-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні віконних блоків на металопластикові в учбових аудиторіях №207 та № 323 за адресою: вул. Миру,8, м. Бахмут, Донецька обл., 84500
Завершена
117 465.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 587.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 587.33 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 15:54 - 14.04.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не правомерное принятие победителя
Номер:
2aa09d4c3580492a8f8654648c8ca727
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-005221-a.a2
Назва:
Не правомерное принятие победителя
Вимога:
Победитель признан с грубыми нарушениями тендерной документации
Пов'язані документи:
Учасник
- 161909390931851.docx 22.04.2021 15:51
- Відповідь УО БКТІ, на вимогу(скаргу) від ФОП Лозинського В.С. 23.04.2021 08:59
Дата подачі:
22.04.2021 15:51
Вирішення:
Розглянувши вимогу ФОП Лозинського В.С. №1 від 22.04.2021р., повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до ч.3 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» 3. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Відповідно до тендерної документації Поточний ремонт по заміні віконних блоків на металопластикові в учбових аудиторіях №207 та № 323 за адресою: вул. Миру,8, м. Бахмут, Донецька обл., 84500 основним критерієм визначення переможця є ціна робіт.
Відповідно до ч.15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Законодавством визначено перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, зокрема зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Відповідно до п. 14.1 оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі передбачено, що замовник відхиляє пропозицію зокрема у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Переможцем було надано пояснювальну записку № 375 від 15.04.2021 року, відповідно до якої він особисто підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі.
Повідомляємо, що з наданої переможцем документації, а саме довідки № 381 від 15.04.2021р. про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, та наданих копій договорів вбачається, що переможцем виконувались аналогічні будівельні роботи, а саме заміна вікон, незважаючи на зазначення іншого коду державного класифікатора.
Також вивчивши надані переможцем сертифікати відповідності, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань та інші, надані переможцем документи, замовником не було виявлено фактичних, суттєвих недоліків та невідповідностей умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у зв’язку з чим Ваша скарга не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.04.2021 09:03
Вимога
Вирішена
незаконне рішення
Номер:
68f78b7b0b344ffd8112722647e2a3f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-005221-a.c1
Назва:
незаконне рішення
Вимога:
Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Держспоживстандарт України, Наказ № 28 від 01.02.2005 п. 14.25 – блоки віконні мають бути сертифіковані в Україні. Оскільки ДСТУ Б В.2.6-15:201 1, ДСТУ Б В.2.6-23:2009 втратили чинність відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ 1 НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ. СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 01.07.2020 року №145. 3 01.02.2021 року діє ДСТУ EN 14351-1:2020.
Виходячи з вище зазначеного наказу сертифікат на блоки віконні наданий ТОВ "ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП" не є дійсним, згідно чинного законодавства.
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення протоколу № 1/1 від 20.04.2021 р.
2. Дисваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП".
3. Визнати пропозицію ТОВ «ЗМПО Прогресс» переможцем, як таку що повністю відповідає вимогам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.04.2021 11:17
Дата подачі:
21.04.2021 11:17
Вирішення:
Розглянувши вимогу ТОВ «ЗМПО Прогрес», повідомляємо наступне:
З 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», відповідно до вимог якого проводилася обов’язкова сертифікація продукції. З 16 березня 2018 року також втратив чинність Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» (на який посилається скаржник).
Тобто, проведення сертифікації відповідності продукції підприємства на теперішній час є добровільною процедурою, обов’язковість отримання зазначеного сертифікату в Україні не встановлена жодним нормативно-правовим актом, а його відсутність не є порушенням.
Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Вимогою щодо надання Сертифікату відповідності учасники ставляться у різне становище в процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але є зрозумілим, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату відповідності не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні.
Таким чином, керуючись вищевикладеним, повідомляємо, що вимога щодо наявності Сертифікату відповідності є необґрунтованою та незаконною, у зв’язку з чим вашу скаргу не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні