводимо до вашого відома що вищезгаданий стандарт має назву «Правила визначення вартості будівництва» і згідно до п.1. цього стандарту «Цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі - будівництво)» та «Цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.». Тобто Ваша вимога «виконує усі види робіт відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» не є обґрунтованою та містить протиріччя! Також просимо роз’яснити який саме експертний звіт вимагається п.1 Додатку 1 до Оголошення!
2. Просимо надати роз'яснення стосовно п.4. Додатку 2 Оголошення, а саме: "Аналітичні показники фінансового стану мають свідчати про ефективність використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу. " Якими методами та за якими критеріями будуть визначатися зазначенні показники, які значення показників будуть вважатися такими, що свідчать "про ефективність використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу"?
3. Просимо надати роз'яснення стосовно п.9 Додатку 2 Оголошення, а саме: "Оригінал довідки виданим компетентним державним органом про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків), виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців)." Який державний орган є компетентним видавати довідки про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків)? Чому дану довідку не можна надати від імені обслуговуючого банку (банків)?
4. Просимо надати роз'яснення стосовно п.12 Додатку 2 Оголошення. п.п. 12.1. - "наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі з дотриманням положень укладення аналогічного договору та вимог замовника згідно такого договору (копія договору та позитивного відгуку від замовника згідно виконання договору). " - про які "положення укладення аналогічного договору" та "вимог замовника згідно такого договору" йде мова? "Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) інформацію про виконання якого надана у складі тендерної пропозиції," - Про що тут мова? Про виконання якого позитивного відгуку Ви пишете?
"Також надати підтверджуючи документи виконання договору, документи що свідчать про оплату товару (платіжний документ). " - Документ про оплату якого ТОВАРУ потрібно надати?
І визначіться, будь ласка, що саме є "аналогічним договором" - договір з аналогічним предметом закупівлі, договір з виконання аналогічних робіт чи договір підряду з капітального ремонту або реконструкції об’єкту, який вказаний в Дефектному акті !!!!!???????? І що, при розгляді тендерних пропозицій, буде вважатися об'єктом: "евакуаційний вихід" чи "евакуаційний вихід з актової зали"?
5. П.14 Додатку 2 Оголошення суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме п.17 ч.4
6. Просимо надати роз'яснення стосовно п.26 Оголошення, а саме: " Учасники повинні підтвердити спроможність здійснити поставку будівельних матеріалів, що документально підтверджується договорами на поставку матеріалів, довідкою у довільній формі, яка містить інформацію про товаровиробника, країну походження матеріалів із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівельProZorro, та сертифікатами відповідності завірений постачальником."
На які саме матеріали має бути надана довідка із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro? До того ж доводимо до Вашого відома, що постачальники матеріалів, необхідних для виконання необхідних Вам робіт, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, не зобов'язанні здійснювати закупку матеріалів через електронну систему публічних закупівель ProZorro за умови ведення діяльності на промисловій чи комерційній основі та відсутності наступних ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. То ж просимо надати роз'яснення стосовно даної вимоги та обґрунтувати її з точки зору чинного законодавства!
7. П.28 Додатку 2 Оголошення «Гарантійний лист учасника який підтверджує надання замовнику протягом 18 (вісімнадцяти) календарних днів з дати укладення Договору експертизу кошторисів ремонтних робіт проведеною відповідною експертною організацією» Уточніть, будь ласка, що мається на увазі в даному пункті? Яким саме чином учасник має Вам надати експертизу?
8. в п.16 додатку 2 Оголошення Ви вимагаєте: "Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації" в п.35 додатку 2 Оголошення Ви вимагаєте: "Надати сертифікат кваліфікаційного інженера-проектувальника в частині кошторисної документації" "Кваліфікаційний інженер" - це теж саме, що й "сертифікований інженер"? Чи це різні поняття???? І що ж саме Ви вимагаєте: завірену копію чи скан-копію документу, з назвою якого Ви в двох пунктах так і не визначилися....? Чи то це кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера чи то це "сертифікат кваліфікаційного інженера"....
9. Роз'ясніть будь ласка вимогу щодо надання інженером-проектувальником в частині кошторисної документації страхових полісів у складі пропозиції. Згідно з нормативно-правовими актами чинного законодавства відповідного кваліфікаційного сертифіката достатньо для виконання відповідного виду робіт інженером-проектувальником в частині кошторисної документації . В зв'язку з чим ви їх вимагаєте?
На основі вищевикладеного ВИМАГАЄМО привести Вашу тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства та усунути в ній протиріччя!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 14.04.2021 17:12
- відповідь на скаргу 15.04.2021 14:32
Дата подачі:
14.04.2021 17:12
Вирішення:
Відповідь на скаргу по закупівлі
UA-2021-04-08-008836-b «Капітальний ремонт евакуаційного виходу з актової зали», що надійшла 14.04.2021 р.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону про публічні закупівлі замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази й технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно з частиною третьою статті 16 Закону про публічні закупівлі документи, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Згідно з частиною 8 статті 19 Господарського кодексу України, усі суб’єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс (крім громадян України, іноземців та осіб без громадянства, які провадять господарську діяльність і зареєстровані відповідно до закону як підприємці), зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно із законодавством. Правові засади складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV. Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їхніх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності, які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів відповідно до бюджетного законодавства. Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Фінансова звітність не є комерційною таємницею, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації». Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжну фінансову звітність складають за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансову звітність можна складати за інші періоди. Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Форму фінансової звітності встановлено Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», яке затверджено наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73. Фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складають на кінець останнього дня звітного періоду.
Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону про публічні закупівлі, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Аналітичні показники будуть аналізуватися порівняльниманалізом темпів зміни валюти балансу (підсумкове значення активу або пасиву); обсягу реалізації, величини прибутку.
Компетентний орган, який видає довідку зг. п. 9 Оголошення – Державна податкова служба України за місцем реєстрації учасника. Дана довідка надається для підтвердження відсутності заборгованості по кредитам у всіх банках де є відкриті рахунки учасника.
Відповідно до п. 26 Оголошення «Зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro, та сертифікатами відповідності завірений постачальником» мається на увазі, що довідка в довільній формі повинна бути адресована нам, як замовнику та містити номер оголошення нашої закупівлі. В довідці вказуються усі основні матеріали, які будуть використовуватися при виконанні даних робіт, для впевненості, що дані матеріали не підпадають під дію ЗУ «Про санкції».
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги Оголошення та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону про публічні закупівлі, та з дотриманням законодавства в цілому.
На всі запитання були надані пояснення.
Статус вимоги:
Відхилено