-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей у приміщеннях Майорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Біляївської міської ради Одеської області)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 15:11 - 04.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом № 42 від 18.05.2021 року
Номер:
a14dee7aa96b4c869a149462ab8baaef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-008014-b.c2
Назва:
Зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом № 42 від 18.05.2021 року
Скарга:
У Замовника - Управління освіти Біляївської міської ради були відсутні підстави для прийняття рішення про визначення переможцем закупівлі послуги в процедурі відкритих торгів UA-2021-04-08-008014-b, ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей у приміщеннях Майорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Біляївської міської ради Одеської області) ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» з тендерною пропозицією 479 990,00 грн. та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-04-08-008014-b, а тому таке рішення Замовника, оформлене протоколом № 42 від 18 травня 2021 року, підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 27.05.2021 15:58
- рішення від 31.05.2021 № 11915 + лист Замовнику.pdf 01.06.2021 11:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2021 № 13026.pdf 10.06.2021 17:40
- рішення від 09.06.2021 № 13026.pdf 14.06.2021 20:16
- АМКУ пояснення Майори.pdf 02.06.2021 11:40
- АМКУ пояснення Майори.docx 02.06.2021 11:40
- ПРОТОКОЛ № 65.pdf 15.06.2021 13:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2021 17:04
Дата розгляду скарги:
09.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.06.2021 11:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.06.2021 20:17
Дата виконання рішення Замовником:
15.06.2021 13:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно рішення Постійно діючої комісії АМКУ від 09.06.2021 року № 13026-р/пк-пз скасувати рішення (Протокол № 39 від 17.05.2021 року) про визнання переможцем закупівлі послуги в процедурі відкритих торгів UA-2021-04-08-008014-b, ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей у приміщеннях Майорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Біляївської міської ради Одеської області) ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» з тендерною пропозицією 479 990,00 грн. та надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме:
- відповідно до пункту 1 додатку 1 Документації для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно Таблиці № 1.
Таблиця 1 додатку 1 Документації містить встановлену форму довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази та передбачає наступну колонку , зокрема, "Рік випуску або термін експлуатації (років)".
У складі Пропозиції ПП «СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ» міститься:
- довідка про наявність обладнання від 23.04.2021 №1328/04/21, в якій відсутня інформація про рік випуску або термін експлуатації обладнання (1.1. Довідка про наявність мат.).
Вимога
Вирішена
Специфікація обладнання
Номер:
c1e6d2862dd8423dbe69d2ce89e0a627
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-008014-b.a1
Назва:
Специфікація обладнання
Вимога:
Шановний Замовнику, додайте до тендерної документації специфікацію обладнання яке буде монтуватися!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №14.pdf 14.04.2021 17:37
- Додаток 5 ТД Майори (змінена).docx 14.04.2021 17:37
- Довідка внесених змін №2.pdf 14.04.2021 17:37
Дата подачі:
14.04.2021 15:08
Вирішення:
Шановний Учасник торгів.
Замовником на Вашу вимогу внесено зміни до тендерної документації та надано в новій редакції Додаток 5 до ТД . Внесені зміни зазначені в Довідці змін №2.
Статус вимоги:
Задоволено