-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту
послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту. Дивись технічну специфікацію (ТС)
Торги відмінено
812 499.17
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 062.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 062.50 UAH
Період оскарження:
22.06.2017 16:56 - 27.06.2017 17:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про внесення змін до інформації про закупівлю стосовно проекту договору
Номер:
305270afe1d1464bbd396e23695eb5d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-002325-b.a6
Назва:
Вимога про внесення змін до інформації про закупівлю стосовно проекту договору
Вимога:
Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення закупівель.
Зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Цей принцип передбачає надання учасникам закупівлі максимальної правдивої інформації щодо предмету закупівлі, в тому числі щодо умов договору між замовником та переможцем закупівлі.
Не зважаючи на допорогову процедуру закупівлі, вимога щодо тендерної документації стосується і цієї закупівлі.
Так, п.п. 7 п. 2 «Тендерна документація повинна містить» встановлює обов’язкову наявність проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
В порушення цієї вимоги, замовником надано лише відомості щодо деяких істотних умов договору, який ним буду запропоновано до підписання переможцю закупівлі.
Ці відомості не мають усіх істотних умов договору, та не є проектом договору (!), передбачені Цивільним Кодексом України, зокрема, відсутні права та обов’язкі сторін, відповідальність, порядок розрахунку, порядок приймання/передачі виконаних послуг тощо.
З урахуванням зазначеного, ВИМАГАЄМО
Внести зміни до інформації про закупівлю, та додати до неї проект договору про закупівлю, з зазначенням в ньому усіх істотних умов договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2017 14:34
Вимога
Без відповіді
відносно додатку до цінової пропозиції
Номер:
24f5b6108120427894d036572bea50cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-002325-b.b5
Назва:
відносно додатку до цінової пропозиції
Вимога:
Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт» розмістило інформацію про проведення закупівлі «послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту».
Серед документації замовник встановлює вимогу щодо надання переможцем оновленої (за результатом аукціону) цінової пропозиції та додаток до неї - розрахунок вартості цін, калькуляції і т.п.
Така вимога є неконкретизованою та незрозумілою по суті. Згідно Цінової пропозиції учасники закупівлі повинні надати вартісну пропозицію однієї послуги - Послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту. Зважаючи на те, що фактично, запит на одну послугу є об’днанням великої кількості окремих підпослуг з митного оформлення товару, контролю відвантаження товару, проведення переговорів з відправником, встановлення кодів товарів згідно УКТЗЕД та інше, замовник не встановив загальну кількість таких під послуг. Тобто, замовник не виділяє окремі послуги та не встановлює їх кількість.
В зв’язу з цим, стає незрозумілим що саме повинен надати в якості додатку до Цінової пропозиції переможець - розрахунок вартості ціни та/або калькуляцію, або «т.п.»? Не зрозуміло які самі відомості бажає отримати в такому додатку замовник.
Відсутність чіткого опису складу дотаку, відсутність в закупівельній документації зразку такого додатку може призвести до неоднозначного трактування учасниками та Замовником такої вимоги.
В зв’язку з цим, просимо встановити конкретний вид, структуру, назву додатку до Цінової пропозиції та надати її зразок, як це було зроблено зі зразком Цінової пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2017 14:27
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо встановлення форми додатку до Цінової пропозиції
Номер:
4bc9ca6bb6d04184a896908291abdd1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-002325-b.a4
Назва:
Вимога щодо встановлення форми додатку до Цінової пропозиції
Вимога:
Державним підприємством «Маріупольський морський торговельний порт» оприлюднено в системі PROZZORO інформацію про проведення закупівлі «послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту».
В зв’язку з тим, що Цінова пропозиція передбачає надання пропозиції з розрахунку 1 послуга, тобто розглядається Замовником як комплекс усіх послуг переможця, пов’язаних з предметом закупівлі, як одне ціле, замовником не конкретизуються обсяги послуг за кількістю відносно предмету закупівлі, стає незрозумілим що саме повинен надати в якості додатку до Цінової пропозиції переможець, бо розрахунок вартості ціни та калькуляція – це різні документи за своєю суттю, які відображають різні відомості.
Відповідно до вимог тендерної документації замовник вимагає надання переможцем, як додаток (зразок якого навіть відсутній у тендерній документації замовника) до цінової пропозиції розрахунок вартості цін, калькуляції і т.п. - ПРИЧОМУ ВЖЕ ПІСЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТОРГІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ФАКТИЧНОГО ПЕРЕМОЖЦЯ!
