-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція теплової мережі КЗ «Дубенська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул.Фабрична, 6, м.Дубно
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Завершена
1 786 612.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 933.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 933.06 UAH
Період оскарження:
08.04.2021 14:57 - 22.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c3603c635a6d42c2a1f005652f0c532d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-007924-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" є учасником процедури відкритих торгів «Реконструкція теплової мережі КЗ «Дубенська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул.Фабрична, 6, м.Дубно» (номер закупівлі UA-2021-04-08-007924-b ).
Протоколом Замовника № 143 від 06.05.2021 р. пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" було відхилено на підставі ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" уважно вивчило текст Протоколу № 143 від 06.05.2021 р, який опубліковано на сайті і який складається з двох сторінок, та чітко не зрозуміло підстави такого відхилення.
Згідно ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник, якщо відхиляє тендерну пропозицію, зобов’язаний в протоколі розгляду тендерних пропозицій чітко зазначити інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" вважає, що Замовник виклав не весь текст Протоколу № 143 від 06.05.2021 р, а отже грубо порушив вимоги ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" вимагає завантажити весь текст Протоколу № 143 від 06.05.2021 р, щоб отримати законну можливість ознайомитися із підставами такого відхилення.
В разі незадоволення даної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" буде звертатися та інформувати про порушення до Держаудитслужби щодо відхилення його тендерної пропозиції на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 11.05.2021 09:52
Дата подачі:
07.05.2021 10:24
Вирішення:
Помилково було завантажено не повний текст протоколу та з технічних причин відсутня можливість його публікації через систему Прозорро. А від так, прикріплюємо протокол № 143 від 06.05.2021 року до цієї відповіді.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
411bc83cb32b45d984e4ed4f85a46619
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-08-007924-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, спираючись на рішення Антимонопольного комітету України №8140-р/пк-пз від 20.06.2019 зазначаємо, що умови додатку 1 Документації є такими, що грубо порушують норми Закону України "Про публічні закупівлі" виходячи з наступного.
Згідно з додатком 1 Документації учаснику необхідно надати інформацію про наявність обладнання (машин, механізмів) згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт. Учасники включають до довідки обладнання та матеріально-технічну базу, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Підсумкова відомість ресурсів, наведена у Додатку 4 до Документації) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасники можуть включати до довідки й інші машини, механізми, техніку та інше, які можуть бути використані учасником при виконанні робіт
У Підсумковій відомості ресурсів, наведеній у Додатку 4 до Документації, Замовником вказаний обов’язковий мінімальний перелік спеціальної техніки (машин, механізмів), яку учасник повинен залучити та підтвердити залучення для виконання умов закупівлі:
Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т
Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 8 т
Крани на автомобiльному ходу при роботi на монтажi технологiчного устаткування, вантажопiдйомнiсть 10 т
Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 т
Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т
Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть до 16 т
Автонавантажувачi, вантажопiдйомнiсть 5 т
Навантажувачi одноковшеві, вантажопiдйомнiсть 1 т
Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т
Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А
Агрегати зварювальнi пересувнi з дизельним двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А
Установка для зварювання ручного дугового [постiйного струму]
Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
Компресори пересувнi з двигуном внутрiшнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв
Екскаватори одноковшеві дизельнi на пневмоколiсному ходу, мiсткiсть ковша 0,25 м3
Бульдозери, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.]
Автогудронатори, мiсткiсть 7000 л
Автогрейдери середнього типу, потужнiсть 99 кВт [135 к.с.]
Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т
Котки дорожнi самохiднi грунтові, маса 19 т
Машини поливально-мийнi, мiсткiсть 6000 л
Насоснi станцiї електричнi стацiонарнi, подача 50 м3/год, напiр 50 м
Молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi вiд пересувних компресорних станцiй
Гудронатори ручнi
Трамбiвки пневматичнi при роботi вiд компресора
Котли бiтумнi пересувнi, мiсткiсть 400 л
Вiбратори поверхневi
Ознайомившись та провівши аналіз технічного завдання згідно з Додатком 4, ми стверджуємо, що необхідний перелік техніки та обладнання, якого є достатньо для виконання відповідного обсягу робіт, може бути меншим. При виконанні робіт можливо використовувати техніку з аналогічним технічними та якісними характеристиками, застосування якої, також надає можливість якісно виконати роботи у відповідності до нормативних вимог, відповідно - вказаний обов’язковий мінімальний перелік спеціальної техніки (машин, механізмів), яку учасник повинен залучити та підтвердити залучення для виконання умов закупівлі є необґрунтованим, та неправомірно встановлений Замовником. Ми вважаємо, що таким чином Замовник намагається штучно створити перешкоди для інших учасників, зокрема і нас, в участі у Процедурі закупівлі.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності саме техніку, зазначену в Підсумковій відомості ресурсів, наведеній у Додатку 4 до Документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, нас як потенційного учасника.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас як Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вище викладене, вимагаємо, щоб Замовник усунув наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме виключив Підсумкову відомість ресурсів, наведену у Додатку 4 до Документації в частині необхідного наявного переліку техніки згідно розділу ІІ. Будівельні машини і механізми та ІІІ. Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми витрат за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 19.04.2021 10:07
Дата подачі:
14.04.2021 16:46
Вирішення:
За наслідками розгляду вимоги про усунення порушення UA-2021-04-08-007924-b.b1, опублікованої на сайті уповноваженого органу PROZORRO щодо підтвердження учасниками кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, повідомляємо наступне.
Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до ч.1-2 ст.16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, та визначено перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Отже, керуючись вищевказаними нормами Закону Замовник у Тендерній документації на закупівлю «Реконструкція теплової мережі КЗ «Дубенська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Фабрична, 6, м. Дубно» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, затвердженої рішенням тендерного комітету від 08 квітня 2021 року (далі – Тендерна документація) встановив, поряд з іншими, кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації учасники на підтвердження наявності кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції подають:
1.1. Інформацію про наявність обладнання (машин, механізмів) згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт.
Учасники включають до довідки обладнання та матеріально-технічну базу, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Підсумкова відомість ресурсів, наведена у Додатку 4 до Документації) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасники можуть включати до довідки й інші машини, механізми, техніку та інше, які можуть бути використані учасником при виконанні робіт.
1.2. Копії документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, обладнання (машин, механізмів), що вказані Учасником у інформації, поданої згідно форми 1.
У Додатку 4 до Тендерної документації міститься Технічне завдання по предмету закупівлі, виконане у відповідності до проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція теплової мережі КЗ «Дубенська спеціальна школа І-ІІ ступенів» Рівненської обласної ради за адресою: вул. Фабрична, 6, м. Дубно».
За умовами Тендерної документації Учасники мають підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт, вимог Технічного завдання (Підсумкова відомість ресурсів, наведена у Додатку 4 до Документації) з дотриманням діючих норм і правил.
Зазначена вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, так як повній мірі відповідає змісту проектно-кошторисної документації, та надання в складі тендерної пропозиції учасниками відповідної інформації, буде підтвердженням того, що учасник в змозі виконати весь комплекс будівельних робіт за предметом закупівлі.
Поряд з цим, Замовник не встановлював обмежень щодо права власності (володіння, користування, розпорядження) Учасників на обладнання та матеріально-технічну базу, тобто учасники мають можливість залучити до виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічну базу, які знаходяться у нього на умовах права власності, користування, послуги та ін., що не заборонено чинним законодавством.
На підставі викладеного, заявник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови документації та не довів, яким чином наведена вище умова документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено