• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул. Калініна, 48а, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: пров. Калініна 1, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 6. Гуртожиток №1 ДВНЗ «ДДПУ» за адресою:, вул. Комунарів, 16, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 7. Навчальний корпус №3 з навчально-виробничими майстернями ДВНЗ «ДДПУ» за адресою: вул. Добровольського,1, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 8. Гуртожиток №2 ДВНЗ «ДДПУ» за адресою: вул. Університетська, 6, м. Слов’янськ, Донецька обл.; та отримання експертного звіту, код за ДК021:2015 - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування».

Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: Капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації; Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей" будівель Державного вищого навчального закладу «Донбаського державного педагогічного університету»: 1. Будівля навчального корпуса №1 за адресою: вул. Університетська, 12, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 2. Будівля гуртожитку №3 за адресою: вул. Батюка, 17, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 3. Спортивний корпус за адресою: вул. Калініна, 48а, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 4. Головний корпус №1 за адресою: вул. Батюка, 19, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 5. Навчальний корпус №2 за адресою: пров. Калініна 1, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 6. Гуртожиток №1 ДВНЗ «ДДПУ» за адресою:, вул. Комунарів, 16, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 7. Навчальний корпус №3 з навчально-виробничими майстернями ДВНЗ «ДДПУ» за адресою: вул. Добровольського,1, м. Слов’янськ, Донецька обл.; 8. Гуртожиток №2 ДВНЗ «ДДПУ» за адресою: вул. Університетська, 6, м. Слов’янськ, Донецька обл.; та отримання експертного звіту, код за ДК 021:2015 - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування».

Завершена

355 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.00 UAH
Період оскарження: 08.04.2021 16:44 - 14.04.2021 17:00
Вимога
Відхилено

Вимога про перегляд рішення про визначення переможця

Номер: 0258fe09a9ff40eeb17a3537b0b65c9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-006825-a.c5
Назва: Вимога про перегляд рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, перегляньте рішення про визначення переможця, адже пропозиція учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722) не зовсім відповідає вимогам замовника, а саме: Учасник, ТОВ «Проектна компанія АРКОН», надав довідку про досвіду виконання аналогічних договорів № 19/220221 від 22.02.2021, де вказано в пункті 3 реквізити договору з Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради ЄДРГІОУ: 40478970 та зазначається номер договору №22/10/19-145 від 23.10.2019р. На підтвердження наданої в довідці № 19/220221 від 22.02.2021 інформації учасник ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), надав договір у складі своєї пропозиції з Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради ЄДРГІОУ: 40478970 з номером договору №23/10/19-145 від 23.10.2019р. Тобто, це два різні договори. Таким чином, учасник ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), не дотримався вимог Замовника в розділі інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, критерій пункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, де зазначено: На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасником надається довідка у довільній формі. На підтвердження наданої в довідці відповідно до пп.3.1. інформації, учасник надає копії 3 (трьох) договорів у повному обсязі із всіма додатками що є його (їх) невід’ємною частиною, зазначеного (-их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копія документу (-ів), передбаченого (-их) умовами такого договору (акт приймання-передачі тощо), що підтверджує його виконання. Учасник ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), в своїй пропозиції не подав договоруз Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради ЄДРГІОУ: 40478970 з реквізитами договору №22/10/19-145 від 23.10.2019р.,який зазначив в довідці про досвід виконання аналогічних договорів № 19/220221 від 22.02.2021, чим саме порушив вимоги замовника про надання копій 3 (трьох) договорів у повному обсязі вказаних у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищезазначене, перегляньте рішення і не потрібно робити відписку про формальну помилку, тощо, адже є факт невідповідності учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), вимогам замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне: Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначеними в п. 3 Додатку №3 до оголошення встановлено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасником надається довідка у довільній формі. В довідці обов'язково зазначається: найменування, код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків контрагента (відповідно до статусу контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання. Під аналогічним договором розуміється договір щодо виконання послуг з інженерного проектування, перелік послуг (робіт) за яким містить роботи які є предметом даної закупівлі. На підтвердження наданої в довідці відповідно до пп.3.1. інформації, учасник надає копії 3 (трьох) договорів у повному обсязі із всіма додатками що є його (їх) невід’ємною частиною, зазначеного (-их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копія документу (-ів), передбаченого (-их) умовами такого договору (акт приймання-передачі тощо), що підтверджує його виконання. У складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано Довідку про досвіду виконання аналогічних договорів № 19/220221 від 22.02.2021 із зазначенням інформації про наявність аналогічних договорів. Відповідно до п. 3 даної довідки учасник зазначає інформацію про наявність договору з Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської за предметом Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт ДНЗ № 69 у м. Краматорськ по вул. Паркова буд. 69 Коригування». На підтвердження даної інформації та на виконання умов п. 3 оголошення у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано скан копію зазначеного договору, що в повній мірі відповідає вимогам оголошення, всі реквізити зазначеного договору співпадають з інформацією наданою в довідці № 19/220221 від 22.02.2021. Відповідно до п. 2, п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в № 710 від 15.04.2020р. встановлено, що до переліку формальних помилок віднесено помилку, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Формальна технічна помилка (описка) допущена в номері договору жодним чином не впливає на можливість виконання робіт, або на підтвердження наявності реального досвіду виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі, оскільки відповідно до п.3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Пропозиція ТОВ «ПК «АРКОН» містить саме документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного досвіду. Окрім цього відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно, рішення про визнання переможця процедури закупівлі було прийняте на підставі нормативно-правових актів у сфері закупівель, положень Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись основоположними принципами здійснення публічних закупiвель. Підстави у задоволені вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про перегляд рішення про визначення переможця

