-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крупи різні
Поставка Товару здійснюється відповідно до дислокації об'єктів НАВС (додається). Кількість : Крупи різні 27 000 кг., в тому числі: Крупа пшенична (яра) - 3 000 кг; Крупа ячна - 3 000 кг. Крупа вівсяна (вівсяні пластівці «Геркулес» або еквівалент) - 2 000 кг. Крупа гречана ядерця - 7 000 кг. Крупа перлова - 3 000 кг. Крупа пшоно - 3 000 кг. Рис оброблений - 6 000 кг
Завершена
574 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 740.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2017 15:13 - 11.05.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
14093c1f3ce449d09d438577208e19ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-001605-b.c1
Назва:
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Колегії з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ".
Грубі порушення ст. 10, ст. 11, ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Дискваліфікація Учасника по формальним підставам.
ТОВ НВФ "Віконт", Житомирська обл., Черняхівський р-н, с. Новопіль, вул. Лесі Українки 5а, код ЄДРПОУ 20423276, директор Клинчук С.В. +38 (0412) 26-25-10, +38067 410 7136.
16.05.17 р. ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" був проведений тендер UA 2017-04-28-001605-b по закупівлі круп. 25.05.17 р. ТОВ НВФ "Віконт", як Учасника, було дискваліфіковано. Всі підстави відхилення, на мій погляд, формальні і не відповідають дійсності.
Так, Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ст. 11 п. 4, та власної тендерної документації Замовника, рішнення тендерного комітету оформлюється Протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні.
Згідно Закону ст. 10 та тендерної документації Замовника, оприлюднення інформації, а саме протоколу розгляду тендерної пропозиції, та інформації щодо відхилення, здійснюється протягом одного дня.
25.05.17 р. о 11:15, Замовник розмістив в системі папірець під назвою "Протокол розгляду тендерних пропозицій". Даний "протокол" не має ні дати, ні номеру, а найголовніше - не підписаний ЖОДНИМ із десяти членів та Головою тендерного комітету. В той же час 25.05.17 р. о 11:15 Замовник оприлюднює "протокол відхилення" без номеру, датований 23.05.17 р., де всі дружньо голосують "за", приймаються два рішення, відразу ж одне з них порушується (сроки оприлюднення), але цей "документ", як і попередній, не підписаний жодним членом тендерної комісії, в т.ч. і Головою. Таким чином, з даних оприлюднених документів можна зробити висновки, що ніяких засідань тендерного комітету не було (бо немає підписів), відповідно ніхто розглядом тендерних пропозицій не займався, а рішення, на мій погляд, приймала одна людина, або по вказівці однієї людини.
Хоча опубліковані "протоколи" не мають ніякої юридичної сили, я, як директор виробничого підприємства, 25.05.17 р. надіслав лист-пояснення на електронну адресу Замовника. У листі міститься детальне пояснення по кожному пункту відхилення тендерної пропозиції (лист-пояснення додається). Не зважаючи на це, мою тендерну пропозицію було відхилено, а переможцем визнано наступного учасника. Ці всі речі (прийняття одноосібного рішення, відхилення пропозиції з формальних підстав, затримка в строках оприлюднення), наводять на дуже сумні думки.
З метою запобігання значних перевитрат бюджетних коштів та враховуючи вищенаведене, прошу Комітет:
-прийняти скаргу до розгляду;
-визнати "протокол 7 визначення переможця крупи різні" від 26.05.17 р. без номеру, без підписів, та "протокол розгляду тендерних пропозицій крупи різні визначення переможця" без дати, без номеру, без підписів, оприлюднені 26.05.17р. о 17:15, як нікчемні, та скасувати рішення по них щодо визначення переможця.
-визнати "протокол 6 відхилення крупи" від 25.05.17р. без номеру, без підписів та "протокол розгляду тендерних пропозицій крупи різні відхилення", оприлюднені 25.05.17р. о 11:15 як нікчемні, та скасувати рішення по них щодо дискваліфікації ТОВ НВФ "Віконт".
-з метою захисту прав ТОВ НВФ "Віконт" на недискримінаційний підхід з боку Замовника, прошу розглянути тендерну пропозицію ТОВ НВФ "Віконт" з врахуванням листа-пояснення (Вих № 25/05 б від 25.05.17р.), та в разі відповідності тендерної пропозиції Учасника Закону України "Про публічні закупівлі", зобов'язати Замовника визнати переможцем ТОВ НВФ "Віконт" в даній закупівлі.
-при неможливості виправлення прийнятих рішень Замовника, прошу відмінити процедуру закупівлі.
До скарги додається:
1) лист-пояснення Вих № 25/05 б від 25.05.17р.
2) платіжне доручення № 106 від 01.06.17р.; сума 5000 грн 00 коп (П'ять тисяч грн. 00 коп.) за подання скарги згідно ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-пояснення Уточнений.pdf 02.06.2017 22:45
- платіжне доручення на подачу скарги.pdf 02.06.2017 22:45
- Лист пояснення по скарзі_крупи_06_06_2017.pdf 06.06.2017 23:16
- Протокол 6_відхилення_крупи_25_05_2017.pdf 06.06.2017 23:16
- Протокол_розгляду_тендерних_пропозицiй_крупи різні_відхилення_4.pdf 06.06.2017 23:16
- Лист_ПРОХАННЯ_наближення_строків_розгляду_скарги.pdf 12.06.2017 10:19
- Протокол 6_відхилення_крупи_25_05_2017.pdf 12.06.2017 10:19
- Протокол_розгляду_тендерних_пропозицiй_крупи різні_відхилення_4.pdf 12.06.2017 10:19
- Лист_пояснення_по_скарзі.pdf 12.06.2017 10:19
- Рішення від 07.06 №3569+ Лист Замовнику.pdf 08.06.2017 18:00
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2017 № 4084.pdf 22.06.2017 20:09
- Рішення від 22.06.2017 № 4084.pdf 29.06.2017 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2017 22:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.06.2017 14:25