Та зокрема міститься припис що "..У разі якщо Кандидат в Переможці не може розрахувати загальну вартість пропозиції яка відповідає результатам аукціону, він повинен відкоригувати цінову пропозицію в бік зменшення, та додатково надати лист пояснення з обґрунтуванням підстав зміни цінової пропозиції..".
Виходячі з цього стає чітко зрозумілим, що замовник встановлює умови такі, що є спекулятивно-маніпулятивними та можливо містять ознаки корупційних дій і фактично залишає за собою імперативне право впливати на вартість послуг ВЖЕ ПІСЛЯ визначення переможця за конкретною пропозицією ціни!
Така вимога є незрозумілою по суті та така що суперечить Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», що закупівля здійснюється за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з цим, вимагаємо видалити та скасувати таку вимогу в цілому (текст з оригіналу тендерної документації замовника) у тендерній документації:
"...за винятком цінової пропозиції, а саме - надається цінова пропозиція, в паперовому вигляді, з зазначенням ціни за результатами аукціону та додатки до неї (розрахунок вартості цін, калькуляції і т.п.).
У разі якщо Кандидат в Переможці не може розрахувати загальну вартість пропозиції яка відповідає результатам аукціону, він повинен відкоригувати цінову пропозицію в бік зменшення, та додатково надати лист пояснення з обґрунтуванням підстав зміни цінової пропозиції."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2017 13:44
Вимога
Без відповіді
Щодо наявності відсутності прозорості та добросовістної конкуренції
Номер:
3177d45969834d30b95aa0a304bbbd8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-002325-b.a3
Назва:
Щодо наявності відсутності прозорості та добросовістної конкуренції
Вимога:
Відповідно до оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2017-06-22-002325-b проводиться допорогова закупівля послуг «ДК 021:2015: 79220000-2 Податкові послуги» «Послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту».
Виходячи з умов контракту на постачання обладнання, та опису окремої частини або частин предмета закупівлі, за своїм характером, метою і суттю здійснюєть закупівля "Комплексного супровіду Зовнішньо Економічної Діяльності та митного ощищення, що відносится до послуг митних брокерів.
Замовников зазначено, що закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015: 79220000-2 — Податкові послуги - що не відповідає дійсності тому які саме послуги планується придбати
Вважаємо проведення зазначеної закупівлі такою, що відбувається з порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушені права та законні інтереси потенційних учасників, з наступних підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) деякими із принципів державної закупівлі є: добросовісна конкуренція серед участників, відкритисть та прозористь на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога:
1) Скасувати, зазначений у тендері, код на закупівлю ДК 021:2015: 79220000-2 — Податкові послуги;
2) зазначити у тендері коди на на закупівлю послуг ДК 021-2015:
код 66133000-1 Послуги з митного оформлення та розмитнення
код 79223000-3 Послуги митних брокерів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2017 13:09
Вимога
Без відповіді
Про внесення змін в предмет закупівлі
Номер:
ea5288e8e0cb4336b8e3f05ddfd6f2ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-002325-b.b2
Назва:
Про внесення змін в предмет закупівлі
Вимога:
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Такі принципи встановлені ст. 3 цього Закону, серед яких – «запобігання корупційним діям і зловживанням». Наказом МЄРТ України від 17.03.2016 року № 454 встановлено Порядок визначення предмета закупівлі, який обов’язково зазначається в оголошенні про закупівлю.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Виходячи з сутті предмету закупівлі, назви предмету закупівлі вбачається з боку Замовника порушення вимоги щодо зазначення окрім коректного коду послуги її коректну і конкретну назву. Що може привести до звуження кола зацікавлених прийняти участь в закупівлі.
Так, Замовником закупівля заявлена, як 79220000-2 Податкові послуги (за ДК 021:2015). У той час, як предмет закупівлі («послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту»), опис технологічних вимог визначає що предметом закупівлі є послуги з митного оформлення товарів під час імпорту обладнання Замовником. Тобто, це не податкові послуги.
Єдиний закупівельний словник передбачає самостійні, окремі коди таких послуг, а саме:
• код 66133000-1 Послуги з митного оформлення та розмитнення
• код 79223000-3 Послуги митних брокерів
Аналіз проведення аналогічних закупівель щодо послуг з митного оформлення товарів підтверджує факт використання Замовником хибного кодування та відсутності конкретної назви послуги.
