-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з капітального ремонту спеціального рухомого складу (дрезина ДГКу №2699)
детальніше див. тендерну документацію
Завершена
1 440 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2017 16:33 - 20.04.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про дискваліфікацію участника
Номер:
853359f886a84698a7bd9db17e99d5e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-08-000066-b.a3
Назва:
Скарга про дискваліфікацію участника
Скарга:
СКАРГА
08.04.2017 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено оголошення № 926893 (номер у ЦБД UA-2017-04-08-000066-b, ID у ЦБД 539730d4f8eb41cb80e8996f0378cc85) про проведення електронної закупівлі за процедурою відкритих торгів послуг з капітального ремонту спеціального рухомого складу (дрезина ДГКу № 2699), ДК 021:2015: 50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Замовник торгів – Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» (місцезнаходження: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, ідентифікаційний код 40081200). Очікувана вартість предмета закупівлі 1440000 грн.
Учасниками таких торгів стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» (ідентифікаційний код 33338873), Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «РАРИТЕТ» (ідентифікаційний код 24998523), Публічне акціонерне товариство «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ» (ідентифікаційний код 05509858), Товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ДНІПРОСПЕЦМАШ» (ідентифікаційний код 40828602).
За результатами торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» зроблено найнижчу цінову пропозицію – 1279980 грн., що на 160000 грн. менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Водночас 04.05.2017 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.05.2017 року № 52, відповідно до якого тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» відхилено на підставі статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не достатньо працівників відповідної кваліфікації для виконання послуг за предметом закупівлі, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не надавало аналогічні послуги з капітального ремонту спеціального рухомого складу.
З тих же підстав протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.05.2017 року № 58 відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «РАРИТЕТ».
18.05.2017 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.05.2017 року № 79, відповідно до якого переможцем торгів визнано Публічне акціонерне товариство «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ» та прийнято рішення про намір укласти з ним договір за предметом закупівлі.
Разом з тим зазначені рішення тендерного комітету є необгрунтованими і такими, що не відповідають фактичним обставинам та мають ознаки корупційного правопорушення, оскільки з формальних причин усувають від участі в тендері учасників, надавших нижчу цінову пропозицію, а згідно тендерної документації ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
По-перше, відповідно до підпунктів 2.2, 2.3 пункту 5 розділу 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації на закупівлю Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в якій зазначено: директор, бухгалтер, провідний інженер-технолог, слюсар з ремонту рухомого складу третього розряду, помічник машиніста електровозу, а також довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» аналогічних договорів, укладених з ДТГО «Львівська залізниця», ДП «Придніпровська залізниця», ДП «УПП УЗ», ДП «Управління промислових підприємств Державної адміністрації залізничного транспорту України», в тому числі щодо капітального ремонту частин і механізмів рухомого складу залізниці.
Надані довідки у повній мірі підтверджують відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: достатність працівників відповідної кваліфікації для виконання послуг за предметом закупівлі і виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» аналогічних договорів, що спростовує відповідний висновок тендерного комітету.
По-друге, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» мало намір залучити до надання послуг, передбачених предметом закупівлі, субпідрядника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС», яке має більший штат кваліфікованих працівників та більший досвід виконання аналогічних договорів, у зв’язку з чим у складі тендерної пропозиції надало лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» від 21.04.2017 року № 138, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» є офіційним представником Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» з надання послуг капітального ремонту спеціального рухомого складу для потреб підприємств залізничного транспорту України і останнє гарантує якість надання таких послуг, а також довідки в довільній формі про наявність у Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, та про досвід виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» аналогічних договорів.
По-третє, Публічне акціонерне товариство «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ», визнане переможцем торгів, так само мало намір залучити до надання послуг, передбачених предметом закупівлі, субпідрядників, що підтверджується наданою ним у складі тендерної пропозиції калькуляцією послуг.
При цьому загальна розрахункова вартість послуг сторонніх організацій, заявлена Публічним акціонерним товариством «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ», більш ніж у 3 рази вища аналогічної вартості, заявленої Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ».
Тобто Публічне акціонерне товариство «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ» мало намір залучити субпідрядників у значно більшому обсязі, ніж це планувало здійснити Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ».
Разом із тим, те, що стало формальною підставою відхилити тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» та Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «РАРИТЕТ», не завадило визнати переможцем торгів Публічне акціонерне товариство «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ».
З урахуванням викладено, а також того, що Закон України «Про публічні закупівлі» допускає, а тендерна документація замовника не забороняє залучення учасником торгів субпідрядників до виконання робіт/надання послуг, передбачених предметом закупівлі, відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з найнижчою ціною є незаконним і необґрунтованим.
Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, упередженість і незаконність прийнятого ним рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» та його дискримінацію як учасника таких торгів, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до частини 9 статті 18 закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, а за неможливості виправити допущені порушення – відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ», скасувати рішення про визнання переможцем торгів Публічного акціонерного товариства «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ» та про намір укласти з ним договір за предметом закупівлі, а також провести повторний розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з урахуванням інформації про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, керуючись положеннями статті 18 закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця»:
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ»;
- скасувати рішення про визнання переможцем торгів Публічного акціонерного товариства «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ» та про намір укласти з ним договір за предметом закупівлі;
- провести повторний розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з урахуванням інформації про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за даною скаргою, рішення про припинення розгляду даної скарги або рішення про залишення даної скарги без розгляду.
Додатки:
1. Докази справляння плати за подання скарги.
2. Копії протоколів розгляду тендерних пропозицій від 03.05.2017 року № 52, від 10.05.2017 року № 58, від 17.05.2017 року № 79.
3. Копія документації із закупівель.
4. Копії калькуляцій послуг Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» і Публічного акціонерного товариства «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ».
5. Копії витягів з ЄДР щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» і Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.05.2017 16:25
- Платіжне доручення.pdf 19.05.2017 16:25
- Копії протоколів розгляду.pdf 19.05.2017 16:25
- Тендерна документація.pdf 19.05.2017 16:25
- Калькуляція ТОВ ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ.pdf 19.05.2017 16:25
- Калькуляція ТОВ Металургтрансремонт.pdf 19.05.2017 16:25
- Розшифровки на КР ТОВ Металургтрансремонт.pdf 19.05.2017 16:25
- Витяг 23.03.2017 ДТД.pdf 19.05.2017 16:25
- Вытяг_03.03.17 ЛДС.pdf 19.05.2017 16:25
- рішення від 23.05.2017 № 3131+лист Замовнику.pdf 24.05.2017 23:47
- інформація про перенесення розгляду скарги UA-2017-04-08-000066-b.pdf 09.06.2017 19:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2017 №3731.pdf 14.06.2017 21:06
- Рішення від 12.06.2017 № 3731.pdf 16.06.2017 18:25
- 1. Довідка про наявність працівників відп1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf 06.06.2017 17:35
- 2. Довідка про аналогічні договори.pdf 06.06.2017 17:35
- 3. протокол 52.pdf 06.06.2017 17:35
- 4. протокол 58.pdf 06.06.2017 17:35
- 06.06.2017 Заперечення ПЮ-09-820.pdf 06.06.2017 17:36
- 1. ЗАПЕРЕЧЕННЯ-2.pdf 09.06.2017 17:09
- 2. КР 3-х шпиндельного гайковерта.pdf 09.06.2017 17:09
- 3. Придн.-Ремонт іншого устаткування р3. Придн.-Ремонт іншого устаткування роликів.pdf 09.06.2017 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2017 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2017 18:26
Вимога
Є відповідь
Додаток
Номер:
7b53c33b04314a9294ff832e1bfdfcfe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-08-000066-b.a2
Назва:
Додаток
Вимога:
Додаток
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 10.05.2017 13:38
- На_вимогу_926893.pdf 12.05.2017 18:53
Дата подачі:
10.05.2017 13:38
Вирішення:
На вимогу по тендеру № UA-2017-04-08-000066-b
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга Замовнику щодо дискваліфікації ТОВ "ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ"
Номер:
336aeb19f48c4a9cb0c99e0d84a69dc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-08-000066-b.c1
Назва:
Скарга Замовнику щодо дискваліфікації ТОВ "ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ"
Вимога:
08.04.2017 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено оголошення № 926893 (номер у ЦБД UA-2017-04-08-000066-b, ID у ЦБД 539730d4f8eb41cb80e8996f0378cc85) про проведення електронної закупівлі за процедурою відкритих торгів послуг з капітального ремонту спеціального рухомого складу (дрезина ДГКу № 2699), ДК 021:2015: 50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Замовник торгів – Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» (місцезнаходження: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19, ідентифікаційний код 40081200). Очікувана вартість предмета закупівлі 1440000 грн.
Учасниками таких торгів стали: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» (ідентифікаційний код 33338873), Товариство з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ «РАРИТЕТ» (ідентифікаційний код 24998523), Публічне акціонерне товариство «МЕТАЛУРГТРАНСРЕМОНТ» (ідентифікаційний код 05509858), Товариство з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ДНІПРОСПЕЦМАШ» (ідентифікаційний код 40828602).
За результатами торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» зроблено найнижчу цінову пропозицію – 1279980 грн., що на 160000 грн. менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
Водночас 04.05.2017 року на веб-порталі центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державних закупівель, https://prozorro.gov.ua та електронному майданчику https://smarttender.biz оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.05.2017 року № 52, відповідно до якого тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» відхилено на підставі статті 30 закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не достатньо працівників відповідної кваліфікації для виконання послуг за предметом закупівлі, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не надавало аналогічні послуги з капітального ремонту спеціального рухомого складу.
Разом з тим зазначене рішення тендерного комітету є необгрунтованим і таким, що не відповідає фактичним обставинам та з формальних причин усуває від участі в тендері учасника, надавшего найнижчу цінову пропозицію, а згідно тендерної документації ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції.
По-перше, відповідно до підпунктів 2.2, 2.3 пункту 5 розділу 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації на закупівлю Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в якій зазначено: директор, бухгалтер, провідний інженер-технолог, слюсар з ремонту рухомого складу третього розряду, помічник машиніста електровозу, а також довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» аналогічних договорів, укладених з ДТГО «Львівська залізниця», ДП «Придніпровська залізниця», ДП «УПП УЗ», ДП «Управління промислових підприємств Державної адміністрації залізничного транспорту України», в тому числі щодо капітального ремонту частин і механізмів рухомого складу залізниці.
Надані довідки у повній мірі підтверджують відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: достатність працівників відповідної кваліфікації для виконання послуг за предметом закупівлі і виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» аналогічних договорів, що спростовує відповідний висновок тендерного комітету.
По-друге, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» мало намір залучити до надання послуг, передбачених предметом закупівлі, субпідрядника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС», яке має більший штат кваліфікованих працівників та більший досвід виконання аналогічних договорів, у зв’язку з чим у складі тендерної пропозиції надало лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» від 21.04.2017 року № 138, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» є офіційним представником Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» з надання послуг капітального ремонту спеціального рухомого складу для потреб підприємств залізничного транспорту України і останнє гарантує якість надання таких послуг, а також довідки в довільній формі про наявність у Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, та про досвід виконання Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛОКОМОТИВ ДИЗЕЛЬ СЕРВІС» аналогічних договорів.
З урахуванням того, що Закон України «Про публічні закупівлі» допускає, а тендерна документація замовника не забороняє залучення учасником торгів субпідрядників до виконання робіт/надання послуг, передбачених предметом закупівлі, відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з найнижчою ціною є незаконним і необґрунтованим.
Зазначене в цілому свідчить про порушення замовником процедури закупівлі, незаконність прийнятого ним рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» та його дискримінацію як учасника таких торгів, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» у даній процедурі закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» можуть бути захищені шляхом зобов’язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» та провести повторний розгляд тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» з урахуванням інформації про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- На_вимогу_926893.pdf 12.05.2017 18:50
Дата подачі:
10.05.2017 12:25
Вирішення:
На вимогу № UA-2017-04-08-000066-b.c1:
1.1 В порушення п. п. 2.2 п. 5 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” надано довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в якій зазначено: директор, бухгалтер, провідний інженер - технолог та слюсар з ремонту рухомого складу третього розряду, він же помічник машиніста електровозу. Додатково надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації іншого підприємства, а саме ТОВ «Локомотив дизель сервіс», що свідчить про те, що у ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не достатньо працівників відповідної кваліфікації, тобто провідний інженер - технолог та слюсар з ремонту рухомого складу третього розряду не мають відповідної кваліфікації та фізичної можливості здійснення капітального ремонту дрезини ДГКу у встановлені терміни – не більше 90 календарних днів, з дня подачі в ремонт, але не пізніше 30.12.2017.
Таким чином:
- слюсар з ремонту рухомого складу третього розряду не має відповідної кваліфікації (розряду) для надання відповідних послуг при виконанні капітального ремонту ДГКу;
- у Вас відсутні відповідні фахівці, які зможуть забезпечити виконання якісного ремонту ДГКу (в наявності лише провідний інженер - технолог та слюсар з ремонту рухомого складу третього розряду);
- згідно Ваших розшифровок на калькуляції щодо капітального ремонту дрезини трудомісткість складає 4 287,74 нормо-годин, що при застосуванні навіть двох працівників: інженера-технолога та слюсаря (враховуючи 8-годинний робочий день) складатиме близько 268 робочих днів.
1.2 В порушення п. п. 2.3 п. 5 розділу 3 “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” надано довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів, яка свідчить проте, що ТОВ «ДНІПРОТРАНСДИЗЕЛЬ» не виконувало аналогічні послуги з капітального ремонту спеціального рухомого складу. У Вашій довідці про досвід виконання аналогічних договорів є ремонт обладнання інших об’єктів, навіть не дрезин і тим паче не аналогічних, а саме - капітальний ремонт дрезин типу ДГКу.
Додатково надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів іншого підприємства, а саме ТОВ «Локомотив дизель сервіс».
Таким чином:
Надана Вами довідка про виконання аналогічних договорів не являється переконливою.
2.1 В проекті договору - п. 1.3 Додаток №1 Тендерної документації зазначено, що виконавець зобов’язується надати передбачені договором послуги за рахунок власних сил та засобів. Таким чином Ваше звинувачення щодо незаконності і необґрунтованості можливості залучення учасником торгів субпідрядників до виконання робіт/надання послуг являється безпідставним.
На основі вищенаведеного можливо здійснити попередній висновок: Ваша вимога являється безпідставною, згідно даної процедури тендерним комітетом дотримано всі вимоги чинного законодавства України.
Просимо Вас в подальшому врахувати відповідний досвід.
Статус вимоги:
Відхилено