Номер: d82c63234e11418491411105b7c7dd89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-006825-a.c4
Назва: Вимога про перегляд рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, перегляньте рішення про визначення переможця, адже пропозиція учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722) не зовсім відповідає вимогам замовника, а саме: Учасник, ТОВ «Проектна компанія АРКОН», надав довідку про досвіду виконання аналогічних договорів № 19/220221 від 22.02.2021, де вказано в пункті 3 реквізити договору з Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради ЄДРГІОУ: 40478970 та зазначається номер договору №22/10/19-145 від 23.10.2019р. На підтвердження наданої в довідці № 19/220221 від 22.02.2021 інформації учасник ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), надав договір у складі своєї пропозиції з Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради ЄДРГІОУ: 40478970 з номером договору №23/10/19-145 від 23.10.2019р. Тобто, це два різні договори. Таким чином, учасник ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), не дотримався вимог Замовника в розділі інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, критерій пункт 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, де зазначено: На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасником надається довідка у довільній формі. На підтвердження наданої в довідці відповідно до пп.3.1. інформації, учасник надає копії 3 (трьох) договорів у повному обсязі із всіма додатками що є його (їх) невід’ємною частиною, зазначеного (-их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; копія документу (-ів), передбаченого (-их) умовами такого договору (акт приймання-передачі тощо), що підтверджує його виконання. Учасник ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), в своїй пропозиції не подав договоруз Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради ЄДРГІОУ: 40478970 з реквізитами договору №22/10/19-145 від 23.10.2019р.,який зазначив в довідці про досвід виконання аналогічних договорів № 19/220221 від 22.02.2021, чим саме порушив вимоги замовника про надання копій 3 (трьох) договорів у повному обсязі вказаних у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Враховуючи вищезазначене, перегляньте рішення і не потрібно робити відписку про формальну помилку, тощо, адже є факт невідповідності учасника ТОВ «Проектна компанія АРКОН» (40833722), вимогам замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: помилково створена
Дата скасування: 29.04.2021 13:10
Вимога
Залишено без розгляду