На підставі вищезазначеного, просимо внести зміни в предмет закупівлі, встановивши правильний код та опис предмету закупівлі, відповідно до ДК 021:2015.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2017 12:38
Вимога
Без відповіді
Щодо порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
34625c11489440a7bb432f000929eb46
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-22-002325-b.b1
Назва:
Щодо порушення вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ВИМОГА
щодо дискримінаційного характеру тендерної документації, зокрема в частині
кваліфікаційних критеріїв до учасників
Державним підприємством «Маріупольський морський торговельний порт» (надалі - Замовник), відповідно до оголошення в електронній системі публічних закупівель Prozorro UA-2017-06-22-002325-b проводиться допорогова закупівля послуг «ДК 021:2015: 79220000-2 Податкові послуги» «Послуги по комплексному супроводу поставки технологічного обладнання фірми ABROOK INС. згідно контракту №27-7/17/35 від «08» лютого 2017р. та його митного очищення. Для будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів на території Маріупольського порту».
Вважаємо проведення зазначеної закупівлі такою, що відбувається з порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушені права та законні інтереси потенційних учасників, з наступних підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) одним із принципів державної закупівлі є недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ти ж самі принципи покладені і в Наказі ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 щодо здійснення допорогових закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність,…запобігання корупційним діям і зловживанням.
Натомість, тендерна документація містить дискримінаційну умову серед кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору по розмитненню обладнання для морських технологічних зернових терміналів (п. 10 Технологічної специфікації).
Вважаємо така вимога є дискримінаційною, яка значно звужує коло потенційних Учасників та не відповідає принципам державних закупівель.
Відповідно до Інформативного листа щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель, виданого Мінекономрозвитку від 11.01.2014 року, стосовно порушень статті 22 Закону, Мінекономрозвитку нерідко в процесі здійснення моніторингу виявляє в документації конкурсних торгів встановлення дискримінаційних вимог, що призводять до зменшення кола потенційних учасників конкурсних торгів, зокрема встановлення обмежуючих вимог в частині господарської діяльності учасників, наприклад встановлення вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Встановлення такого кваліфікаційного критерію до учасників, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору по розмитненню обладнання для морських технологічних зернових терміналів, фактично є дискримінаційною вимогою та обмежує конкуренцію, адже встановлює необхідність підтвердження наявності досвіду постачання не аналогічного предмету закупівлі послуг, а виключно ідентичного.
Натомість, підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору була б наявність доказів постачання послуг митного брокера з митного оформлення промислового обладнання або митного оформлення товарів згідно угрупувань товарів за УКТЗЕД 84 та 85, що стосувалося б наявності досвіду роботи з такими товарами, до яких буде віднесення обладнання, що планується до ввезення на митну територію України. Адже аналогічними послугами до предмету даної процедури закупівлі є Послуги (відповідно до ДК 021:2015)
- за кодом 66133000-1 Послуги з митного оформлення та розмитнення
- за кодом 79223000-3 Послуги митних брокерів
щодо як раз опит з митного оформлення товарів, а не митного оформлення конкретного найменування товару.
Більше того, встановлення вказаного кваліфікаційного критерію до учасників є не зрозумілим з огляду законодавче врегулювання митної брокерської діяльності, яке не передбачає будь-якої спеціалізації щодо митного оформлення окремих товарів (обладнання, транспортних засобів тощо). А класифікація перевантажувальних комплексів за кодом УКТЗЕД 8428 не поділяє їх за сферою застосування. Тобто за одним й теж кодом УКТЗЕД здійснюється митне оформлення як перевантажувальних комплексів для зерна (як розташованого в порту, так й на суші), так й для овочів чи промислових цілей – вугілля, руди, гравію інше.
З огляду на те, що одним з принципів закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є добросовісна конкуренція серед учасників, а також максимальна економія та ефективність, в ТОВ «Компанія «Донбасзовнішсервіс» викликає суттєві підозри, що така вимога щодо досвіду з митного оформлення конкретного товару була прописана під певного учасника.
Також, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в своїй чисельній практиці, що стосувалася усунення дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію умов тендерної документації, неодноразово розглядала скарги на користь скаржника, визнаючи порушення ч.4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі». (Рішення №2003-р/пк-ск від 23.09.2016 року; Рішення №1999-р/пк-ск від 22.09.2016 року, Рішення №1996- р/пк-ск від 21.09.2016 року, Рішення №2068- р/пк-ск від 04.10.2016 року, Рішення №1924- р/пк-ск від 07.09.2016 року, інші рішення).
На підставі викладеного вище, керуючись статтями 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35
ВИМАГАЄМО
1. Усунути вимогу щодо підтвердження критерію досвіду виконання аналогічних договорів, виключно досвідом з розмитнення обладнання для морських технологічних зернових терміналів.
2. Встановити новий критерій підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, який не встановлює дискримінаційних умов учасникам.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2017 18:58