Не правомірне відхилення переможця

Номер: cfcaa469c7fb48a7bdcef22a08fd4516
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-006825-a.a3
Назва: Не правомірне відхилення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, ми не погоджуємося щодо прийнятого Вами рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ"! Надаємо роз’яснення щодо пунктів по яким нас відхилили, а саме: 1) У складі пропозиції Учасник має надати інформацію про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Обов’язково надається підтвердження ліцензійного програмного забезпечення для розрахунку проектно-вишукувальних робіт та документи що підтверджують право користування. Повідомляємо, що ми надали ліцензоване програмне забезпечення АВК -5, що має взаємодію в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Нами було надано ліцензований програмний комплекс АВК-5, що має в такі параметри: Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації з підсистемою ПД (ПД – це Проектний додаток) Дана підсистема ПД дозволяє проводити розрахунки проектно-вишукувальних робіт. Тому, ми не вбачаємо підстави для відхилення згідно цього пункту. 2) Відповідно до п.2 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен мати у штаті або наймати наступних фахівців: - Інженер-проектувальник у частині кошторисної документації - Інженер-проектувальник I категорії у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків CC2. Ми у своїй пропозиції надали фахівців згідно тендерної документації Замовника з наданням рівнозначного документа який підтверджує кваліфікацію фахівців, а саме: 1) Сертифікат: Серія АР №014472, зареєстрований у реєстрі атестованих осіб 14.06.2018 (Панченко Юлія Миколаївна) та Свідоцтво №00141, кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 006378 , З 02.04.2018 по 04.04.2018 Олендер Костянтин Едуардович. Ви посилаєтесь у своєму протоколі про відміну на те, що Олендер Костянтин Едуардович Інженер-проектувальник за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки у своєму свідоцтві та сертифікаті не має інформації про категорію працівника, а саме: інженер-проектувальник I категорії у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків CC2. Згідно цього повідомляємо, що сертифікати та свідоцтва Інженерів-проектувальників за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки видані до 2016 року не мали зазначень у сертифікатах та свідоцтвах щодо класу наслідків та категорії проектувальника, видані до 2106 року сертифікати на даних фахівців дають можливість на проектування класу наслідків СС1, СС2 та СС3. Ніяких вимог до закупівлі ми не порушили і надали у складі пропозиції відповідні документи які підтверджують кваліфікацію фахівців не порушуючи при цьому ЗУ «Про публічні закупівлі» 3) Згідно 3-ї вимоги щодо кошторисної документації надаємо пояснення: Наша кошторисна документація складена у відповідності форми № 2-П та згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Ми не порушили жодної вимоги щодо кошторисної документації наданої нами у пропозиції. Щодо підписантів, то кошторисну документації у пропозиції може підписувати Керівник організації. Не має жодних законодавчих актів, які б це забороняли! Якщо ви посилаєтеся на те, що керівник не повинен підписувати локальний кошторис, то надаєте на це підтвердження! У локальний кошторис ПДВ вноситься на підставі того, що ми є платниками ПДВ. Всі вимоги, що ви прописали згідно протоколу про відхилення щодо кошторисної частини стосується тієї кошторисної документації, що буде надана Учасником на підставі наданих послуг з актами наданих послуг по кожному об’єкту окремо. Тому, ваша вимога щодо відхилення по кошторисній частині є абсурдною! Згідно вищенаведених пояснень, ми не вбачаємо підстави для відхилення Учасника ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в даній закупівлі. Всі вищенаведені ваші пояснення для відхилення є дискредетацією нас як Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо наступне: У складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надано Довіку №15/04/2021/555-06 від 15.04.2021р. із зазначенням наявності Програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно- ресурсної документації з підсистемою ПД. При цьому на підтвердження наявності даного програмного комплексу у складі пропозиції надано файли : «Акт_рахунок_договір АВК-5.Копія» та «Акт_рахунок_договір АВК-5.Оригін.pdf». де міститься інформація про наявність в Учасника ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» програмного комплексу АВК-5 «Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації» з підсистемою ПІДРЯДНИК. Відповідно інформація надано в довідці та в документах, що підтверджують наявність ліцензійного програмного комплексу АВК-5 містить розбіжності. Таким чином, враховуючи інформацію надану у складі пропозиції та документальне підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення, пропозиція ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не містить інформацію про наявність ліцензійного програмного забезпечення для виконання робіт, що є предметом закупівлі та ліцензійного програмного забезпечення для розрахунку проектно-вишукувальних робіт. Умови оголошення чітко передбачають надання підтвердження наявності Інженера-проектувальник I категорії у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків CC2. У складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» відсутні будь які пояснення, щодо причин не надання зазначеного підтвердження. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Під час періоду уточнення в електронній системі закупівель відсутні зареєстровані звернення, щодо вимоги оголошення стосовно надання інформації про наявність в штаті Інженера-проектувальника I категорії у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків CC2. Додатково зазначаємо, що відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. «Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. Зміна № 8 до розділу 1 Керівники, професіонали, фахівці.» Передбачено розділ «Інженер-проектувальник» де передбачений чіткий розподіл категорій, та кваліфікаційних вимог до них, а саме: Провідний інженер-проектувальник Інженер-проектувальник І категорії: Інженер-проектувальник ІІ категорії Інженер-проектувальник При цьому відповідно до примітки встановлено, що до введення в дію цих кваліфікаційних вимог інженер-проектувальник, який в установленому законодавством порядку отримав кваліфікаційний сертифікат, може отримати категорію згідно з кваліфікаційними вимогами за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації. Ця вимога поширюється на спеціалізації: інженер-проектувальник з шуму, інженер-проектувальник з енергоефективності споруд, інженер-проектувальник з механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник автомобільних доріг, інженерпроектувальник з охорони здоров’я та навколишнього середовища, інженерпроектувальник з безпеки експлуатації споруд, інженер-проектувальник з пожежної безпеки. Враховуючи вищезазначене у складі пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» відсутня інформація, щодо наявності в штаті інженера-проектувальника I категорії у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків CC2. Згідно п. 1.1- 1.2 ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», який є Національним стандартом України ( далі по тексту – ДСТУ Б. Д.1.1- 7:2013): «1.1 Цей стандарт установлює основні правила визначення вартості проектних, вишукувальних та науково-проектних робіт на будівництво, а також експертизи проектної документації на будівництво об’єктів, що реалізуються на території України. 1.2 Цей стандарт застосовується для використання суб'єктами містобудування, які виконують проектні, вишукувальні, науково-проектні роботи та експертизу проектної документації на будівництво, або є замовниками цих робіт при розрахунку кошторисної вартості, пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, і носить обов’язковий характер для будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії.». Відповідно до Зміни №1 ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013 ( див. п.1.1-1.2 вище): Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.11.2015 № 290, чинний з 2016-01-01 сторінка 8: «Додаток Г. Виключити рядки «ПДВ», «Всього з урахуванням ПДВ», підпис «Керівник проектної організації»» та сторінка 9: «Після рядка «(найменування об'єкта будівництва, стадії проектування, виду робіт)» доповнити таким рядком «Найменування проектної (вишукувальної) організації___». Доповнити таблицю графою 2 «Перелік робіт, що виконуються». В рядку «Додаткова заробітна плата (відпустка)» виключити слово «(відпустка)». Рядки 6, 12, 13 виключити, в зв’язку з чим рядки 7-11 вважати 6-10. Рядок 7 викласти в такій редакції «7. Всього собівартість ((ряд.1+ряд.6),грн.». Рядок 8 викласти в такій редакції «8.Прибуток (за виключенням п.5), грн.». Рядок 10 викласти в такій редакції «10. Податки, збори, обов'язкові платежі (крім ПДВ), встановлені чинним законодавством і невраховані складовими у рядках 7 та 9, грн.». Слова «Вартість роботи(ряд.12+ряд.13)» замінити словами «Вартість роботи(ряд.7ряд.10)». Рядок «Керівник організації виключити». Тобто у кошторисах за формами №2-П та №3-П ПДВ та підпис керівника не ставиться, адже ці данні повинні бути у Зведеному кошторисі, згідно Додатка В ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013. Відсутній кошторис на Технічне обстеження об’єктів, що порушує пункт 3 Технічного Завдання «Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання послуг згідно цієї закупівлі, а також отримати інформацію, яка буде йому необхідна для виготовлення проектно-кошторисної документації; - особиста присутність проектувальника на об’єкті (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних)». Кошторис № 1 розрахований з порушенням п. 1 Додатка К ДСТУ - Б. Д.1.1-7:2013: «За умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, кошторисну вартість можливо визначити методом калькулювання витрат, виходячи з обґрунтованих розрахунків трудомісткості робіт та усіх елементів витрат шляхом складання кошторису за формою № 3-П (додаток Д)», тобто складання кошторисного розрахунку за формою 3-П при можливості визначення вартості проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж, є неприпустимим при наявності прямих розцінок. Учасник ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ мав надати розрахунок, згідно «Збірника цін на проектні роботи для будівництва», а також «Загальних вказівок по застосуванню збірника цін на проектні роботи для будівництва» із застосуванням відповідних коефіцієнтів. А саме Збірника цін на проектні роботи для будівництва Розділ 60 «Автоматичні установки пожежогасіння, пожежної та охоронної сигналізації». У свою чергу ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ знехтував вимогами ДСТУ - Б. Д.1.1-7:201 і надає розрахунок за формою 3-П виходячи з трудомісткості робіт та усередненого показника кошторисної вартості проектних та вишукувальних робіт в розрахунку на один людино-день. Враховуючи, вищезазначене підстави у задоволенні вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.04.2021 16:24
Вимога
Залишено без розгляду

Привести закупівлю до чинного законодавства

Номер: f5e9854018ef4477942c903ede95b6b8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-006825-a.b2
Назва: Привести закупівлю до чинного законодавства
Вимога:
Вказана закупівля виходить на тендер вже третій раз. Перших два рази закупівля проводилась без порушення законодавства, а саме Вид предмета закупівлі був – «Послуги» ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», але зараз в закупівлі Вид предмета закупівлі став «Роботи» - Виконання робіт з розробки проектної документації, ХОЧА В ДОГОВОРІ що надається додатком вказано код за ДК021:2015 - 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування», та наприкінці в назві закупівлі теж вказано ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування». Зрозуміло, що ця маніпуляція, здійснена щоб це стала допорогова закупівля і не було Аукціону, щоб учасники не мали можливості звернутись до органу оскарження, на оскарження вже відомого переможця вказаної закупівлі ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ". Вимагаємо скасувати вказану закупівлю, та провести її Аукціоном, так як це все ж Послуги з інженерного проектування а не Роботи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, на Вашу скаргу, відносно твердження, що інженерне проектування – це послуги, а не роботи, та з вимогою провести закупівлю аукціоном, повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі», а саме п. 27 ст. 1 чітко визначається що роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; Натомість, Законом України «Про публічні закупівлі», а саме п. 21 зазначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Виходячи з вищенаведеного, наш предмет договору виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту повністю відповідає нормам діючого законодавства, та не містить в жодному разі ніяких маніпуляцій з нашого боку, тому що процедура спрощеної закупівлі передбачає проведення електронного аукціону відповідно до ст. 30  Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.04.2021 11:40
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: db18517911234967a08fb9b266530d2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-08-006825-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог оголошення,що Учасникобов’язково надає у пропозиції наступні документи: "Підтверджуючі документи (сертифікат) встановленого зразка, щодо впровадження в Учасника системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) в сфері застосування «Проектування, монтаж та технічне обслуговування (огляд) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей»" Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників. Вимагаємо виключити з оголошення дині вимоги, як такі що є дискримінаційні, порушують права Учасників та не відповідають Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: стандарт системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) введений в дію у відповідності Наказу від 26.12.2019 № 502 Про прийняття та скасування національних стандартів», є чинним на території України та не має обмежень щодо сфери застосування. Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів відповідності систем є стандартними характеристиками та вимогами та в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Впровадження системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на сьогодняшній день є загальнодоступним і будь-яка компанія, має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідний сертифікат, за умови відповідності зазначеному стандарту. Таким чином, вимога щодо надання вищезазначеного сертифікату жодним чином не обмежує кількість потенційних Учасників та не створює дискримінаційних вимог. В той же час, наявність в учасників сертифікованої системи охорони здоров’я та безпеки праці підтверджує дотримання Учасником у своїй діяльності норм чинного стандарту, враховуючи значний обсяг робіт та стислий період надання послуг.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні